Vodafone verlengt abonnement 2jaar in plaats van 1jaar
Geplaatst: 12 mei 2011 22:22
In Januari heb ik telefonisch mijn abonnement met één jaar verlengd en daarbij heb ik een nieuwe telefoon voor ongeveer €50 aangeschaft. In de bevestigingsmail die ik daarop ontvang staan geen details van het contract. Dit vind ik onduidelijk en ik bel vodafone nogmaals. Het blijkt dat de medewerker een fout heeft gemaakt en mijn abonnement voor twee jaar heeft verlengd. De medewerker die ik nu aan de lijn heb kan/mag deze fout niet herstellen want dat moet de Vodafone medewerker doen die de fout heeft gemaakt. Er wordt beloofd dat ik wordt teruggebeld.
Ik heb meerdere e-mail verstuurd, gebeld, nog meer e-mails verstuurd en nog meer gebeld. Nu, maanden later is het probleem nog niet opgelost.
Hoe kom ik voorbij de klantenservice en hoe krijg ik mijn probleem met vodafone opgelost?
Ik hoop dat iemand advies heeft want ondertussen begint mijn geduld met Vodafone op te raken.
mvg,
hugo
Ik heb meerdere e-mail verstuurd, gebeld, nog meer e-mails verstuurd en nog meer gebeld. Nu, maanden later is het probleem nog niet opgelost.
Hoe kom ik voorbij de klantenservice en hoe krijg ik mijn probleem met vodafone opgelost?
Ik hoop dat iemand advies heeft want ondertussen begint mijn geduld met Vodafone op te raken.
mvg,
hugo