Pagina 1 van 3

Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 01 jun 2011 13:37
door lilaes
Sinds een jaar bellen wij met z'n 3-en thuis via Kruidvat mobiel. Een maand geleden is mijn zoonnaar een abo Vodafone gegaan. Sinds die tijd kunnen wij hem niet meer sms-en! In eerste instantie liet Kruidvat niets horen op mijn ingezonden klacht, na lang zeuren en aanhouden heeft Kruidvat eindelijk toegegeven dat er een technisch probleem is, en dat dit hopelijk over een week of 6 (!) is opgelost ... voor MIJN nummer. Dit schijnt dus per nummer opgelost te moeten worden. Geen sorry, helemaal niets. Lekker dan, niet kunnen sms-en met je kind. Gelukkig wel bellen, maar dat is uiteraard een stuk duurder.

Voor gesprekken ontvangen in Turkije wordt € 1,70 (ongeveer) per minuut berekend, dit valt nl onder "rest van de wereld" (in tegenstelling tot veel andere providers, waar Turkije onder Europa valt).

Bij opwaarderen wordt er telkens een paar tot tientallen centen "afgesnoept" van het bedrag. Code voor € 20,--, wordt bv bijgeschreven € 19,55, € 19,78 ed. Als ze dat bij alle klanten doen ...

Nee, ik kan Kruidvat mobiel alleen maar afraden!

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 08 jun 2011 23:05
door Kruidvat Mobiel
Beste Lilaes,

Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over Kruidvat Mobiel.

Wij herkennen de situaties die zich bij u hebben voorgedaan en begrijpen het ongemak dat u hierdoor ervaart. Wij werken momenteel hard aan een oplossing hiervoor, echter hebben wij deze door technische redenen nog niet kunnen realiseren. Wij streven ernaar om dit op zeer korte termijn alsnog te doen.

Om u een alternatieve oplossing te bieden voor de problemen die u ervaart verzoeken wij u ons een e-mail te sturen naar [email protected] met daarin uw Kruidvat Mobiel-nummer.

Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 11 jun 2011 22:41
door E_T_Hoog
Hier ook dezelfde klacht.
Bel nu vijf maanden met Kruidvat Mobiel, het leek me voor mij de goedkoopste oplossing aangezien mijn vriend ook met het Kruidvat Mobiele netwerk telefoneert.

Nu worden er keer op keer dat zowel hij als ik opwaardeer (met een opwaardeerbon bij de Kruidvatwinkel gekocht) tientallen centen van het opwaardeerbedrag afgetrokken.
Wij ervaren dat foefje bij zowel de 16, als de 12 als de 8 euro opwaardeerkaarten.
Sinds de eerste keer dat we het ontdekten checken we het nu met *101#.
En ook al staat er nog een tegoed van bijv. 30 cent op, dan nog is na het opwaarderen met 8 euro het bedrag ineens 7,89 of nog lager.

Is dit gewoon ijskoud snoepen van het bedrag of is dit (stiekum) een verrekening met wat er opgebeld is na de vorige opwaardering??
Als het dat laatste is, dan ga ik eens eindeloos lang bellen, smijt daarna het simkaartje weg en meld me aan bij een andere provider.
Zal ik het op die manier even maximaal terug "snoepen"..

Want voor dit soort geintjes dat de telefoonrekening na het opwaardeerbedrag gewoon doortelt, neem ik natuurlijk geen prepaid!

En nogmaals: als dit niet de oorzaak is, dan is het gewoon nog steeds diefstal van Kruidvat.

Met vriendelijke groet,
E. Hoog

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 15 jun 2011 10:24
door Kruidvat Mobiel
Beste heer/mevrouw Hoog,

Om in uw geval te kunnen achterhalen waarom u niet het volledige opwaardeerbedrag hebt ontvangen na te hebben opgewaardeerd, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via 1200.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 18 jun 2011 20:22
door Lief-meisje
Ik heb een paar maanden geleden geprobeerd om kruidvat mobiel te nemen. Maar direct toen ik iemand probeerde te bellen werd mijn simkaart geblokkeerd :evil: Ik heb voor die 5 euro geen zin om moeite te doen waarom het zo is, maar ik vind het onder de maat. Gelukkig heeft hema ook voor 5 euro simkaarten, die niet geblokkeerd worden als je belt :D

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 20 jun 2011 10:02
door Kruidvat Mobiel
Beste Lief-meisje,

Wellicht kon u destijds niet bellen omdat er geen beltegoed op uw SIM-kaart stond. U kunt door middel van de startbon die u zou moeten hebben ontvangen bij de aanschaf van uw Kruidvat Mobiel SIM-kaart het starttegoed op uw SIM-kaart zetten. U kunt controleren of u voldoende beltegoed heeft door *101# in te toetsen op het toestel waar een Kruidvat Mobiel SIM-kaart in zit en vervolgens op de belknop te drukken.

