extra betaling stoelreservering vliegtuig
Geplaatst: 20 mei 2011 13:11
Reis geboekt bij neckermann, geen problemen alles prima.
Totdat wij een ‘lovende’ email kregen, ‘nog 14 dagen en uw vakantie begint’!!
Hierin wordt namelijk aangegeven dat je alvast je stoel(standaardstoel) in het vliegtuig (Transavia) kan reserveren.
Dit is uiteraard handig, zo kan je immers zelf bepalen waar je gaat zitten. Wij hebben dit tot nu toe bij iedere vliegreis gedaan.
Wat blijkt dit kost nu ineens 7,50 pp ‘extra’!
Deze extra kosten worden maar als ‘gewoon’ gezien blijkbaar!
Ik vind het schandalig dat hier nog extra kosten voor worden berekend! Men betaald al ruim voor de vliegreis en het betreft een standaard stoelreservering!
Het zou een service moeten zijn van Transavia of welk reisbureau dan ook! Het scheelt namelijk werk aan de balie!
Maar in deze tijd wordt er keer op keer besloten dat de consument voor alle kleine beetjes service van bedrijven maar extra moet gaan betalen!!
Wij hebben besloten om vooraf geen stoelreservering te maken en ik mag hopen vele met ons!!
Ik neem aan dat deze klacht niets aan de kosten zal veranderen, maar wilde jullie dit zeker laten weten en vooral ook Transavia.
Groet, mw C.Dammers
Totdat wij een ‘lovende’ email kregen, ‘nog 14 dagen en uw vakantie begint’!!
Hierin wordt namelijk aangegeven dat je alvast je stoel(standaardstoel) in het vliegtuig (Transavia) kan reserveren.
Dit is uiteraard handig, zo kan je immers zelf bepalen waar je gaat zitten. Wij hebben dit tot nu toe bij iedere vliegreis gedaan.
Wat blijkt dit kost nu ineens 7,50 pp ‘extra’!
Deze extra kosten worden maar als ‘gewoon’ gezien blijkbaar!
Ik vind het schandalig dat hier nog extra kosten voor worden berekend! Men betaald al ruim voor de vliegreis en het betreft een standaard stoelreservering!
Het zou een service moeten zijn van Transavia of welk reisbureau dan ook! Het scheelt namelijk werk aan de balie!
Maar in deze tijd wordt er keer op keer besloten dat de consument voor alle kleine beetjes service van bedrijven maar extra moet gaan betalen!!
Wij hebben besloten om vooraf geen stoelreservering te maken en ik mag hopen vele met ons!!
Ik neem aan dat deze klacht niets aan de kosten zal veranderen, maar wilde jullie dit zeker laten weten en vooral ook Transavia.
Groet, mw C.Dammers