Nee, die dingen waar naar gelinkt wordt staan gewoon simpelweg niet meer als afbeelding op de website. Maar ik denk niet dat er iemand van de moderators capabel genoeg zijn om dit aan te passen. (ze hebben al moeite om trollen te weren)
De smiley s links zien er weer anders uit als op het tekstscherm zelf.
De smiley s op het forum zien er dan ook weer anders uit...dan lijken het wel speelkaarten ofzo iets.
Pindakaaspotje schreef:Nee, die dingen waar naar gelinkt wordt staan gewoon simpelweg niet meer als afbeelding op de website. Maar ik denk niet dat er iemand van de moderators capabel genoeg zijn om dit aan te passen. (ze hebben al moeite om trollen te weren)
Waarom zo negatief. Ik ben er zeker van dat ook de moderatoren van dit forum vakmensen zijn.
Pindakaaspotje schreef:Nee, die dingen waar naar gelinkt wordt staan gewoon simpelweg niet meer als afbeelding op de website. Maar ik denk niet dat er iemand van de moderators capabel genoeg zijn om dit aan te passen. (ze hebben al moeite om trollen te weren)
Waarom zo negatief. Ik ben er zeker van dat ook de moderatoren van dit forum vakmensen zijn.
Maxiem.
Als het vakmensen waren, was het probleem opgelost.
Niet juist, moet zijn:
Niet werkende smileys op mijn computer!
Tennis volgens mij bij jij de enigste die ze wel ziet.
Serieus nemen heb ik je nog nooit gedaan dus nu ook niet.
Ik had het hier toch bewezen met een print, deze is verwijderd worden, waarom weet ik niet.
Heb jouw bericht gemeld wegens opnieuw beginnende belediging!