Ibood.nl levert niet
Geplaatst: 30 mei 2011 14:35
Ibood is een site waar elke dag een andere (goedkope) aanbieding is van verschillende producten.
Heb op 24 april een bestelling gedaan van 2 externe harddisks. Normaal is de levertijd ong. 7 werkdagen.
Krijg op 28 april mailtje dat het 7-10 dagen gaat duren, dus uiterlijk 9 mei levering. Krijg ook een melding dat het bij TNT is afgeleverd, maar via de track en trace zie je er niks mee gebeuren.
Op 11 mei heb ik nog steeds niets ontvangen, dus mailtje sturen naar de klantenservice.
Krijg je op 13 mei een heel kort mailtje dat een nieuwe levering is gedaan met een track en trace code (die niet bij TNT werkt).
Op de 17e komt de buurman langs met een pakketje die notabene al de 13e was afgeleverd door UPS (die dus bij mij geen berichtje achter hebben gelaten). Hij had hem net zo goed kunnen houden, en had ik niks geweten.
Snel denk je nog, maar nee het blijkt maar één (1) harddisk te zijn.
Dus maar weer via de site dit gemeld op 17 mei. Komt totaal geen reactie op, ook al stellen ze natuurlijk dat ze zo snel mogelijk zullen reageren....
Dus 20 mei nog maar eens gereclameerd.
21 mei berichten ze dat ze een onderzoek hebben gestart en zodra dit is afgerond ik weer bericht krijg.
Blijft lang stil, dus op 29 mei waar eens aan de bel gehangen.
Krijg ik op 30 mei een berichtje dat het distributiecentrum heeft gemeld dat de voorraad op is, dus ze kunnen niks meer leveren, (tja das niet raar meer dan een maand later....)
Dus de verkoopovereenkomst wordt eenzijdig geannuleerd en geld van de ene hd zal teruggestort worden
Mijn indruk is dat de voorraad al veel eerder op was (was op de site al heel snel uitverkocht), de ene die ik kreeg kwam ook van een andere leverancier...
dus hebben ze gewoon getraineerd om dan met het zogenaamde excuus te komen, ja sorry is op.
Mijn vraag is mag dat zomaar, zij maken fouten, maar houden ze niet een leveringsverplichting (desnoods via producent nieuwe leveren) ?
Heb op 24 april een bestelling gedaan van 2 externe harddisks. Normaal is de levertijd ong. 7 werkdagen.
Krijg op 28 april mailtje dat het 7-10 dagen gaat duren, dus uiterlijk 9 mei levering. Krijg ook een melding dat het bij TNT is afgeleverd, maar via de track en trace zie je er niks mee gebeuren.
Op 11 mei heb ik nog steeds niets ontvangen, dus mailtje sturen naar de klantenservice.
Krijg je op 13 mei een heel kort mailtje dat een nieuwe levering is gedaan met een track en trace code (die niet bij TNT werkt).
Op de 17e komt de buurman langs met een pakketje die notabene al de 13e was afgeleverd door UPS (die dus bij mij geen berichtje achter hebben gelaten). Hij had hem net zo goed kunnen houden, en had ik niks geweten.
Snel denk je nog, maar nee het blijkt maar één (1) harddisk te zijn.
Dus maar weer via de site dit gemeld op 17 mei. Komt totaal geen reactie op, ook al stellen ze natuurlijk dat ze zo snel mogelijk zullen reageren....
Dus 20 mei nog maar eens gereclameerd.
21 mei berichten ze dat ze een onderzoek hebben gestart en zodra dit is afgerond ik weer bericht krijg.
Blijft lang stil, dus op 29 mei waar eens aan de bel gehangen.
Krijg ik op 30 mei een berichtje dat het distributiecentrum heeft gemeld dat de voorraad op is, dus ze kunnen niks meer leveren, (tja das niet raar meer dan een maand later....)
Dus de verkoopovereenkomst wordt eenzijdig geannuleerd en geld van de ene hd zal teruggestort worden
Mijn indruk is dat de voorraad al veel eerder op was (was op de site al heel snel uitverkocht), de ene die ik kreeg kwam ook van een andere leverancier...
dus hebben ze gewoon getraineerd om dan met het zogenaamde excuus te komen, ja sorry is op.
Mijn vraag is mag dat zomaar, zij maken fouten, maar houden ze niet een leveringsverplichting (desnoods via producent nieuwe leveren) ?