LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hier is een nieuwe duitse lotterij CLW!!!!!!!
Hier is een nieuwe duitse lotterij CLW!!!!!!!
Onlangs kreeg ik een envolope binnen met geweldige informatie dat ik 3000,- euro heb gewonnen, dit was een herrinering, want de andere brief is zogenaamd kwijt geraakt. ALs nog wordt er gesmeekt dat ik binnen 24 uur moet reageren. Ze hebben mijn adres toch, dan komen ze het maar brengen, mensen dit is grote onzin en trap er niet in. Ze geven een envolope bij met een antwoord nummer. Mijn advies is stop er zoveel mogelijk oud papier in en maak het zo zwaar mogelijk en stuur het terug. Zij moeten er voor betalen.
Groetjes Sandra
Groetjes Sandra
Re: Hier is een nieuwe duitse lotterij CLW!!!!!!!
Ik heb deze brief ook gekregen en was al opzoek op deze site naar zoiets omdat ik het ook al niet vertrouwde. Dat zwaar meken en terugsturen ga ik zeker doen
Peter
[email protected]
Peter
[email protected]
P.s ze sturen ook een soort kopie mee waarin bevestigd wordt dat ik de prijs krijg. Kortom ze doen alsof je al meespeelt, maar dit is niet zo. Alstublieft trap hier niet in. En mevrouw Gitta Weijers zal ook wel een oplichters zijn, want een normaal telefoonnummer staat er niet bij en een internet adres bestaat niet, alleen een duur nummer die je kan bellen.
Groetjes sandra.
Maak de antwoord envolope zo zwaar mogelijk en stuur hem op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes sandra.
Maak de antwoord envolope zo zwaar mogelijk en stuur hem op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hebben we het wel over dezelfe eigelijk? ik heb het over LLC en jij over CLW? En anders hebben we tee bedrijven die dezelfde oplichtpraktijken doen.
Peter
Peter
LOC is er ook nog en waarschijnlijk nog wel meer afkortingen.
Het komt allemaal van hetzelfde gespuis.
Oplichters zijn het inderdaad!
Het komt allemaal van hetzelfde gespuis.
Oplichters zijn het inderdaad!
Er zijn verschillende bedrijven met dezelfde onzin, ilv, clw, llc, loc, imr, ncm, kortom er zijn teveel oplichters en er zullen er nog meer zijn. Dus trap er niet in als je een brief van hun krijgt.
Groetjes Sandra
Groetjes Sandra
Ik heb gisteren 50.000 euro gewonnen. Belachelijk. Bedrijf is op generlei wijze te traceren. Wees op je hoede!!
Er zijn een aantal dingen die je kunt checkenm bij deze gasten.
Ga naar WWW.KVK.NL en check via het handelsregister de naam na. CLW in Maasbracht bestaat niet.
Ga naar www.detelefoongids.nl. Een bedrijf met een geheim nummer bestaat volgens mij niet.
Controleer of ze een website hebben, zo ja, controleer de domeinnaam bij b.v. www.trefnet.net, vul de domeinnaam daar in, en je krijgt de adresgegevens van die partij terug.
In het geval van CLW? Geen KVK nummer, geen vermelding in de telefoongids, en geen website!
Conclusie:
Vooral de brief terugsturen met een een plaatje lood erin. [/quote]
Ga naar WWW.KVK.NL en check via het handelsregister de naam na. CLW in Maasbracht bestaat niet.
Ga naar www.detelefoongids.nl. Een bedrijf met een geheim nummer bestaat volgens mij niet.
Controleer of ze een website hebben, zo ja, controleer de domeinnaam bij b.v. www.trefnet.net, vul de domeinnaam daar in, en je krijgt de adresgegevens van die partij terug.
In het geval van CLW? Geen KVK nummer, geen vermelding in de telefoongids, en geen website!
Conclusie:
Vooral de brief terugsturen met een een plaatje lood erin. [/quote]
Hallo iedereen!
Ik heb inderdaad ook een enveloppe thuisgehad, met daarin de mededeling dat ik een AUDI A2 heb gewonnen, en dat ik nog 3 dagen de tijd heb om te reageren, daarna wordt de prijs aan de volgende op de lijst gegeven. Ik heb er ook een 'kopie' bijzitten, 'omdat ik op de vorige brief, een maand geleden' niet gereageerd heb.
