LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reislust

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
tijgertje
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:03

Reislust

Ongelezen bericht door tijgertje »

Wie heeft er ervaring met de in 2009 gestarte reisonderneming "Reislust" gevestigd in Haarlem ?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Reislust

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tijgertje

ik heb even voor je gegoogeld en moet je zelf ook maar even doen,gewoon ervaringen reislust intikken,dit heb ik gevonde

Hoi,
Ik kan er (nog) niet zelf over oordelen maar kennissen van ons hadden wel een reis geboekt via Reislust en zij waren uitermate tevreden. Met name de accomodaties waren erg goed. Ook maken ze gebruik van nederlandse reisbegeleiding wat toch wel erg fijn is. Wij hebben zelf inmiddels door hun een maatwerkreis in elkaar laten zetten en ik moet zeggen dat de service goed is. De offerte en ook de aangepaste offerte hadden we snel binnen maar ook qua meedenken niets dan lof. Onze reis is nu wat relaxter geworden qua reistijden van en naar. Ikzelf dacht daar wat te licht over namelijk.
Al met al heeft ons doen besluiten om ook bij hun te boeken. In Oktober gaan we op vakantie en laat nog wel horen hoe dat is geweest.
Groeten
Beamer04



ga even zoeken.succes

Gesloten