Pagina 1 van 1

Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 20 mei 2011 18:30
door Tony66
Ziggo stuurt al maanden verkeerde facturen. Telkens heb ik ze gestorneerd. Verder ook veel andere problemen met Ziggo. Opzeggingen worden niet verwerkt telkens belooft men te corrigeren moet hier tien keer om vragen en dan wordt er nog niet gecorrigeerd. Verhuizen duurt 5 maanden en ga zo maar door. Uiteraard mag Ziggo geen foutieve bedragen afschrijven. Dit is verboden. Ziggo doet het elke keer weer. Steeds maar gestorneerd. Nu gaan ze afsluiten. Jelle wederom een PB gestuurd alleen hij doet er ook niks meer aan. Wacht nu op de deurwaarder zodat eindelijk ik van deze ellende af ben. Zal wel procedure worden zodat ik ook kan gaan claimen bij Ziggo. Helaas doet Radar nog steeds geen TV programma maken over de vele slechte internetproviders. Zie hier toch veel klachten. Wie pakt deze monopolie aan.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 20 mei 2011 23:45
door Ulbe
Beste Tony,

Leg het probleem eens voor op het volgende forum;

http://ziggo-gebruikers.nl/cms/

Op dit forum ben ik voortreffelijk geholpen door het webteam aldaar,

De klantenservice is helaas bagger bij Ziggo, onwetende studenten die je afpoeieren met " het komt wel goed "

Steek op dit forum eens je licht op, grote kans op succes!,


Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 21 mei 2011 13:38
door Tony66
Ik heb nu een bericht van die Jelle. Hij adviseert te betalen. Reageert niet inhoudelijk en is net zo arrogant als alle andere medewerkers die bij Ziggo werken. Laat me nog liever afsluiten en ga dan procederen dan door z'n stelletje arrogante te laten intimideren. Ik roep iedereen op zich niet meer door Ziggo te laten intimideren. Ziggo moet een keer een lesje klantvriendelijkheid krijgen. Ik ga in ieder geval procederen en heb reeds gehoord dat ik 99% kans op winst heb.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 21 mei 2011 13:39
door Chocomelk
Tony66 schreef:Ik heb nu een bericht van die Jelle. Hij adviseert te betalen. Reageert niet inhoudelijk en is net zo arrogant als alle andere medewerkers die bij Ziggo werken. Laat me nog liever afsluiten en ga dan procederen dan door z'n stelletje arrogante te laten intimideren. Ik roep iedereen op zich niet meer door Ziggo te laten intimideren. Ziggo moet een keer een lesje klantvriendelijkheid krijgen. Ik ga in ieder geval procederen en heb reeds gehoord dat ik 99% kans op winst heb.

Een ziggo medewerker adviseert je te betalen voor iets wat niet hoeft ! :shock:

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 21 mei 2011 13:40
door Chocomelk
Ziggo is heel leuk als het eenmaal werkt, maar als het niet werkt.....je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 21 mei 2011 16:02
door stofzuigertje
Ik weet van 2 overleden personen en 4 die naar verzorgingshuis gingen dat Ziggo bij alle 6 gewoon ondanks volgens regels opzeggen maandenlang bleef afschrijven.

Het is eerder standaard dat het fout gaat.
Alle 6 hebben via hun bank Ziggo laten blokkeren en verder doen ze niets.
Dus alle incasso en aanmaningen worden gewoon door nieuwe bewoner bij oud papier gegooid.

Er zitten zelfs woningen tussen waar Ziggo dubbel wilde leveren.
De nieuwe bewoners hebben Alles in 1 dus kan de vorige overleden persoon niet eens dit ontvangen hebben.
Wel kregen de erfgenamen maandenlang post die na 2x protesteren bij het oud papier gaat.
De persoon die dit regelde kan niet eens Ziggo ontvangen, heeft een schotel en toch sturen ze een incasso bureau.
Laat ze maar kosten maken en we wachten op de rechtszaak die het incasso bureau beloofde.

Ziggo heeft dus helaas meerdere die hun contract opzegde maandenlang lastig gevallen en door na 1x deze fout melden niets te doen krijgen ze alleen maar een slechte naam, en wacht rustig op de beloofde rechtszaak wegens wanbetaler die alles storneerde, want als het geld gaat kosten zullen ze het wel moeten aanpassen....

