Tele2 stuurt ggn op mijn dak na niet nakomen van belofte!
Geplaatst: 25 mei 2011 12:22
Ik ben al bijna een jaar lang tevreden klant bij Tele2 tot twee weken geleden toen gebeurde het. Ik zat televisie te kijken en plotseling kreeg ik de melding aansluiting geblokkeerd wegens niet kunnen incasseren van de factuur.
Meteen bellen met de Klantenservice, de medewerker vertelde mij dat het ging over de november factuur die niet betaalt zou zijn. Op mijn vraag waarom ik daar niet eerder wat had over gehoort kon hij mij geen antwoord geven. Hij nam ook de correctheid van de factuur in twijfel en heeft er een uitstel opgezet en uitgezet bij een afdeling om deze te onderzoeken. Ik zou worden terug gebelt en de aansluiting werd weer actief gezet
Een week later, nog niks gehoort van Tele2. 's avonds zit ik weer tv te kijken, en weer werd mijn aansluiting geblokkeerd met dezelfde reden. Ik weer bellen naar Tele2 en gevraagd om uitleg. De medewerker gaf aan dat de factuur wel correct was en dat er daarom werd afgesloten. Ik geef aan dat ik hierover teruggebeld zou worden, de medewerker kon mij vertellen dat was gebeurt... op mijn vraag naar welk nummer werd mijn oude nummer doorgegeven! Terwijl ik toch echt aan de eerste medewerker mijn nieuwe nummer heb gegeven. De medewerker van Tele2 gaf aan betaalt u de factuur aan ons dan is er niks aan de hand en sluiten we weer aan.
De dag erna heb ik de factuur alsnog betaalt aan Tele2. Ik heb een betaalbewijs verstuurd, maar helaas geen reactie. Een dag later een brief van GGN Mastering Credit in mijn brievenbus of ik maar even de factuur met extra kosten van ruim 60 euro wil betalen. Ik dacht het niet!!!! hier heeft de Tele2 medewerker mijn niks over vertelt.
Naar aanleiding van deze brief heb ik weer contact opgenomen met Tele2, niet meer telefonisch (inmiddels zijn mijn kosten opgelopen tot 20 euro voor telefonisch contact met de klantenservice). Ik nam contact op via de chat op tele2, de medewerkster daar wist me te vertellen dat op de dag dat ze constateerden dat de factuur correct was ze meteen de vordering uit handen hebben gegeven aan het incassobureau!
Dat was niet de afspraak, het zou uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden!
Heeft er iemand ook ervaringen met tele2 op deze manier, wat kan ik doen?
Meteen bellen met de Klantenservice, de medewerker vertelde mij dat het ging over de november factuur die niet betaalt zou zijn. Op mijn vraag waarom ik daar niet eerder wat had over gehoort kon hij mij geen antwoord geven. Hij nam ook de correctheid van de factuur in twijfel en heeft er een uitstel opgezet en uitgezet bij een afdeling om deze te onderzoeken. Ik zou worden terug gebelt en de aansluiting werd weer actief gezet
Een week later, nog niks gehoort van Tele2. 's avonds zit ik weer tv te kijken, en weer werd mijn aansluiting geblokkeerd met dezelfde reden. Ik weer bellen naar Tele2 en gevraagd om uitleg. De medewerker gaf aan dat de factuur wel correct was en dat er daarom werd afgesloten. Ik geef aan dat ik hierover teruggebeld zou worden, de medewerker kon mij vertellen dat was gebeurt... op mijn vraag naar welk nummer werd mijn oude nummer doorgegeven! Terwijl ik toch echt aan de eerste medewerker mijn nieuwe nummer heb gegeven. De medewerker van Tele2 gaf aan betaalt u de factuur aan ons dan is er niks aan de hand en sluiten we weer aan.
De dag erna heb ik de factuur alsnog betaalt aan Tele2. Ik heb een betaalbewijs verstuurd, maar helaas geen reactie. Een dag later een brief van GGN Mastering Credit in mijn brievenbus of ik maar even de factuur met extra kosten van ruim 60 euro wil betalen. Ik dacht het niet!!!! hier heeft de Tele2 medewerker mijn niks over vertelt.
Naar aanleiding van deze brief heb ik weer contact opgenomen met Tele2, niet meer telefonisch (inmiddels zijn mijn kosten opgelopen tot 20 euro voor telefonisch contact met de klantenservice). Ik nam contact op via de chat op tele2, de medewerkster daar wist me te vertellen dat op de dag dat ze constateerden dat de factuur correct was ze meteen de vordering uit handen hebben gegeven aan het incassobureau!
Dat was niet de afspraak, het zou uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden!
Heeft er iemand ook ervaringen met tele2 op deze manier, wat kan ik doen?