Pagina 1 van 1

Meubelhuus Musselkanaal ( slechte service)

Geplaatst: 24 mei 2011 10:07
door tommiekat
Ik heb op 25-09-2010 en leren bankstel gekocht (3-1-1-),bij 't Meubelhuus in Musselkanaal . Maar bij aflevering zat op een stoel een kras, dit heb ik direct gemeld en op de afleverbon laten zetten. De stoel zou worden om geruild .Ik hoorde niets van de zaak en ben in oktober naar de zaak gegaan, tot mijn verbazing stond daar dezelfde bank, ik vroeg de verkoopster waarom mijn stoel niet omgeruild was, en kreeg als antwoordt dat ze het even met de baas zou bespreken. Ben een week later weer geweest, dezelfde bank was er nog maar nu zat op deze stoel ook een kras, maar de baas verzekerde me dat mijn stoel besteld was en bij kleur verschil een compleet nieuwe bank kreeg.
Ik heb gewacht tot 9 november toen gebeld met de baas, bank nog niet binnen. 24 november weer gebeld met de baas, bank zou 1 of 2 december binnen komen. 8 januari 2011 weer gebeld, baas was bij het grove af hij had brandschade gehad en zijn vrouw was 2jaar terug overleden en hij kon mijn gezeur er niet bij hebben, moest over 14 dagen weer bellen. Heb 25 februari weer gebeld toen was de zoon aanwezig en deze stuurde direct iemand om foto's te maken, ik dacht dat het nu wel opgelost zou worden, maar heb ondertussen al weer 3 keer gebeld en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 31 maart belde ik weer en kreeg de zoon, ze konden er met de leverancier niet uitkomen, ik moest over 14 dagen weer bellen als ze dan nog niets hadden geregeld kreeg ik het nummer van de leverancier en moet dan zelf bellen!!! Dit is toch niet normaal?
Praten kunnen ze goed ,service is pet!!!!http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... =post&f=14#

Re: Meubelhuus Musselkanaal ( slechte service)

Geplaatst: 18 aug 2011 15:57
door gea h
ik heb in 2007 mijn meubels gekocht bij het meubelhuus, na telefonisch contact met Jhonny ben ik gaan kijken, werd vriendelijk te woord gestaan en hij was behulpzaam,ik mocht zelfs in het magazijn kijken,en vond wat ik zocht, tijdens de koffie heb ik gevraagd of ze konden leveren, geen probleem, 2 dagen later had ik mijn meubelen thuis, de tafel netjes in elkaar gezet, het karton en papier netjes opgeruimd, de sleutel van mijn huis netjes op de tafel, deze had ik aan Jhonny gegeven omdat ik die dag niet thuis was. meerdere keren ben ik daarna bij hem in de winkel geweest, je wordt altijd netjes te woord gestaan en als je iets zoekt wat er niet is gaan ze voor je op zoek. ik kan me niet voorstellen dat daar sprake is van slechte service,en na het onverwacht overlijden van zijn vrouw mag je ook wel eens een slechte dag hebben, het was voor mij ook wel even slikken toen ik na het overlijden van zijn vrouw de grote foto van haar boven de koffietafel zag hangen.mijn meubels voldoen nog steeds,maar zou ik nieuwe willen, dan ga ik zo weer naar het meubelhuus!!!

Re: Meubelhuus Musselkanaal ( slechte service)

Geplaatst: 08 jan 2013 22:41
door superstarj
.

Re: Meubelhuus Musselkanaal ( slechte service)

Geplaatst: 09 jan 2013 09:17
door the_hurricane
dus je koopt iets, betaald het contant en hebt ook nog eens geen bon? das niet echt slim te noemen. dergelijke aankopen zou ik toch via de pin of overschrijving betalen aangezien je dan altijd bewijs hebt dat je hebt betaald.