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 21 mei 2011 19:11
door Tony66
Ziggo antwoord nu dat mei niet gefactureerd is dat het april is. Echter op de factuur staat wel degelijk mei (wel in april gestuurd). Ze weten daar echt niet wat ze doen en Jelle voorop weet ook niet wat hij doet. Verder zeggen ze we hebben op de achtergrond gecrediteerd maar kunt u niet zien. Echter wel het factuurbedrag zonder creditering geincasserd. Kan ik gelukkig wel zien. Storneer je, wat terecht is, dan krijg je aanmaningskosten. Een normaal bedrijf zou dit soort werknemers ontslaan, Ziggo zoekt kennelijk dit soort mensen. Ik hou jullie de komende maanden op de hoogte.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 25 mei 2011 20:16
door Yasmijn
Tony66 schreef:Ziggo antwoord nu dat mei niet gefactureerd is dat het april is. Echter op de factuur staat wel degelijk mei (wel in april gestuurd). Ze weten daar echt niet wat ze doen en Jelle voorop weet ook niet wat hij doet. Verder zeggen ze we hebben op de achtergrond gecrediteerd maar kunt u niet zien. Echter wel het factuurbedrag zonder creditering geincasserd. Kan ik gelukkig wel zien. Storneer je, wat terecht is, dan krijg je aanmaningskosten. Een normaal bedrijf zou dit soort werknemers ontslaan, Ziggo zoekt kennelijk dit soort mensen. Ik hou jullie de komende maanden op de hoogte.
Yep, ben inmiddels al bijna een jaar bezig om een fout factuur recht te zetten. Ook veroorzaakt door een medewerker van ziggo die niets weet.
Succes ik word er gek van.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 26 mei 2011 22:54
door Tony66
Nu inmiddels afgesloten. Ze berekenen echter toch weer de kosten van juni en verhuiskosten, welke niet berekend worden bij uitbreiding van abonnement. Die Jelle reageert ook niet op mails. Jelle is net als al die andere onbeschofte Ziggo medewekers met tunnelvisie. Ze hebben nog geen eens het fatsoen om aan te geven wanneer je afgesloten wordt ondanks herhaald vragen. Morgen maar digitenne halen. Aansluitkosten verhaal ik wel weer op Ziggo.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 30 mei 2011 14:47
door stefan1982
Klinkt bekend, voer de zelfde discussie ze hebben nu een laatste mail gehad met het verzoek als ze het niet bevalt me maar te dagvaarden.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 30 mei 2011 18:57
door Leo The Emperor
Ziggo stuurt al maanden verkeerde facturen. Telkens heb ik ze gestorneerd. Verder ook veel andere problemen met Ziggo. Opzeggingen worden niet verwerkt telkens belooft men te corrigeren moet hier tien keer om vragen en dan wordt er nog niet gecorrigeerd. Verhuizen duurt 5 maanden en ga zo maar door. Uiteraard mag Ziggo geen foutieve bedragen afschrijven. Dit is verboden. Ziggo doet het elke keer weer. Steeds maar gestorneerd. Nu gaan ze afsluiten. Jelle wederom een PB gestuurd alleen hij doet er ook niks meer aan. Wacht nu op de deurwaarder zodat eindelijk ik van deze ellende af ben. Zal wel procedure worden zodat ik ook kan gaan claimen bij Ziggo. Helaas doet Radar nog steeds geen TV programma maken over de vele slechte internetproviders. Zie hier toch veel klachten. Wie pakt deze monopolie aan.

Storneren van facturen is 1, maar als je wel een abonnement hebt dien je in ieder geval dat te betalen wat jij vindt dat gerechtvaardigd is.

Als je helemaal niks betaald is het ook terecht dat je wordt afgesloten

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 31 mei 2011 11:26
door toon54
Ook mijn zoon werd lastig gevallen door Ziggo en LAVG. 7 brieven gestuurd en inhoudelijk geen nieuw gegeven. laat maar voor het kantongerecht komen. hebben indedaad een deurwaarder gestuurd. voor laten komen en naar de rechter op de zitting geweest. nu wil in een keer LAVG de procedure stopzetten. Dus een hel hoop bla bla.
Let op!!!! Ziggo maar ook KPN en consorten verkopen hun vordering voor bv 75 % aan dit soort kantoren. Lavg, Bos, Interim Justitia enz. Deze proberen door een hele hoop verbaal geweld de vorderingen betaald te krijgen terecht of niet. daar verdienen zij aan. het heeft dus geen enkele zin meer om de orginele schuldeiser te benaderen want deze heeft de vordering al lang afgeboekt.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 01 jun 2011 22:15
door Tony66
Storneren van facturen is 1, maar als je wel een abonnement hebt dien je in ieder geval dat te betalen wat jij vindt dat gerechtvaardigd is.

Als je helemaal niks betaald is het ook terecht dat je wordt afgesloten
Ik had echter geen schuld want ze hadden teveel berekend en een dag voor afsluiting een creditnota gestuurd. Dus terecht niet betaald. Echter nu niets meer vernomen.

Re: Ziggo zijn oplichters

Geplaatst: 24 jun 2011 02:17
door Tony66
Maar Ziggo gaat verder. Ze sturen een brief met allemaal dreigementen en schrijven dat ik op 16-6 ben afgesloten. Op de factuur zetten ze 1-6 afgesloten. Was al 26-5 afgesloten.
Toppunt is dat ze zowel juni als juli nog aan me doorberekenen. Een ding is zeker facturen en dreigen kunnen ze. Zie ze wel in de rechtbank als ze durven.