Pagina 1 van 1

Floris van Bommel schoenen aankoop : Ziengs te Groningen

Geplaatst: 12 mei 2011 19:01
door londemanmp
Groningen, 12 Mei 2011

Geachte heer, mevrouw,

Heb een klacht en meningsverschil binnen het bedrijf genaamd Ziengs.

Ben sinds ± 4 a 5 maand in het bezit van een Floris van Bommel schoen, helaas heeft deze schoen al 2 keer een schoenmaker bezoek gehad te Groningen.

Na een meningsverschil met de manager en rayonmanager van deze heb ik daarom een klacht.

Sinds de 1 keer dat ze naar de schoenmaker zijn geweest, heeft de schoen het na 4 dagen alweer laten afweten en daarom wederom terug gebracht naar de vestiging.

De manager vertelde mij dat de deze problemen met deze schoen te wijten was aan het poetsen van deze schoen, ik was het hier niet mee eens en heb dit voorgelegd bij mijn ouders aangezien hun altijd een winkel hebben gehad met onderhoud schoenen, verkoop schoenen en pedicure en hun konden mij vertellen dat dit pure onzin is met zo'n dure schoen.

Helaas in de tussentijd dat de schoen naar de schoenmaker is geweest heb ik andere schoenen moeten dragen welke eigenlijk voor het net bedoeld waren, ook dit zijn Floris van Bommel.

Afgelopen tijd weinig meer gehoord van de schoen tot ik onlangs gebeld werd door een medewerker/assistent manager van deze vestiging die mij kon vertellen dat ik nieuwe schoenen mocht komen uitzoeken van het totaal bedrag.

Aangezien ik zelf een afdelingsmanager ben van een supermarkt concern heb ik helaas niet altijd tijd maar vandaag was toch eindelijk de dag dat ik nieuwe schoenen mocht uitzoeken. Helaas viel dit echter in het water door de manager van de vestiging.

De manager en rayonmanager wou mij in 1e instantie de "opgelapte" schoenen terug geven, maar aangezien ik toch echt gebeld ben door een medewerker/assistent manager van deze vestiging dat ik nieuwe schoenen mocht uitzoeken van het totaal bedrag was helaas deze keuze niet van toepassing. Dit ook na een belletje tussen manager en medewerker/assistent manager

De manager kwam met een aanbod van 150,00 euro maar ben hier niet akkoord mee gegaan en heb daarom ook de "opgelapte" schoenen laten staan. ( bedrag is berekend op leeftijd schoen )

Ben inmiddels zo ver dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in Ziengs en ook deze schoen niet meer terug wil. Ook is het aankopen bij Ziengs daarom afgesloten.

Het totaal bedrag van de bovenstaande schoen is : 169,95
( eventuele aankoopbon aanwezig )

De vestiging : Ziengs | Grote Markt 4 | 9712 HT | Groningen

*bovenstaande mail is verstuurd naar de koude douche rubriek, en belbus van kassa.

verder ben ik benieuwd hoe jullie hier over denken.

Met vriendelijke groeten,

Londeman M.P.

Re: Floris van Bommel schoenen aankoop : Ziengs te Groningen

Geplaatst: 12 mei 2011 22:16
door sephora30
Een schoen die je niet mag poetsen?? :shock:

Zijn ze van marmer ofzo :?:

Re: Floris van Bommel schoenen aankoop : Ziengs te Groningen

Geplaatst: 13 mei 2011 03:25
door Emmy75
Dit zijn inderdaad niet de goedkoopste schoenen, maar meestal wel goed is onze ervaring.

Wellicht ook een idee contact op te nemen met fabrikant van de schoenen, zie onderstaande link. Zag in de post niet staat dat er contact was geweest.

http://www.florisvanbommel.com/nl/contact

Ik ben eens benieuwd hoe zij hierop reageren. Feitelijk heeft u natuurlijk een overeenkomst met de winkelier en moeten zij dit op juiste wijze oplossen. Maarja misschien is de fabrikant u wel ter wille want ik denk dat ze de naam ook willen beschermen.

Re: Floris van Bommel schoenen aankoop : Ziengs te Groningen

Geplaatst: 16 mei 2011 11:42
door vinyljunk
Ik heb 6 paar van Bommel en Floris van Bommel schoenen. Nog nooit een probleem mee gehad. Sommige draag ik al jaren.

Er zijn schoenmakers die gecertificeerd zijn door Van Bommel. Wie weet hadden die de zaak beter gerepareerd.

Als de winkel niet wil meewerken, zou ik het ook zeker bij van Bommel proberen.