simpel levert niet volgens afspraak.
Geplaatst: 31 mei 2011 10:17
ik heb vorige week mijn belplafond bereikt en ben daardoor netjes afgesloten voor uitgaande gesprekken. helaas werd hierdoor ook de uitgaande sms geblokkeerd.
ik heb een abbo van 400 min en 100 sms, ik had een plafond ingesteld van 15 euro. op het moment van het bereiken van het plafond had ik maar 76 smsjes verzonden. nu kan ik dus geen gebruik meer maken van die laatste 24 smsjes, ondanks ik hier wel voor heb betaald.
vandaag kreeg ik antwoord van anna van simpel:
Beste meneer ********,
Dank voor je bericht.
Het belplafond geldt voor alle diensten samen. Wij kunnen helaas geen onderscheid maken in bijvoorbeeld belminuten en sms’jes, zodat het voorkomt dat je geblokkeerd wordt omdat er meer belminuten zijn gebruikt en te weinig sms’jes.
Wat je wel kan doen is het belplafond via de site verwijderen of verhogen; dan kan je binnen enkele ogenblikken weer bellen.
Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
Simpel
ik vind dit niet de manier om met mensen om te gaan, ik wil kunnen gebruiken waar ik voor betaal.
ik heb een abbo van 400 min en 100 sms, ik had een plafond ingesteld van 15 euro. op het moment van het bereiken van het plafond had ik maar 76 smsjes verzonden. nu kan ik dus geen gebruik meer maken van die laatste 24 smsjes, ondanks ik hier wel voor heb betaald.
vandaag kreeg ik antwoord van anna van simpel:
Beste meneer ********,
Dank voor je bericht.
Het belplafond geldt voor alle diensten samen. Wij kunnen helaas geen onderscheid maken in bijvoorbeeld belminuten en sms’jes, zodat het voorkomt dat je geblokkeerd wordt omdat er meer belminuten zijn gebruikt en te weinig sms’jes.
Wat je wel kan doen is het belplafond via de site verwijderen of verhogen; dan kan je binnen enkele ogenblikken weer bellen.
Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
Simpel
ik vind dit niet de manier om met mensen om te gaan, ik wil kunnen gebruiken waar ik voor betaal.