Vodafone zwaar in gebreke
Geplaatst: 29 mei 2011 13:22
Sinds vorige week woensdag valt mijn htc telefoon de hele dag door uit (spontane reboots). In eerste instantie dacht ik dat te verhelpen door het apparaat terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, maar helaas.
Uiteindelijk legde ik me zaterdagochtend neer bij het feit dat de telefoon stuk was en wilde deze zaterdagochtend ter reparatie naar Vodafone brengen.
Nog net op tijd ontdekte ik zaterdagochtend het bericht http://tweakers.net/nieuws/74707/vodafo ... foons.html.
Uit dit bericht blijkt dat de oorzaak van het probleem bij Vodafone ligt en dat Vodafone al minstens sinds vrijdag hiervan op de hoogte is.
Vodafone neemt echter geen enkele actie om de klanten van dit probleem op de hoogte te brengen en lijkt het probleem na 4 dagen nog steeds niet serieus te nemen en op te willen lossen.
Uit de reacties blijkt dat verschillende klanten inmiddels hun toestel ten onrechte ter reparatie hebben opgestuurd en waarschijnlijk weken kwijt zijn. Godzijdank las ik op tijd het bericht.
Ondertussen gaat het rebooten de godganze dag door en zwijgt Vodafone in alle toonaarden. Wel ontving ik vrijdag de maandafrekening, want dat heeft voor Vodafone natuurlijk veel hogere prioriteit
Vodafone heeft blijkbaar een stok achter de deur nodig om het probleem serieus te nemen en op te lossen. Hopelijk is dit bericht daar een kleine aanzet toe.
Uiteindelijk legde ik me zaterdagochtend neer bij het feit dat de telefoon stuk was en wilde deze zaterdagochtend ter reparatie naar Vodafone brengen.
Nog net op tijd ontdekte ik zaterdagochtend het bericht http://tweakers.net/nieuws/74707/vodafo ... foons.html.
Uit dit bericht blijkt dat de oorzaak van het probleem bij Vodafone ligt en dat Vodafone al minstens sinds vrijdag hiervan op de hoogte is.
Vodafone neemt echter geen enkele actie om de klanten van dit probleem op de hoogte te brengen en lijkt het probleem na 4 dagen nog steeds niet serieus te nemen en op te willen lossen.
Uit de reacties blijkt dat verschillende klanten inmiddels hun toestel ten onrechte ter reparatie hebben opgestuurd en waarschijnlijk weken kwijt zijn. Godzijdank las ik op tijd het bericht.
Ondertussen gaat het rebooten de godganze dag door en zwijgt Vodafone in alle toonaarden. Wel ontving ik vrijdag de maandafrekening, want dat heeft voor Vodafone natuurlijk veel hogere prioriteit
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Vodafone heeft blijkbaar een stok achter de deur nodig om het probleem serieus te nemen en op te lossen. Hopelijk is dit bericht daar een kleine aanzet toe.