Meubelhuus Musselkanaal ( slechte service)
Geplaatst: 24 mei 2011 10:07
Ik heb op 25-09-2010 en leren bankstel gekocht (3-1-1-),bij 't Meubelhuus in Musselkanaal . Maar bij aflevering zat op een stoel een kras, dit heb ik direct gemeld en op de afleverbon laten zetten. De stoel zou worden om geruild .Ik hoorde niets van de zaak en ben in oktober naar de zaak gegaan, tot mijn verbazing stond daar dezelfde bank, ik vroeg de verkoopster waarom mijn stoel niet omgeruild was, en kreeg als antwoordt dat ze het even met de baas zou bespreken. Ben een week later weer geweest, dezelfde bank was er nog maar nu zat op deze stoel ook een kras, maar de baas verzekerde me dat mijn stoel besteld was en bij kleur verschil een compleet nieuwe bank kreeg.
Ik heb gewacht tot 9 november toen gebeld met de baas, bank nog niet binnen. 24 november weer gebeld met de baas, bank zou 1 of 2 december binnen komen. 8 januari 2011 weer gebeld, baas was bij het grove af hij had brandschade gehad en zijn vrouw was 2jaar terug overleden en hij kon mijn gezeur er niet bij hebben, moest over 14 dagen weer bellen. Heb 25 februari weer gebeld toen was de zoon aanwezig en deze stuurde direct iemand om foto's te maken, ik dacht dat het nu wel opgelost zou worden, maar heb ondertussen al weer 3 keer gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 31 maart belde ik weer en kreeg de zoon, ze konden er met de leverancier niet uitkomen, ik moest over 14 dagen weer bellen als ze dan nog niets hadden geregeld kreeg ik het nummer van de leverancier en moet dan zelf bellen!!! Dit is toch niet normaal?
Praten kunnen ze goed ,service is pet!!!!http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... =post&f=14#
Ik heb gewacht tot 9 november toen gebeld met de baas, bank nog niet binnen. 24 november weer gebeld met de baas, bank zou 1 of 2 december binnen komen. 8 januari 2011 weer gebeld, baas was bij het grove af hij had brandschade gehad en zijn vrouw was 2jaar terug overleden en hij kon mijn gezeur er niet bij hebben, moest over 14 dagen weer bellen. Heb 25 februari weer gebeld toen was de zoon aanwezig en deze stuurde direct iemand om foto's te maken, ik dacht dat het nu wel opgelost zou worden, maar heb ondertussen al weer 3 keer gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 31 maart belde ik weer en kreeg de zoon, ze konden er met de leverancier niet uitkomen, ik moest over 14 dagen weer bellen als ze dan nog niets hadden geregeld kreeg ik het nummer van de leverancier en moet dan zelf bellen!!! Dit is toch niet normaal?
Praten kunnen ze goed ,service is pet!!!!http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... =post&f=14#