LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Codecommissie tikt Legio-Lease op de vingers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
el

Codecommissie tikt Legio-Lease op de vingers

Ongelezen bericht door el »

Codecommissie tikt Legio-Lease op de vingers
De Reclame Code Commissie (RCC) heeft in een recente uitspraak forse kritiek geuit op de advertentie-uitingen van Legio (voorheen Legio-Lease). Volgens de RCC spiegelt Bank Labouchere-dochter Legio te optimistische rendementen voor in haar advertenties. De uitspraak volgt op een in januari van dit jaar ingediende klacht van het College van Belastingadviseurs. De klacht had betrekking op de zogeheten winstverdriedubbelaar van Legio-Lease. Na haar onderzoek is de RCC tot de conclusie gekomen dat de in de advertentie genoemde rendementen veel te rooskleurig zijn. Hierdoor komen de kosten en rendementen in een verkeerde verhouding te staan en lijkt het product interessanter voor de consument dan ze feitelijk is. Wat wij van deze uitspraak vinden?... Eindelijk!

René

Re: Codecommissie tikt Legio-Lease op de vingers

Ongelezen bericht door René »

Goed nieuws el indien dit gaat draaien komt er schot in de
zaak

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

hoe recent is dit?
Dan hebben de stichtingen weer iets om Dexia weer wat verder in het nauw te drijven.
Heb je ook het complete artikel ?

Rudolf

Ongelezen bericht door Rudolf »

Dit is geen recente uitspraak, maar al ruim een jaar oud, toch ???

Groet Rudolf

jaap

was ik ook bang voor.

el

Ik weet niet van wanneer dit is maar het geeft maar weer aan dat de toen verstrekte informatie misleidend was

jaap

oke, maar ' t geeft ook aan dat Dexia er zich niets van aangetrokken heeft en dat er verder niets mee gebeurt is
in ons voordeel.

el

Jaap het zijn allemaal punten die meegenomen zullen worden in de rechtzaak tegen Dexia want het is een vorm van misleiding volgens mij.

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

el, zou je je bronnen kunnen vermelden? Dit is bericht is toch al van ELlenlang geleden?

PLUKKER - stelt prijs op bronvermelding

Bert

Ongelezen bericht door Bert »

Hallo Plukker,

El schrijft al heel lang hier en heeft altijd goede topics. Dan geeft het toch niet waar dat vandaan komt.

Bertus.

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Hoi Bert,

Ik weet dat el hier al heel lang gekopieerde stukjes plakt, maar ik zou toch graag weten waar hij/zij ze vandaan haalt. Sommige ken ik, andere niet en dan ben ik toch wel benieud waar ze zijn gevonden. Bijvoorbeeld om te verifiëren of ze uit een onafhankelijke krant komen of uit de duim van een gedupeerde of van een advocaat van SLV. Snap je?

PLUKKER - wil weten wie wat informeert

Gesloten