Tevens kunt u bij uw oproepinstellingen controleren of nummerweergave aanstaat. Indien deze optie uitstaat, dan herkent ons netwerk uw Kruidvat Mobiel-nummer niet, waardoor u geen gesprek op kunt zetten. In dit geval zou u waarschijnlijk kunnen bellen als u nummerweergave aan zet.

Mocht u ondanks bovenstaande mogelijke oplossingen nog niet kunnen bellen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via 0900 - 588 1200, zodat wij voor u kunnen uitzoeken of u door een andere oorzaak niet kunt bellen en hoe wij dit voor u kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 20 jun 2011 10:46
door lilaes
Waarom reageert Kruidvat hier steeds zo snel, terwijl ik weken, nee, maanden moet wachten op een reactie (en de problemen dan nog niet op te lossen zijn volgens hen) ????? :evil:

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 20 jun 2011 11:01
door Teunbosseman
Tsja.....sinds kruitvat en trekpleister en ici paris en prijsmepper onder de vlag van AS Watson vallen is de terug koppeling dramatisch....is niet alleen voor de consument drama maar zelfs voor eigen personeel drama.

Heb er jaren geleden gewerkt als filiaal manager wat de meest verkeerde keus is geweest van mij. Als je het beter weet dan een vestigingsleider oehoeh pas dan maar op.

Typisch dat een "webcare" wel snel(ler) kan reageren

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 20 jun 2011 18:06
door Lief-meisje
Ik vind het vrij apart dat je verplicht je nummerweergave aan moet laten staan anders kun je niet bellen? Bij het bellen bij de hema, aldi, albert heyn is dit niet het geval (bij de grotere providers ook niet). Het opwaarderen had ik wel gedaan, ik heb zelfs 1 gesprek kunnen voeren toen naar de voicemail, en toen was ie geblokkeerd. Ik vind maar 1 goeie opbergplek voor die simkaart, en dat is de vuilnisbak. Je hebt er totaal nika aan :evil:

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 20 jun 2011 18:46
door Teunbosseman
Lief-meisje schreef:Ik vind het vrij apart dat je verplicht je nummerweergave aan moet laten staan anders kun je niet bellen? Bij het bellen bij de hema, aldi, albert heyn is dit niet het geval (bij de grotere providers ook niet). Het opwaarderen had ik wel gedaan, ik heb zelfs 1 gesprek kunnen voeren toen naar de voicemail, en toen was ie geblokkeerd. Ik vind maar 1 goeie opbergplek voor die simkaart, en dat is de vuilnisbak. Je hebt er totaal nika aan :evil:

Klopt ook geen kont van. Nummerweergave heeft geheel niets nada nop te maken met het het netwerk waar je gebruik van maakt. Is alleen en geheel alleen bedoelt als je je nummer wilt afschermen danwel permanent ingesteld in je gsm danwel per gesprek.

Je wordt aangemeld via een code in je simcard op het netwerk.....sjonge wat een gezwans van KV.....nog steeds niets veranderd lijkt het wel in hun communicatie.

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 01 jul 2011 11:47
door moleman
Ik herken geen van de bovenstaande problemen. Ik heb Kruidvat Mobile sinds Mei 2010
Wat ik me wel afvraag is.Of ik betaal voor inkomende gesprekken. Normaal niet. Maar ik werd laatste gebeld en dat stond ik mijn verbruiksoverzicht.
Over het algemeen heb ik niets te klagen over Kruidvat Mobiel.
lilaes schreef:Waarom reageert Kruidvat hier steeds zo snel, terwijl ik weken, nee, maanden moet wachten op een reactie (en de problemen dan nog niet op te lossen zijn volgens hen) ????? :evil:
Op zo'n kantoor werken meerdere mensen. En de een weet niet wat de andere gezegd/gedaan heeft.Bij Webcare kan de medewerker zelf zien wat een collega geschreven heeft.
Dat is het voordeel van de Webcare van bedrijven. Een goede ontwikkeling vind ik. Dat zou jij ook moeten vinden als je snel geholpen wilt worden.
Kruidvat is niet de enige met Webcare, gelukkig. Ik heb eens met Vodafone een probleem gehad, 2 jaar lang. Niet opgelost. Via hun webcare was dat binnen 48 uur opgelost!Doe er je voordeel mee!

