Canal Digitaal zijn boeven
Geplaatst: 01 jun 2011 13:19
Ongeveer 1,5 jaar geleden moesten we van Canal Digitaal een nieuwe smart card ivm betere beveiliging (?). Deze kaart werd in rekening gebracht (10 euro) maar bij het activeren sneuvelde onze ontvanger.
Canal Digitaal gaf na 2 maand toe dat dit een probleem kon zijn, en stuurde kosteloos een nieuwe ontvanger. Helaas..., deze ontvanger werd gewoon automatisch van onze rekeing geincasseerd. Na diverse mailtjes uiteindelijk het bedrag in vele termijnen retour gekregen. Dit doen ze door een aantal maanden geen premie te incasseren. Eerst betalen en dan in termijnen terug krijgen, leuk!
Nu is deze nieuwe ontvanger defect in de garantie periode. Mail gestuurd naar Canal Digitaal, maar geen reactie ontvangen. Nogmaals mail gestuurd en warempel, volgens CD zou de ontvanger defect zijn, en moet worden opgestuurd naar een reparatie adres. In deze zelfde reactie geven ze aan dat je binnenkort een brief ontvangt, met daarop het adres van de reparateur. Dat kan waarschijnlijk niet in de mail, zodat je weer een aantaal dagen moet wachten.
Vervolgens de brief met de adres gegevens van de reparateur. Dat had heel goed in dat zelfde mailtje gepast....toch? Moet je ook nog betalen voor de verzending, dat terwijl er nog garantie op zit. Even googlen en je komt bij een antwoord nummer terecht.
Week later een nieuwe ontvanger. Top geregeld denk je dan. Helaas. Het is een nieuwe ontvanger en ook van een nieuw type, waardoor de afstandsbediening niet werkt. Deze heb je nodig voor de 1e installatie. Helaas zit er in de doos enkel en alleen een nieuwe ontvanger, geen kabel, geen afstandsbediening. Je kunt er dus niks mee.
Zowel een brief als mail gestuurd naar CD. Geen reactie. Nogmaals een mail gestuurd. Reactie..jawel. We sturen u zo spoedig mogelijk kosteloos een afstandsbediening toe. Zijn nu 14 dagen verder, maar die afstandsbediening moet nog steeds komen.
Nieuwe mail gestuurd, geen reactie.
Al met al nu 2 maand zonder tv. Wij hebben in onze woonomgeving geen andere aanbieders, Digitenne kan hier niet en kabel is niet aanwezig. Wij zijn voor tv afhankelijk van (C)anal digitaal.
Het zou heerlijk zijn als er eindelijk eens meerdere aanbieders kwamen, dit is nu in 2 jaar tijd 4 maand geen tv kunnen kijken. Canal Digitaal kennende zal het nog wel een maand duren, daarna begint voor ons het getouwtrek over de afschrijvingen die wel gewoon door gaan.
Whaha, kreeg wel een mailtje over het klant tevredenheids onderzoek. Hoe de klacht was afgehandeld. Afgehandeld? Sodemieter op! Sukkels! Of ze eventueel telefonisch kontakt op mochten nemen. Tot vandaag geen reactie per mail of per telefoon. Waardeloze firma, je zou er maar voor moeten werken, zou me werkelijk kapot schamen.
Canal Digitaal gaf na 2 maand toe dat dit een probleem kon zijn, en stuurde kosteloos een nieuwe ontvanger. Helaas..., deze ontvanger werd gewoon automatisch van onze rekeing geincasseerd. Na diverse mailtjes uiteindelijk het bedrag in vele termijnen retour gekregen. Dit doen ze door een aantal maanden geen premie te incasseren. Eerst betalen en dan in termijnen terug krijgen, leuk!
Nu is deze nieuwe ontvanger defect in de garantie periode. Mail gestuurd naar Canal Digitaal, maar geen reactie ontvangen. Nogmaals mail gestuurd en warempel, volgens CD zou de ontvanger defect zijn, en moet worden opgestuurd naar een reparatie adres. In deze zelfde reactie geven ze aan dat je binnenkort een brief ontvangt, met daarop het adres van de reparateur. Dat kan waarschijnlijk niet in de mail, zodat je weer een aantaal dagen moet wachten.
Vervolgens de brief met de adres gegevens van de reparateur. Dat had heel goed in dat zelfde mailtje gepast....toch? Moet je ook nog betalen voor de verzending, dat terwijl er nog garantie op zit. Even googlen en je komt bij een antwoord nummer terecht.
Week later een nieuwe ontvanger. Top geregeld denk je dan. Helaas. Het is een nieuwe ontvanger en ook van een nieuw type, waardoor de afstandsbediening niet werkt. Deze heb je nodig voor de 1e installatie. Helaas zit er in de doos enkel en alleen een nieuwe ontvanger, geen kabel, geen afstandsbediening. Je kunt er dus niks mee.
Zowel een brief als mail gestuurd naar CD. Geen reactie. Nogmaals een mail gestuurd. Reactie..jawel. We sturen u zo spoedig mogelijk kosteloos een afstandsbediening toe. Zijn nu 14 dagen verder, maar die afstandsbediening moet nog steeds komen.
Nieuwe mail gestuurd, geen reactie.
Al met al nu 2 maand zonder tv. Wij hebben in onze woonomgeving geen andere aanbieders, Digitenne kan hier niet en kabel is niet aanwezig. Wij zijn voor tv afhankelijk van (C)anal digitaal.
Het zou heerlijk zijn als er eindelijk eens meerdere aanbieders kwamen, dit is nu in 2 jaar tijd 4 maand geen tv kunnen kijken. Canal Digitaal kennende zal het nog wel een maand duren, daarna begint voor ons het getouwtrek over de afschrijvingen die wel gewoon door gaan.
Whaha, kreeg wel een mailtje over het klant tevredenheids onderzoek. Hoe de klacht was afgehandeld. Afgehandeld? Sodemieter op! Sukkels! Of ze eventueel telefonisch kontakt op mochten nemen. Tot vandaag geen reactie per mail of per telefoon. Waardeloze firma, je zou er maar voor moeten werken, zou me werkelijk kapot schamen.