De hele tijd hebben ze het over die auto. Maar het enige concrete wat ik gevonden heb is dit: "Het is goed mogelijk dat het de volgende prijs is: AUDI A2, ter waarde van €22.500.00. Allemaal onzin dus.
Op de retourenveloppe staat het volgende: LLC, Antwdnr. 30026, 5960 VB HORST
Ik heb inderdaad ook een enveloppe thuisgehad, met daarin de mededeling dat ik een AUDI A2 heb gewonnen, en dat ik nog 3 dagen de tijd heb om te reageren, daarna wordt de prijs aan de volgende op de lijst gegeven. Ik heb er ook een 'kopie' bijzitten, 'omdat ik op de vorige brief, een maand geleden' niet gereageerd heb.
De hele tijd hebben ze het over die auto. Maar het enige concrete wat ik gevonden heb is dit: "Het is goed mogelijk dat het de volgende prijs is: AUDI A2, ter waarde van €22.500.00. Allemaal onzin dus.
Op de retourenveloppe staat het volgende: LLC, Antwdnr. 30026, 5960 VB HORST
mag ik er ook een hoop stront in stoppen?
In mijn retourenvelop zit :
- cremespoeling
- 20 vellen leeg papier
- een brief voor hun
- tandpasta
- poedersuiker
- bierviltjes...
Hehheheheeheh
- cremespoeling
- 20 vellen leeg papier
- een brief voor hun
- tandpasta
- poedersuiker
- bierviltjes...
Hehheheheeheh
HAHAHAHAHAHAHAHAH
HOU OP ..IK HEB EEN KWARTIER LIGGEN BRULLEN VAN HET LACHEN ...
GOEIE ...
F*CK DIE OPLICHTERS ALLEMAAL !!!!
IK GA HET ZEKERS DOEN MET DE OPVOLGER VAN STARGAMES DIE MIJ VAN DE WEEK VROEG OF IK FF GELD WOU OVERMAKEN ..VANWEGE EEN NIEUWE START MET EEN ZOGENAAMD NIEUW BEDRIJF ..JA MY ASS!!!
IK ZEI STUUR MAAR OP !!!
HOU OP ..IK HEB EEN KWARTIER LIGGEN BRULLEN VAN HET LACHEN ...
GOEIE ...
F*CK DIE OPLICHTERS ALLEMAAL !!!!
IK GA HET ZEKERS DOEN MET DE OPVOLGER VAN STARGAMES DIE MIJ VAN DE WEEK VROEG OF IK FF GELD WOU OVERMAKEN ..VANWEGE EEN NIEUWE START MET EEN ZOGENAAMD NIEUW BEDRIJF ..JA MY ASS!!!
IK ZEI STUUR MAAR OP !!!
Ook ik had bij de CLW Duitselotterij 60000,- Euro gewonnen.
Met enig speurwerk kon ik hun Site vinden.
WWW.clw-club.com
Via deze site kun je je eigenlijk alleen maar opgeven om mee te doen.
Met geen mogelijkheid is er een regelementen, mail of helppagina te vinden.
Kortom een grote oplichtersbende.
Mvgr. Johan
Met enig speurwerk kon ik hun Site vinden.
WWW.clw-club.com
Via deze site kun je je eigenlijk alleen maar opgeven om mee te doen.
Met geen mogelijkheid is er een regelementen, mail of helppagina te vinden.
Kortom een grote oplichtersbende.
Mvgr. Johan
Vandaag hebben wij een prachtige prijs gewonnen 60.000 euro......
Niet dus.... allemaal een grote wazige leugen. Heel mooi opgesteld maar voordat je de prijs ook daadwerkelijk wint moet je wel even een machtiging met je bankrekeningnummer invullen en je handtekening eronder zetten. Mensen doe dit dus nooit. Je zit er heel makelijk aan vast maar je komt er nooit meer vanaf. Het postbusnummer in Maasbracht bestaat niet eens. En het kamer van Koophandelnummer was ook niet bekend bij de KvK. Mensen trap er dus niet in voor je het weet zit je diep in de ellende en kom je er nooooit meer vanaf.