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 01 jul 2011 12:00
door Emmy75
@moleman,

Ik begrijp de reactie van lilaes wel hoor.
Ze kunnen beter de mensen van de webcare afdelingen welke zo'n goed werk verrichten meteen bij de afhandeling van de klachten inzetten.
Dan hoeft het niet zo lang te duren, met alle frustraties vandien.

Wat maakt de klanten die op internet klagen zo speciaal dat het wel snel wordt opgepakt en vaak wordt opgelost? Eigenlijk betekent dit dat de serviceverlening voor de klanten die dit niet doen onder de maat is.
Was het niet veel beter geweest als jouw gevalletje Vodafone meteen was opgelost binnen een paar dagen ipv 2 jaar en dan ineens wel in 48 uur?

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 01 jul 2011 12:29
door Teunbosseman
moleman schreef:Op zo'n kantoor werken meerdere mensen. En de een weet niet wat de andere gezegd/gedaan heeft.Bij Webcare kan de medewerker zelf zien wat een collega geschreven heeft.
Dat is het voordeel van de Webcare van bedrijven. Een goede ontwikkeling vind ik. Dat zou jij ook moeten vinden als je snel geholpen wilt worden.
Kruidvat is niet de enige met Webcare, gelukkig. Ik heb eens met Vodafone een probleem gehad, 2 jaar lang. Niet opgelost. Via hun webcare was dat binnen 48 uur opgelost!Doe er je voordeel mee!

Ja en? Das toch niet het probleem van de consument maar van de organisatie van het bedrijf en de grbruikte systemen.
Wat als mensen geen internet hebben om wat voor reden dan ook, ben je dus overgeleverd.

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 01 jul 2011 13:33
door moleman
Teunbosseman schreef:
moleman schreef:Op zo'n kantoor werken meerdere mensen. En de een weet niet wat de andere gezegd/gedaan heeft.Bij Webcare kan de medewerker zelf zien wat een collega geschreven heeft.
Dat is het voordeel van de Webcare van bedrijven. Een goede ontwikkeling vind ik. Dat zou jij ook moeten vinden als je snel geholpen wilt worden.
Kruidvat is niet de enige met Webcare, gelukkig. Ik heb eens met Vodafone een probleem gehad, 2 jaar lang. Niet opgelost. Via hun webcare was dat binnen 48 uur opgelost!Doe er je voordeel mee!
Ja en? Das toch niet het probleem van de consument maar van de organisatie van het bedrijf en de grbruikte systemen.
Wat als mensen geen internet hebben om wat voor reden dan ook, ben je dus overgeleverd.
Ik ga niet in op je vragen omdat ze offtopic zijn. Betreffende je laatste vraag.Alleen moet je deze link eens bekijken.
http://www.google.com/publicdata?ds=wb- ... +nederland
Laten we bij de probleem omschrijving blijven, anders wordt het te offtopic.
Hier kun je verder gaan
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 92&t=99954
Ik ben blij met Webcare.Het maakt een hoop dingen makkelijker.

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 01 jul 2011 15:25
door Teunbosseman
moleman schreef:
Teunbosseman schreef:
moleman schreef:Op zo'n kantoor werken meerdere mensen. En de een weet niet wat de andere gezegd/gedaan heeft.Bij Webcare kan de medewerker zelf zien wat een collega geschreven heeft.
Dat is het voordeel van de Webcare van bedrijven. Een goede ontwikkeling vind ik. Dat zou jij ook moeten vinden als je snel geholpen wilt worden.
Kruidvat is niet de enige met Webcare, gelukkig. Ik heb eens met Vodafone een probleem gehad, 2 jaar lang. Niet opgelost. Via hun webcare was dat binnen 48 uur opgelost!Doe er je voordeel mee!
Ja en? Das toch niet het probleem van de consument maar van de organisatie van het bedrijf en de grbruikte systemen.
Wat als mensen geen internet hebben om wat voor reden dan ook, ben je dus overgeleverd.
Ik ga niet in op je vragen omdat ze offtopic zijn. Betreffende je laatste vraag.Alleen moet je deze link eens bekijken.
http://www.google.com/publicdata?ds=wb- ... +nederland
Laten we bij de probleem omschrijving blijven, anders wordt het te offtopic.
Hier kun je verder gaan
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 92&t=99954
Ik ben blij met Webcare.Het maakt een hoop dingen makkelijker.

