Pagina 1 van 1

MTV Mobile, contract ontbinden mogelijk?

Geplaatst: 16 mei 2011 12:11
door Emm88
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 17-04-2011 een abonnement bij MTV Mobile voor 2 jaar afgesloten. Mijn oude abonnement liep af vandaar.

In de winkel heb ik nadrukkelijk gevraagd of het mogelijk was om een online belstatus op te vragen om te kunnen weten hoeveel minuten en smsen er nog beschikbaar zijn binnen de bundel, aangezien ik voor mijn werk veel moet bellen, dit was geen enkel probleem.

Al met al, ik log in op MTV Mobile, maar ik kan nergens dan ook totaal nergens zien wat ik heb gebeld en gesmst aan minuten. Dit is incorrect. Een telecomaanbieder is het verplicht.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice dat ik mijn contract wil laten ontbinden omdat ik niet twee jaar lang kan zonder belstatus. De eerste rekening is al ver boven mijn abonnement, dit wil ik niet. maar die zeggen doodleuk het volgende:


Hi,

Bedankt voor je e-mail.

De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.

In je e-mail geef je aan dat je verkeerd bent geïnformeerd door een medewerker uit de winkel. Ik snap dat dit vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je signaal doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Helaas is het niet mogelijk om je contract om deze reden kosteloos te beëindigen. De BudgetCheck is een extra service van MTV Mobile. Deze dienst staat niet vermeld in je contract. We zijn hard bezig om de diensten van MTV Mobile zo veel mogelijk uit te breiden. In deze tussentijd kun je alleen de verbruikskosten opvragen.

Je kunt een gratis SMS-bericht met het woord "saldo" versturen naar nummer 1244. Je ontvangt een SMS-bericht terug met daarin de verbruikskosten vanaf de laatste telefoonrekening. Dit kunnen kosten zijn die je maakt doordat je over je belminuten heen bent gegaan. Ook kunnen dit kosten zijn die niet in de bundel vallen. Dit zijn bijvoorbeeld kosten gemaakt vanuit het buitenland en kosten die je maakt door te bellen naar 0900-nummers. Je ontvangt elke eerste dag van de nieuwe maand je nieuwe tegoed.

Met vriendelijke groet,

Ellen
Klantenservice MTV Mobile


WAT HEB IK ER IN HEMELSNAAM AAN OM TE WETEN WAT IK buiten MIJN BUNDEL BEL EN SMS, IK MOET WETEN HOEVEEL IK NOG OVER HEB, WANT ALS IK SMS EN ER STAAT EEN BEDRAG, IS DAT BUITEN MIJN BUNDEL DAN IS HET TOCH AL TE LAAT!!!!!????

Zijn er nog meer mensen met dit probleem?? Kan iemand mij helpen het contract te ontbinden??

Asjeblieft!!

Liefs

Re: MTV Mobile, contract ontbinden mogelijk?

Geplaatst: 16 mei 2011 12:16
door atesli
Ontbinden zal niet gaan, de belstatus is een gratis extra service.
Ze zijn niet verplicht om dat te tonen.
Bij T-Mobile heeft dat ook een tijdje gespeeld, daar is het weer op orde.
Denk dat het bij MTV ook wel in orde komt.

Re: MTV Mobile, contract ontbinden mogelijk?

Geplaatst: 16 mei 2011 12:25
door Emm88
atesli schreef:Ontbinden zal niet gaan, de belstatus is een gratis extra service.
Ze zijn niet verplicht om dat te tonen.
Bij T-Mobile heeft dat ook een tijdje gespeeld, daar is het weer op orde.
Denk dat het bij MTV ook wel in orde komt.

Je kunt van je contract afkomen, MTV Mobile levert namenlijk een cruciale service (restant bundel opvragen) niet terwijl zij bij het sluiten van het contract aangeven dat dat wel kan… http://www.abonnementmobiel.com/mtv-mobile

Daarom,, hoe ga ik dat voor elkaar krijgen,, het moet,, ik ben belazerd