Slechte ervaringen met Stadgenoot
Geplaatst: 16 mei 2011 12:50
Beste mensen,
Als huurder bij Stadgenoot ben ik zeer slecht te spreken over de service van deze corporatie.
Zowel telefonisch als via email is deze corporatie zeer slecht te bereiken. Via email ontvang ik helemaal geen reactie terug. Via telefoon is het zeer lang wachten of een computerstem gooit de hoorn erop na de mededeling: "Het is momenteel erg druk, er is geen medewerker beschikbaar". Dit is al jaren het geval, niet incidenteel.
Op dit moment heb ik een dringende klacht waar ik niet mee terecht kan. Ik vind het zeer onbeschoft dat een corporatie die miljoenen binnen harkt aan huurpenningen niet eens de moeite kan nemen om een huurder fatsoenlijk te woord te staan.
Wie heeft nog meer dit soort ervaringen met Stadgenoot?
Als huurder bij Stadgenoot ben ik zeer slecht te spreken over de service van deze corporatie.
Zowel telefonisch als via email is deze corporatie zeer slecht te bereiken. Via email ontvang ik helemaal geen reactie terug. Via telefoon is het zeer lang wachten of een computerstem gooit de hoorn erop na de mededeling: "Het is momenteel erg druk, er is geen medewerker beschikbaar". Dit is al jaren het geval, niet incidenteel.
Op dit moment heb ik een dringende klacht waar ik niet mee terecht kan. Ik vind het zeer onbeschoft dat een corporatie die miljoenen binnen harkt aan huurpenningen niet eens de moeite kan nemen om een huurder fatsoenlijk te woord te staan.
Wie heeft nog meer dit soort ervaringen met Stadgenoot?