Een bedrijf dat je een prijs weggeeft van 60.000 euro zonder dat je ooit iets mee te maken hebt gehad bestaat niet. Zelfs niet in de tijd van sinterklaas en de kerstman.
Niet dus.... allemaal een grote wazige leugen. Heel mooi opgesteld maar voordat je de prijs ook daadwerkelijk wint moet je wel even een machtiging met je bankrekeningnummer invullen en je handtekening eronder zetten. Mensen doe dit dus nooit. Je zit er heel makelijk aan vast maar je komt er nooit meer vanaf. Het postbusnummer in Maasbracht bestaat niet eens. En het kamer van Koophandelnummer was ook niet bekend bij de KvK. Mensen trap er dus niet in voor je het weet zit je diep in de ellende en kom je er nooooit meer vanaf.
Een bedrijf dat je een prijs weggeeft van 60.000 euro zonder dat je ooit iets mee te maken hebt gehad bestaat niet. Zelfs niet in de tijd van sinterklaas en de kerstman.
Ik heb een brief van de IMR-lotto ontvangen, dat ik 45.000 Euro heb gewonnen en zal dit bedrag ontvangen zodra ik binnen 72 uur reageer. Al SPOEDIG had ik binnen de aangegeven tijd gereageerd. Nu kreeg ik een antwoord van IMR terug met de bevestiging dat ik deelneem met deze lotto. Vervolgens wordt een x aantal bedrag per maand van mijn bankrekening automatisch geincasseerd. Mijn vraag nu heb ik hier ook te maken met een Duitse-Lotto-oplichting? Zo ja, wie kan me hierover informeren, adviseren en/of zeggen welke stappen ik moet ondernemen om het ONGEDAAN te maken ? PLEASE, HELP ME!!! Tevens hier het adres van IMR NL met hun banknr. 73.39.56.793; POSTBUS 1060; 6040 KB ROERMOND; TEL. 0800 0228359. Alvast HARTELIJK DANK!!!
Direct na afschrijving je bank bellen en het bedrag terug laten boeken, als je te laat bent heb je pech, bij de meeste banken heb je hiervoor een werkdag na afschrijving deze mogelijkheid.
Mocht het niet meer lukken, dan wel deze afschrijving laten blokkeren.
Ook moet je dan schrijftelijk je inschrijving laten annuleren en vragen om je gegevens uit hun bestand te halen.
Of net als ik als je de mogelijkheid hebt een nep-incasso maken (hun brief is ook nep, dus oog om oog ........) op je PC en je gewonnen bedrag opeisen door te dreigen met beslaglegging van hun banktegoeden. Daarna hoor je waarschijnlijk niets meer en blijven ze ook van je euro's af. Een voorbeeld kan je vinden op en er zijn er die het mooier en beter kunnen. Succes
http://www.incasso.homestead.com\incasso.html
Mocht het niet meer lukken, dan wel deze afschrijving laten blokkeren.
Ook moet je dan schrijftelijk je inschrijving laten annuleren en vragen om je gegevens uit hun bestand te halen.
Of net als ik als je de mogelijkheid hebt een nep-incasso maken (hun brief is ook nep, dus oog om oog ........) op je PC en je gewonnen bedrag opeisen door te dreigen met beslaglegging van hun banktegoeden. Daarna hoor je waarschijnlijk niets meer en blijven ze ook van je euro's af. Een voorbeeld kan je vinden op en er zijn er die het mooier en beter kunnen. Succes
http://www.incasso.homestead.com\incasso.html
Kreeg vandaag een brief met daarin 4 gratis krasloten. Aan het krassen geslagen en...ja hoor €50.000 gewonnen Na bestudering van de brief bleek het van de CLW te zijn. Ik heb direct de consumentenbond gebeld, want 50.000 sla je niet zomaar af. Daar blijkt vandaag de telefoon roodgloeiend te staan met vragen over de CLW. De CLW is een illigale versie van de Duitse Loterij. Er is nog nooit een hoger bedrag dan €1,00 uitgekeerd + dat je vast zit aan een loterij waar je niet van af kan komen. Het was even slikken, maar toch maar dat kraslot verscheurd
Radar, kunnen julie nu niet eens iets doen tegen dit soort oplichterij?
