Floris van Bommel schoenen aankoop : Ziengs te Groningen
Geplaatst: 12 mei 2011 19:01
Groningen, 12 Mei 2011
Geachte heer, mevrouw,
Heb een klacht en meningsverschil binnen het bedrijf genaamd Ziengs.
Ben sinds ± 4 a 5 maand in het bezit van een Floris van Bommel schoen, helaas heeft deze schoen al 2 keer een schoenmaker bezoek gehad te Groningen.
Na een meningsverschil met de manager en rayonmanager van deze heb ik daarom een klacht.
Sinds de 1 keer dat ze naar de schoenmaker zijn geweest, heeft de schoen het na 4 dagen alweer laten afweten en daarom wederom terug gebracht naar de vestiging.
De manager vertelde mij dat de deze problemen met deze schoen te wijten was aan het poetsen van deze schoen, ik was het hier niet mee eens en heb dit voorgelegd bij mijn ouders aangezien hun altijd een winkel hebben gehad met onderhoud schoenen, verkoop schoenen en pedicure en hun konden mij vertellen dat dit pure onzin is met zo'n dure schoen.
Helaas in de tussentijd dat de schoen naar de schoenmaker is geweest heb ik andere schoenen moeten dragen welke eigenlijk voor het net bedoeld waren, ook dit zijn Floris van Bommel.
Afgelopen tijd weinig meer gehoord van de schoen tot ik onlangs gebeld werd door een medewerker/assistent manager van deze vestiging die mij kon vertellen dat ik nieuwe schoenen mocht komen uitzoeken van het totaal bedrag.
Aangezien ik zelf een afdelingsmanager ben van een supermarkt concern heb ik helaas niet altijd tijd maar vandaag was toch eindelijk de dag dat ik nieuwe schoenen mocht uitzoeken. Helaas viel dit echter in het water door de manager van de vestiging.
De manager en rayonmanager wou mij in 1e instantie de "opgelapte" schoenen terug geven, maar aangezien ik toch echt gebeld ben door een medewerker/assistent manager van deze vestiging dat ik nieuwe schoenen mocht uitzoeken van het totaal bedrag was helaas deze keuze niet van toepassing. Dit ook na een belletje tussen manager en medewerker/assistent manager
De manager kwam met een aanbod van 150,00 euro maar ben hier niet akkoord mee gegaan en heb daarom ook de "opgelapte" schoenen laten staan. ( bedrag is berekend op leeftijd schoen )
Ben inmiddels zo ver dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in Ziengs en ook deze schoen niet meer terug wil. Ook is het aankopen bij Ziengs daarom afgesloten.
Het totaal bedrag van de bovenstaande schoen is : 169,95
( eventuele aankoopbon aanwezig )
De vestiging : Ziengs | Grote Markt 4 | 9712 HT | Groningen
*bovenstaande mail is verstuurd naar de koude douche rubriek, en belbus van kassa.
verder ben ik benieuwd hoe jullie hier over denken.
Met vriendelijke groeten,
Londeman M.P.
Geachte heer, mevrouw,
Heb een klacht en meningsverschil binnen het bedrijf genaamd Ziengs.
Ben sinds ± 4 a 5 maand in het bezit van een Floris van Bommel schoen, helaas heeft deze schoen al 2 keer een schoenmaker bezoek gehad te Groningen.
Na een meningsverschil met de manager en rayonmanager van deze heb ik daarom een klacht.
Sinds de 1 keer dat ze naar de schoenmaker zijn geweest, heeft de schoen het na 4 dagen alweer laten afweten en daarom wederom terug gebracht naar de vestiging.
De manager vertelde mij dat de deze problemen met deze schoen te wijten was aan het poetsen van deze schoen, ik was het hier niet mee eens en heb dit voorgelegd bij mijn ouders aangezien hun altijd een winkel hebben gehad met onderhoud schoenen, verkoop schoenen en pedicure en hun konden mij vertellen dat dit pure onzin is met zo'n dure schoen.
Helaas in de tussentijd dat de schoen naar de schoenmaker is geweest heb ik andere schoenen moeten dragen welke eigenlijk voor het net bedoeld waren, ook dit zijn Floris van Bommel.
Afgelopen tijd weinig meer gehoord van de schoen tot ik onlangs gebeld werd door een medewerker/assistent manager van deze vestiging die mij kon vertellen dat ik nieuwe schoenen mocht komen uitzoeken van het totaal bedrag.
Aangezien ik zelf een afdelingsmanager ben van een supermarkt concern heb ik helaas niet altijd tijd maar vandaag was toch eindelijk de dag dat ik nieuwe schoenen mocht uitzoeken. Helaas viel dit echter in het water door de manager van de vestiging.
De manager en rayonmanager wou mij in 1e instantie de "opgelapte" schoenen terug geven, maar aangezien ik toch echt gebeld ben door een medewerker/assistent manager van deze vestiging dat ik nieuwe schoenen mocht uitzoeken van het totaal bedrag was helaas deze keuze niet van toepassing. Dit ook na een belletje tussen manager en medewerker/assistent manager
De manager kwam met een aanbod van 150,00 euro maar ben hier niet akkoord mee gegaan en heb daarom ook de "opgelapte" schoenen laten staan. ( bedrag is berekend op leeftijd schoen )
Ben inmiddels zo ver dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in Ziengs en ook deze schoen niet meer terug wil. Ook is het aankopen bij Ziengs daarom afgesloten.
Het totaal bedrag van de bovenstaande schoen is : 169,95
( eventuele aankoopbon aanwezig )
De vestiging : Ziengs | Grote Markt 4 | 9712 HT | Groningen
*bovenstaande mail is verstuurd naar de koude douche rubriek, en belbus van kassa.
verder ben ik benieuwd hoe jullie hier over denken.
Met vriendelijke groeten,
Londeman M.P.