DIRECT VERZEKERDNL BV / de Hema verzekeringen
Geplaatst: 07 jun 2011 11:52
Ik ben sinds 4 jaar bij de Hema verzekerd.
Nu hoorde ik via via dat de Hema stopt met zijn uitvaartpolissen en deze gaan over naar DIRECT VERZEKERDNL BV.
Was een hele slecht voorlichting van de Hema.
Ik heb mijn uitvaartpolis per 1 juni bij de Hema stop laten zetten en af laten kopen.
Ik ben nu bij een ander verzekeringsmaatschappij verzekerd.
Na een aantal keren gemaild te hebben naar de Hema werd ik gebeld door een meneer van DIRECT VERZEKERDNL BV.
Hij zou uit gaan rekenen wat mijn afkoopsom is.
Ik heb na een week weer gemaild en kreeg geen antwoord.
Wel werd mijn premie t/m 26 juni van mijn bankrekening af gehaald, terwijl het schriftelijk per 1 juni is beeindigd.
Ook heb ik DIRECT VERZEKERDNL BV geen machtiging gegeven om ook maar iets van mijn rekening af te halen.
Ik heb nu al een aantal keren een mail gestuurd naar DIRECT VERZEKERDNL BV, maar men reageerd nergens op.
Als ik naar de Hema een mail stuur krijg ik wel antwoord maar men zegt dat ik bij DIRECT VERZEKERDNL BV moet zijn.
Terwijl ik voor 1 juni opgezegd heb en het zou pas per 1 juni overgaan naar DIRECT VERZEKERDNL BV.
Vandaag maar weer eens gebeld en ik kreeg van die dame aan de telefoon te horen, dat de meneer die mij gebeld heeft er nog niets mee gedaan heeft.
Volgens haar wordt ik weer eens terug gebeld.
Wat kan ik hier nog meer aan doen dan een klacht naar het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening sturen?
Het is heel vervelend dat men bij DIRECTVERZEKERDNL BV nergens een reactie opgeeft.
Terwijl deze meneer de afkoopsom uit zou gaan rekenen.
Het is ook heel raar dat dit zo lang moet duren, bij mijn nieuwe verzekering zit een lijst met afkoopsommen en premie vrij maken
van verzekeringen met het aantal jaren enz. erbij.
Ik ben blij dat ik opgezegd heb bij DIRECTVERZEKERDNL BV, want als er iets zou gebeuren, en men geeft dan ook geen reactie heb je toch grote problemen.
Nu hoorde ik via via dat de Hema stopt met zijn uitvaartpolissen en deze gaan over naar DIRECT VERZEKERDNL BV.
Was een hele slecht voorlichting van de Hema.
Ik heb mijn uitvaartpolis per 1 juni bij de Hema stop laten zetten en af laten kopen.
Ik ben nu bij een ander verzekeringsmaatschappij verzekerd.
Na een aantal keren gemaild te hebben naar de Hema werd ik gebeld door een meneer van DIRECT VERZEKERDNL BV.
Hij zou uit gaan rekenen wat mijn afkoopsom is.
Ik heb na een week weer gemaild en kreeg geen antwoord.
Wel werd mijn premie t/m 26 juni van mijn bankrekening af gehaald, terwijl het schriftelijk per 1 juni is beeindigd.
Ook heb ik DIRECT VERZEKERDNL BV geen machtiging gegeven om ook maar iets van mijn rekening af te halen.
Ik heb nu al een aantal keren een mail gestuurd naar DIRECT VERZEKERDNL BV, maar men reageerd nergens op.
Als ik naar de Hema een mail stuur krijg ik wel antwoord maar men zegt dat ik bij DIRECT VERZEKERDNL BV moet zijn.
Terwijl ik voor 1 juni opgezegd heb en het zou pas per 1 juni overgaan naar DIRECT VERZEKERDNL BV.
Vandaag maar weer eens gebeld en ik kreeg van die dame aan de telefoon te horen, dat de meneer die mij gebeld heeft er nog niets mee gedaan heeft.
Volgens haar wordt ik weer eens terug gebeld.
Wat kan ik hier nog meer aan doen dan een klacht naar het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening sturen?
Het is heel vervelend dat men bij DIRECTVERZEKERDNL BV nergens een reactie opgeeft.
Terwijl deze meneer de afkoopsom uit zou gaan rekenen.
Het is ook heel raar dat dit zo lang moet duren, bij mijn nieuwe verzekering zit een lijst met afkoopsommen en premie vrij maken
van verzekeringen met het aantal jaren enz. erbij.
Ik ben blij dat ik opgezegd heb bij DIRECTVERZEKERDNL BV, want als er iets zou gebeuren, en men geeft dan ook geen reactie heb je toch grote problemen.