| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice MTV Mobile ver onder de maat!
Klantenservice MTV Mobile ver onder de maat!
Vandaag kreeg ik de factuur voor het MTV Mobile-abonnement van mijn dochter betreffende de maand april 2011. Ik had een vraag over de verbruikskosten die hierop werden vermeld. Ik heb de klantenservice gebeld. Tot twee keer toe ben ik weggedrukt, omdat ik aangaf dat de verkregen informatie (standaard informatie over het afrekenen van gesprekken in minuten) geen antwoord op mijn vraag was. Dat was blijkbaar te lastig voor deze twee medewerkers.
Zijn er soortgelijke ervaringen met de klantenservice van MTV Mobile? Ik hoor deze graag, want ik wil dit onbeschofte gedrag (minachten van de klant) graag een halt toeroepen!
Zijn er soortgelijke ervaringen met de klantenservice van MTV Mobile? Ik hoor deze graag, want ik wil dit onbeschofte gedrag (minachten van de klant) graag een halt toeroepen!
Re: Klantenservice MTV Mobile ver onder de maat!
Hagepr schreef:Vandaag kreeg ik de factuur voor het MTV Mobile-abonnement van mijn dochter betreffende de maand april 2011. Ik had een vraag over de verbruikskosten die hierop werden vermeld. Ik heb de klantenservice gebeld. Tot twee keer toe ben ik weggedrukt, omdat ik aangaf dat de verkregen informatie (standaard informatie over het afrekenen van gesprekken in minuten) geen antwoord op mijn vraag was. Dat was blijkbaar te lastig voor deze twee medewerkers.
Ik ben welliswaar niet weggedrukt, in tegendeel........
Wat mijn betreft zijn 't gewoon een stelletje AMATEURS die denken jouw als klant gewoon te kunnen OPLICHTEN!
ze zullen wel allemaal de pe erin hebben bij de klantenservice, kreeg via via te horen dat ze binnenkort gaan verhuizen (klantenservice) en dat er heel veel dus moeten kiezen of meegaan of niet meegaan...
Daar worden wij, de klanten natuurlijk weer de dupe van