Radar, kunnen julie nu niet eens iets doen tegen dit soort oplichterij?
nou nou....wat ik vandaag toch in mn brievenbus kreeg...tjonge
KRAS&CASH!!!!!...ik zeg je bij voorbaat snap dr geen hol van hoor maar goed moet het toch even kwijt ppffff
goed ik heb dus 4 GRATIS ( jawel!!)4gratis!! krasloten gekregen...en ja hoor op 1 van die kaarten hadden we 3 keer 1 euro gekrast en op de laaste de hoofdprijs van 50.000 euro!!!!.......nou lekker dat wil iedereen...maar goed nu komt het gedeelte als je de brief gaat lezen:
het volgende staat er:
Echt waar!U krijgt van mij nu zomaar 4 gratis kaarten....deze kaarten kunt u in COMBINATIE MET UW WINUMMER dcn227199 een fatastische geldprijs opleveren...
bla bla bla..nog wat regels er tussen en dan:
en hebt u op 1 of meerdere van uw kaarten 3 keer hetzelfde bedrag ondekt.dan feliciteer ik uw van harte...
ik hoef dus alleen nog maar mn kras en deelname formulier in te vullen en dit samen met mn 4 kras kaarten op te sturen....dan komt er een controlle van mn kras kaarten en mn persoonlijke winnummer en het gewonnen bedrag..( ja ja 50.000euro!!) word zo spoedig mogelijk op mn rekening over gemaakt...
nou ik denk tjakkaaaa!! ( in mn achterhoofd wist ik wel beter!!)
ik ben binnen hahah....dus ik draai het formulier om....zie daar het gedeeltje bestel en prijsbevestiging waar ik dus mn gegevens in kan vullen..
staat er dus al een naam en adres op...:
DHR BJ Kamp
Korianderhof 60
2991 HE Barendrecht...
nou ja!!! wie is dat?? daar had ik dus mijn gegevens inmoeten vullen!!!
ik snap dr dus geen hol meer van hahaha
maar komt er gewoon op dit neer:
NAAIERIJ!!!!!!
ach ja....mij blij maken met een dooie mus...
nou groetjes van veronique lamers uit winterswijk!!!
KRAS&CASH!!!!!...ik zeg je bij voorbaat snap dr geen hol van hoor maar goed moet het toch even kwijt ppffff
goed ik heb dus 4 GRATIS ( jawel!!)4gratis!! krasloten gekregen...en ja hoor op 1 van die kaarten hadden we 3 keer 1 euro gekrast en op de laaste de hoofdprijs van 50.000 euro!!!!.......nou lekker dat wil iedereen...maar goed nu komt het gedeelte als je de brief gaat lezen:
het volgende staat er:
Echt waar!U krijgt van mij nu zomaar 4 gratis kaarten....deze kaarten kunt u in COMBINATIE MET UW WINUMMER dcn227199 een fatastische geldprijs opleveren...
bla bla bla..nog wat regels er tussen en dan:
en hebt u op 1 of meerdere van uw kaarten 3 keer hetzelfde bedrag ondekt.dan feliciteer ik uw van harte...
ik hoef dus alleen nog maar mn kras en deelname formulier in te vullen en dit samen met mn 4 kras kaarten op te sturen....dan komt er een controlle van mn kras kaarten en mn persoonlijke winnummer en het gewonnen bedrag..( ja ja 50.000euro!!) word zo spoedig mogelijk op mn rekening over gemaakt...
nou ik denk tjakkaaaa!! ( in mn achterhoofd wist ik wel beter!!)
ik ben binnen hahah....dus ik draai het formulier om....zie daar het gedeeltje bestel en prijsbevestiging waar ik dus mn gegevens in kan vullen..
staat er dus al een naam en adres op...:
DHR BJ Kamp
Korianderhof 60
2991 HE Barendrecht...
nou ja!!! wie is dat?? daar had ik dus mijn gegevens inmoeten vullen!!!
ik snap dr dus geen hol meer van hahaha
maar komt er gewoon op dit neer:
NAAIERIJ!!!!!!
ach ja....mij blij maken met een dooie mus...
nou groetjes van veronique lamers uit winterswijk!!!
Ook gisteren een brief ontvangen, dacht meteen aan Radar. Maar goed ook, want het zou te mooi voor woorden zijn. En nog steeds zijn ze dus actief!!
Zal de envelop ook goed vullen
Zal de envelop ook goed vullen