holiday parking
Geplaatst: 13 mei 2011 13:19
Op reis naar Turkije in de meivakantie.
Auto geparkeerd bij holiday parking.
De chauffeur die me naar Schiphol vervoerde reed gevaarlijk, hij belde steeds met zijn mobiel in zijn hand, er was geen handsfree, ook de betaling via chippas ging tijdens het rijden.
Bij terugkomst stonden veel mensen te wachten en ook duurde het een uur voordat mijn auto werd klaargezet, het geheel deed chaotisch en onprofessioneel aan.
Tijdens de terugrit wilde ik muziek opzetten die ik ook op de heenweg afspeelde via een memory stick.
Ik had de stick in het afgesloten parkeergeld bakje gedaan.
Het geld en de stick bleken gestolen.
Ik heb contact gehad met de bedrijfsleider, hij ontkent de diefstal.
Ik heb een schade van € 100 .
Hoe kan zo'n bedrijf gestopt worden met dit soort praktijken.
Auto geparkeerd bij holiday parking.
De chauffeur die me naar Schiphol vervoerde reed gevaarlijk, hij belde steeds met zijn mobiel in zijn hand, er was geen handsfree, ook de betaling via chippas ging tijdens het rijden.
Bij terugkomst stonden veel mensen te wachten en ook duurde het een uur voordat mijn auto werd klaargezet, het geheel deed chaotisch en onprofessioneel aan.
Tijdens de terugrit wilde ik muziek opzetten die ik ook op de heenweg afspeelde via een memory stick.
Ik had de stick in het afgesloten parkeergeld bakje gedaan.
Het geld en de stick bleken gestolen.
Ik heb contact gehad met de bedrijfsleider, hij ontkent de diefstal.
Ik heb een schade van € 100 .
Hoe kan zo'n bedrijf gestopt worden met dit soort praktijken.