LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sneleuro betaalt na herhaaldelijke verzoeken geen saldo uit

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sneleurogedupeerde
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2011 14:42

Sneleuro betaalt na herhaaldelijke verzoeken geen saldo uit

Ongelezen bericht door sneleurogedupeerde »

Al enkele jaren ben ik lid van diverse gpt-sites als moneymiljonair, eurclix, sneleuro. Vanaf begin dit jaar ben ik bezig om een uitbetaling van mijn opgespaarde saldo van sneleuro te krijgen echter wordt dit door de eigenaar van Sneleuro genegeerd. Op emails wordt door eigenaar Sander Bakx uit Apeldoorn, die ook eigenaar is van betaaldemails.nl, prijzenmania.nl, niet of nauwelijks gereageerd.
Ik wil u met deze informatie behoeden voor oplichting. De eigenaar steekt namelijk uw saldo helaas in zijn eigen zak

stoompie2
Berichten: 42
Lid geworden op: 08 mar 2011 15:37

Re: Sneleuro betaalt na herhaaldelijke verzoeken geen saldo uit

Ongelezen bericht door stoompie2 »

sneleuro betaalt altijd binnen de 30 dagen

alle eventuele gegevens zijn altijd terug te vinden
een brief sturen en eventueel een aangetekende brief met verzoek tot info kan helpen
probeer dat eens
mogelijk is de eigenaar ook telefonisch bereikbaar en kan een telefoontje plegen ook wonderen doen

heeft de ts dit ook al geprobeerd of start deze alleen een topic om dat hij zijn geld niet snel genoeg heeft gehad

meer info is altijd handiger dan allen de melding hij reageert niet snel op de mail
als ts meld wat deze al heeft onder nomen om contact te krijgen met de eigenaar van de site kunnen de lezers ook gerichte antwoorden geven

sneleurogedupeerde
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2011 14:42

Re: Sneleuro betaalt na herhaaldelijke verzoeken geen saldo uit

Ongelezen bericht door sneleurogedupeerde »

stoompie2 schreef:sneleuro betaalt altijd binnen de 30 dagen

alle eventuele gegevens zijn altijd terug te vinden
een brief sturen en eventueel een aangetekende brief met verzoek tot info kan helpen
probeer dat eens
mogelijk is de eigenaar ook telefonisch bereikbaar en kan een telefoontje plegen ook wonderen doen

heeft de ts dit ook al geprobeerd of start deze alleen een topic om dat hij zijn geld niet snel genoeg heeft gehad

meer info is altijd handiger dan allen de melding hij reageert niet snel op de mail
als ts meld wat deze al heeft onder nomen om contact te krijgen met de eigenaar van de site kunnen de lezers ook gerichte antwoorden geven
In het verleden heb ik op verzoek 1 uitbetaling ontvangen van Sneleuro. Dit was voor 2011. Als u onderzoek had gedaan, voordat u op dit forum reageerde, had u kunnen zien dat sneleuro alleen reageert middels email en geen telefoonnummers op de website staan.
Verder heeft u in mijn topic kunnen lezen dat ik vanaf januari 2011 reeds bezig ben met het verzoeken om uitbetaling en hieraan niet of nauwelijks gehoor wordt gegeven. Andere GPT bedrijven betalen binnen 30 dagen keurig uit en reageren grotendeels op de vragen of verzoeken via emails. Dit bedrijf doet dit niet.

stoompie2
Berichten: 42
Lid geworden op: 08 mar 2011 15:37

Re: Sneleuro betaalt na herhaaldelijke verzoeken geen saldo uit

Ongelezen bericht door stoompie2 »

zie pb voor meer uitleg

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Sneleuro betaalt na herhaaldelijke verzoeken geen saldo uit

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

stoompie2 schreef:zie pb voor meer uitleg
Rest van de bezoekers van dit forum mogen de uitleg niet weten?

sneleurogedupeerde
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2011 14:42

Re: Sneleuro betaalt na herhaaldelijke verzoeken geen saldo uit

Ongelezen bericht door sneleurogedupeerde »

Teunbosseman schreef:
stoompie2 schreef:zie pb voor meer uitleg
Rest van de bezoekers van dit forum mogen de uitleg niet weten?
Van mij mag je het wel weten. Ik heb verder geen geheimen :-) Het was alleen een adres en een telefoonnummer van Sneleuro waar ik heen kon schrijven of bellen.

gezeur1919
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2013 16:06

Re: Sneleuro betaalt na herhaaldelijke verzoeken geen saldo uit

Ongelezen bericht door gezeur1919 »

sneleuro.nl en betaalde mails . je saldo blijft op 1,03 ct staan , reageren doen ze niet. meneer heeft wel 2 mercedessen voor de deur staan. ik ken alleen maar zeggen, doe er niet aan mee, ik heb eens een klacht ingedient bij een adverteerder BCC en deze zou het nader bekijken werd mij geschreven. dus als gedupeerden nu eens de adverteerders aanschrijven is het snel gedaan met Sander Bakx te apeldoorn eigenaar van beide "oplichters bedrijfjes" . meneer reageert nergens op...

Gesloten