Ja das ff lekker makkelijk zeg....een opmerking neerpennen en vervolgens als er een reactie komt dit afdoen als offtopic.......zeg dan niks.
Dat 90% wel internet heeft wil nog niet zeggen dat een ieder ook weet hoe er mee om te gaan.

En vervolgens ga je toch ff offtopic door om een ontopic door te geven.

Als bedrijven meteen hun problemen oplossen ipv zoals in jouw geval 2 jaar, dan was webcare niet zoveel nodig geweest.
Tis toch triest dat veel zaken moeten worden opgelost via een webcare en dat een klantenservice dit niet bij machte is ?

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 30 aug 2011 00:25
door wdjng
Zojuist twee nummers opgewaardeerd via iDeal met elk 12 euro. Natuurlijk even gecheckt via website en *101# met het volgende teleurstellende resultaat: op het ene nummer is 11,98 euro beltegoed bijgeschreven en op het andere nummer slechts 0,25 euro!!!
Helaas is dit ook bij mij niet de eerste keer dat er geld verdwijnt. Ook al eens een email naar Kruidvat hierover gestuurd, maar nooit een antwoord gekregen!
Heb zolangzamerhand genoeg van Kruidvat Mobiel.

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 30 aug 2011 10:33
door Kruidvat Mobiel
wdjng schreef:Zojuist twee nummers opgewaardeerd via iDeal met elk 12 euro. Natuurlijk even gecheckt via website en *101# met het volgende teleurstellende resultaat: op het ene nummer is 11,98 euro beltegoed bijgeschreven en op het andere nummer slechts 0,25 euro!!!
Helaas is dit ook bij mij niet de eerste keer dat er geld verdwijnt. Ook al eens een email naar Kruidvat hierover gestuurd, maar nooit een antwoord gekregen!
Heb zolangzamerhand genoeg van Kruidvat Mobiel.
Beste klant,

Zoals u aangeeft is er iets misgegaan bij het opwaarderen van uw beltegoed; dit is niet volledig op uw saldo bijgeschreven. Kunt u ons hierover een e-mail sturen naar [email protected] of bellen naar 1200 en de telefoonnummers doorgegeven waarvoor de opwaardering niet is doorgekomen? Wij zullen het te weinig bijgeschreven tegoed dan alsnog voor u bijschrijven.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 30 aug 2011 11:30
door moleman
Kruidvat Mobiel schreef:
wdjng schreef: Heb zolangzamerhand genoeg van Kruidvat Mobiel.
Wij zullen het te weinig bijgeschreven tegoed dan alsnog voor u bijschrijven.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Kruidvat Mobiel Webcare
Nou kijk eens aan hoe snel je geholpen wordt. Wat wil je nog meer?
Hulde aan webcare! :D

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 05 sep 2011 13:43
door Teunbosseman
moleman schreef:Nou kijk eens aan hoe snel je geholpen wordt. Wat wil je nog meer?
Hulde aan webcare! :D

Zou de Webcare van Watson het beginnen te leren?? Nog meer willen we dat het opwaarderen in 1 keer goed gaat......dan zou huld egerechtvaardigd zijn.

Re: Kruidvat Mobiel

Geplaatst: 05 sep 2011 13:58
door moleman
Teunbosseman schreef:
moleman schreef:Nou kijk eens aan hoe snel je geholpen wordt. Wat wil je nog meer?
Hulde aan webcare! :D

Zou de Webcare van Watson het beginnen te leren?? Nog meer willen we dat het opwaarderen in 1 keer goed gaat......dan zou huld egerechtvaardigd zijn.
Toevallig heb ik net opgewaardeerd. Geen probleem.Na 2 min. kon ik weer belleuh.

Ik heb wel zo langzamerhand het idee dat kruidvat inkomende calls laat betalen.Waarom? Ik werd net gebeld, en werd ineens verbroken. Iets wat normaal niet gebeurd. Ik wilde terugbellen, maar ik had geen bel tegoed meer.Dat kan natuurlijk al daarvoor geweest zijn. Maar ze nemen ook inkomende calls op in de verbruikslijst.Waarom? Iets dat onnodig is, behalve als je vanuit het buitenland gebeld wordt. Maar in het binnenland is voor mij niet relevant.

Ook vind ik het irritant dat Kruitvat de €8,-(online) opwaardeer optie heeft verwijderd. Je kan online alleen nog voor €12 of €16 opwaarderen.