| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegging UPC
opzegging UPC
Onlangs hebben we een brief van het incasso gekregen. Schijnbaar hebben we UPC niet opgezegd toen we gingen verhuizen. In goed vertrouwen hebben we telefonisch opgezegd, maar hier geen schriftelijke bevestiging van ontvangen. Maar ik moet toegeven, tijdens verhuisstress etc hebben we hier verder geen aandacht aan geschonken. De prioriteiten lagen toch anders.
We zijn verhuisd naar een andere regio, waar geen UPC wordt aangeboden. Dus het feit dat we nu een 'betalingsachterstand' hebben voor diensten die we niet gebruiken, 'kunnen' we deze diensten ook niet gebruiken (behalve een andere regio, is er ook geen kabelaansluiting in het huis).
Toch moeten we gaan betalen, omdat ze administratief de opzegging niet hebben verwerkt. Is hier wat tegen te doen? Zo ja, wat dan? Want ik blijf erbij dat we in goed vertrouwen hebben opgezegd per telefoon, en achteraf worden we goed genaaid!
We zijn verhuisd naar een andere regio, waar geen UPC wordt aangeboden. Dus het feit dat we nu een 'betalingsachterstand' hebben voor diensten die we niet gebruiken, 'kunnen' we deze diensten ook niet gebruiken (behalve een andere regio, is er ook geen kabelaansluiting in het huis).
Toch moeten we gaan betalen, omdat ze administratief de opzegging niet hebben verwerkt. Is hier wat tegen te doen? Zo ja, wat dan? Want ik blijf erbij dat we in goed vertrouwen hebben opgezegd per telefoon, en achteraf worden we goed genaaid!
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Re: opzegging UPC
Weet niet of ze een voicelog hiervoor hanteren, maar er zit hier een lid welke helemaal horny is van UPC.
Ik zit er zelf ook bij en meen mij te heugen dat je toch nu per maand kan opzeggen?
Ik zit er zelf ook bij en meen mij te heugen dat je toch nu per maand kan opzeggen?
-
renegade66
henri42, reageren A.U.B.

renegade66 schreef:henri42, reageren A.U.B.![]()
![]()
Renegade Ciske graag zinvol reageren, ik vermoed dat jullie aangesproken zijn door Tsciske schreef:renegade66 schreef:henri42, reageren A.U.B.![]()
![]()
![]()
Henri42 schreef:
Renegade Ciske graag zinvol reageren, ik vermoed dat jullie aangesproken zijn door Ts
TS wil een oplossing Henri vandaar het geroep om jou.
-
renegade66
ts werd geadviseert door een antwoord van een ander.maar er zit hier een lid welke helemaal horny is van UPC
wij geven alleen maar aan bij wie TS moet zijn.
ciske schreef:Henri42 schreef:
Renegade Ciske graag zinvol reageren, ik vermoed dat jullie aangesproken zijn door Ts
TS wil een oplossing Henri vandaar het geroep om jou.
Ciske jouw bij voortduring cynische oproep zal onbeantwoord blijven.
Renegade gaat toch voor een zg deskundige en technische kenner van UPC door?, althans zo profileert hij zich.
Van de betreffende casus heb ik geen weet, laat Ts bellen met 0900 1580 cq mailen met [email protected], succes Ts
Ga ik weer, effe bellen om alle diensten op te zeggen gaat ook bij UPC niet op.
Wellicht kun je alsnog officieel opzeggen en zo het contract beëindigen. Wie weet nog met terugwerkende kracht ook.
Bron UPCGaat u verhuizen naar een adres buiten UPC verzorgingsgebied, en heeft u nog een lopend contract voor uw UPC-diensten? Dan hoeft u dit contract niet af te kopen. U dient ons in dit geval een kopie van de gemeentelijke basisadministratie (GBA) te sturen, waarop uw nieuwe adres vermeld wordt.
Wellicht kun je alsnog officieel opzeggen en zo het contract beëindigen. Wie weet nog met terugwerkende kracht ook.
Ts heeft niet veel aan jou
Uit alle antwoorden tot nog toe blijkt niet dat er ook maar iemand oplossings gericht bezig is. Lizsy is hier zeker niet bij gebaat.
Dus dames/heren to the point please.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
ronald g schreef:Uit alle antwoorden tot nog toe blijkt niet dat er ook maar iemand oplossings gericht bezig is. Lizsy is hier zeker niet bij gebaat.
Jij hebt de oplossing toch aangedragen? Topic closed en amen !
het was idd ff filteren, maar ronald g, ik ga het zeker proberen
tnx
tnx
ciske schreef:
Ts heeft niet veel aan jou
Ts is enorm geholpen met het onnodig off topic geblaas van Ciske/Renegade.
In deze casus is de oplossing aan Ts al aangedragen
-
renegade66
wat ben jij zielig zeg?Ts is enorm geholpen met het onnodig off topic geblaas van Ciske/Renegade.
kan niet eens tegen een geintje.
alsof jij altijd iets zinnigs hebt te melden.
hou je lekker bij je buurman die alles weet van coax/cai.............
TS,
sorry ik kan je administratief ook niet helpen.
ben maar een nietszeggend monteurtje bij UPC. (volgens sommige dan)
Zoals Renegade en Ciske al aangaven, plaatsen ze zg genaamde grappige berichtjes om mij te stangen, niet om de Ts te helpen, jammer van zo,n wederkerend off line gedrag.renegade66 schreef:wat ben jij zielig zeg?Ts is enorm geholpen met het onnodig off topic geblaas van Ciske/Renegade.
kan niet eens tegen een geintje.
alsof jij altijd iets zinnigs hebt te melden.
hou je lekker bij je buurman die alles weet van coax/cai.............
TS,
sorry ik kan je administratief ook niet helpen.
ben maar een nietszeggend monteurtje bij UPC. (volgens sommige dan)
Wat m,n buurman ermee te maken heeft zou ik ook niet weten, muv dat die vriend een electronica zaak heeft met oa versterkers en wel kennis van zake.
Hopelijk is TS van z,n probleem af met de door RonaldG aangedragen suggestie of zijn persoonlijk contact met UPC via mail of telefoon, einde van mijn bijdrage aan dit lijntje
-
renegade66
doeoeoeoeoeiiiiii
TS ik hoop dat alles goed komt met Henri42 zijn god (sorry UPC)
renegade66 schreef:doeoeoeoeoeiiiiii![]()
![]()
succes TS
ciske schreef:renegade66 schreef:doeoeoeoeoeiiiiii![]()
![]()
TS ik hoop dat alles goed komt met Henri42 zijn god (sorry UPC)![]()
![]()
succes TS
Gezien het herkenbaar knipwerk en oneliners doe je me sterk aan iemand denken, je naam is toepasselijk, gezien de nietszeggende en loze kreten
blijf bij het onderwerp en stop het kinderachtig stalken
-
jarre
Ik heb glasvezel eruit gedaan waardeloze TV en internet. Heb nu gekozen voor de
kabel UPC hier te ontvangen en ben heel happy
kabel UPC hier te ontvangen en ben heel happy
Laatst gewijzigd door jarre op 09 nov 2011 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.