LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Filmpjes over netwerkmarketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gratier
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 mei 2011 13:12

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Gratier »

MLMvoorstanderNL schreef:in 2 uur zoveel mogelijk doen bijvoorbeeld, mensen bellen en/of plan uitleg..
Believe it or not maar 2 uur per dag is voldoende ;)
Je werkt twee uur per dag eraan maar je hebt je inleg nog niet terug na twee maanden? Dat is (tot nu toe) wel een erg laag rendement. Wanneer gaat het omhoog?

MLMvoorstanderNL
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 mei 2011 22:19

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door MLMvoorstanderNL »

s
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 20 jun 2011 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9802
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

MLMvoorstanderNL schreef:In hoeveel landen zit Euphony?

Verder zit ACN in 23 landen.
Dus nu ineens maakt de grootte van een mlm bedrijf en de verpreiding ervan wereldwijd wel weer uit?

kuklos
Berichten: 9802
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

MLMvoorstanderNL schreef:Daar lig ik niet van wakker ;)

Laat we over hem ophouden ;)
Is goed hoor. Zodra jij hier toegeeft dat een Clinton die mlm endorsed (wat hij dus niet deed) of een Donald Trump die in mlm gelooft dus helemaal niks uitmaakt.
Waarmee het geld dat ACN aan Donald trump heeft betaald dus weggegooid geld is.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door antileugens »

Grappig, als het Kuklos uitkomt quote hij de DSA als zijnde MLM maar als het hem beter uitkomt is het het ineens niet. Want bij het gebruiken van cijfers van de DSA is het MLM maar als Clinton Direct Sales endorsed is het het niet. Want tja, direct sales is nu ineens geen MLM want dat is wat Clinton aanprijst en dat past niet in de argumentatie.

En ik kan Kuklos de zinsnede wel laten zien maar die snapte hij al niet dus dat heeft geen zin.

kuklos
Berichten: 9802
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door kuklos »

antileugens schreef:Grappig, als het Kuklos uitkomt quote hij de DSA als zijnde MLM maar als het hem beter uitkomt is het het ineens niet. Want bij het gebruiken van cijfers van de DSA is het MLM maar als Clinton Direct Sales endorsed is het het niet. Want tja, direct sales is nu ineens geen MLM want dat is wat Clinton aanprijst en dat past niet in de argumentatie.

En ik kan Kuklos de zinsnede wel laten zien maar die snapte hij al niet dus dat heeft geen zin.
Dus jij onderbouwt niet altijd?
Verder moet je toch eens beter gaan lezen. Ik heb gezegd dat direct sales geen mlm is, doch dat mlm een onderdeel van direct sales is. Vergelijk het met wiskunde. Direct sales is een verzameling, en mlm is een deelverzameling daarvan.

En inderdaad heb ik de direct sales cijfers uit het filmpje van Clinton genomen. Waarom, omdat deze het makkelijkst beschikbaar zijn, en omdat voor de berekening het hierdoor makkelijker is. Als je de niet mlm cijfers eruit haalt, dan wordt het plaatje nog somberder.

@MLMvoorstanderNL, als het jou niet uitmaakt, waarom haal je Trump dan aan?

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Niels2010 »

MLMvoorstanderNL schreef:
kuklos schreef:
MLMvoorstanderNL schreef:Daar lig ik niet van wakker ;)

Laat we over hem ophouden ;)
Is goed hoor. Zodra jij hier toegeeft dat een Clinton die mlm endorsed (wat hij dus niet deed) of een Donald Trump die in mlm gelooft dus helemaal niks uitmaakt.
Waarmee het geld dat ACN aan Donald trump heeft betaald dus weggegooid geld is.
Is dat alles? want dat maakt ook geen flikker uit... Alhoewel ik niet weet of meneer trump betaald kreeg.. Al werd het gesteund door pipo de clown! Als ik het leuk vind doe ik mee en anders niet ;)
Dat is een goede instelling. Neemt niet weg dat je inderdaad Trump aanhaalde als bron dat netwerkmarketing iets goeds is, en ik nog steeds vind dat als iemand betaald krijgt om dat te zeggen, hij/zij minder betrouwbaar is.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door antileugens »

Dus jij onderbouwt niet altijd?
Verder moet je toch eens beter gaan lezen. Ik heb gezegd dat direct sales geen mlm is, doch dat mlm een onderdeel van direct sales is. Vergelijk het met wiskunde. Direct sales is een verzameling, en mlm is een deelverzameling daarvan.

En inderdaad heb ik de direct sales cijfers uit het filmpje van Clinton genomen. Waarom, omdat deze het makkelijkst beschikbaar zijn, en omdat voor de berekening het hierdoor makkelijker is. Als je de niet mlm cijfers eruit haalt, dan wordt het plaatje nog somberder.
Hier laat Kuklos zien zijn argumentatie nog verder aan te passen aan zijn gewenste uitkomst. Want hoe hij tot de conclusie kan komen dat het plaatje dan nog somberder is???? Juist, door de volgende aanname.
[Off-topic tekst aangepast door de moderator]

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Filmpjes over netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic is gesloten door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

- Off-topic berichten
- Geruzie

Gesloten