Pagina 1 van 1

Slechte ervaringen met Stadgenoot

Geplaatst: 16 mei 2011 12:50
door Charlie S.
Beste mensen,

Als huurder bij Stadgenoot ben ik zeer slecht te spreken over de service van deze corporatie.

Zowel telefonisch als via email is deze corporatie zeer slecht te bereiken. Via email ontvang ik helemaal geen reactie terug. Via telefoon is het zeer lang wachten of een computerstem gooit de hoorn erop na de mededeling: "Het is momenteel erg druk, er is geen medewerker beschikbaar". Dit is al jaren het geval, niet incidenteel.

Op dit moment heb ik een dringende klacht waar ik niet mee terecht kan. Ik vind het zeer onbeschoft dat een corporatie die miljoenen binnen harkt aan huurpenningen niet eens de moeite kan nemen om een huurder fatsoenlijk te woord te staan.

Wie heeft nog meer dit soort ervaringen met Stadgenoot?

Re: Slechte ervaringen met Stadgenoot

Geplaatst: 17 mei 2011 19:42
door Boze huurder
Ik heb er een slechte ervaring mee, en ik huur niet eens bij ze......
Wij mogen niet meer sociaal huren, dus reageerde ik op een vrije sector woning van 650 euro. Een opknapper in Diemen. Helemaal fijn. Ik kreeg een mail terug, dat als je een kredietregistratie hebt, je verder niet meer hoefde te reageren.........Lekker is dat. Ik leen niks, ik koop niks, ik wil huren. We hebben een BKR, maar ik vind dat als we aantoonbaar ruim aan de inkomenseis voldoen, zij niet het recht hebben om in onze financiƫle zaken te grasduinen.
Half Nederland heeft een registratie. Wie is Stadgenoot dan wel om te bepalen dat je de huur niet zou kunnen betalen, enkel vanwege een registratie?

Ik ben nu al klaar met ze, en zal nooit bij ze huren.

groetjes
boze huurder