T Mobile internationale klacht
Geplaatst: 06 jun 2011 15:59
heb al geruime tijd een t-mobile internationale kaart, omdat mijn verloofde in het buitenland verblijft heb ik dus een prepaid kaart om goedkoper te kunnen bellen, en je tevens een verdubbeling van je beltegoed krijgt.
Nu heb ik al geregeld problemen dat de verdubbeling een dag op zich laat wachten, en dat opeens mijn tarief per minuut van 0,29 naar 0,41 is gestegen. Ik heb berekend al een stuk of 6 keer nu te veel betaald, tevens is het zo dat ik paar keer per week opwaardeer en dit echt een groot verschil is. ze brengen per minuur E0,12 te veel in rekening en misschien wel meer.
Ik heb een mail verzonden en nog geen reactie en de klantenservice heeft een "case" verzonden naar de IT afdeling.
Ik ben hier echt ontevreden over en denk erom om niet meer via hun te bellen, ik wil niet voor iets gaan betalen wat onterecht is. en denk erover niet meer klant te zijn bij hun.
Nu heb ik al geregeld problemen dat de verdubbeling een dag op zich laat wachten, en dat opeens mijn tarief per minuut van 0,29 naar 0,41 is gestegen. Ik heb berekend al een stuk of 6 keer nu te veel betaald, tevens is het zo dat ik paar keer per week opwaardeer en dit echt een groot verschil is. ze brengen per minuur E0,12 te veel in rekening en misschien wel meer.
Ik heb een mail verzonden en nog geen reactie en de klantenservice heeft een "case" verzonden naar de IT afdeling.
Ik ben hier echt ontevreden over en denk erom om niet meer via hun te bellen, ik wil niet voor iets gaan betalen wat onterecht is. en denk erover niet meer klant te zijn bij hun.