afgesloten door TELFORT na 1 factuur te hebben gemist
Geplaatst: 07 jun 2011 14:38
Gisteren ben ik afgesloten door Telfort. Na internet inzage vanmorgen blijkt dat ze de factuur van 6 mei niet hebben kunnen incasseren. De rekening was door enele automatische afboekingen door zijn maximale roodstand gezakt. Ik wil niet teveel geld op mijn excasso rekeningen hebben staan vanwege fantastische ervaringen in het verleden met marktplaats en andere criminelen. Gisteravond was ik leider bij een dropping midden in het bos en kilometers van de bewoonde wereld met een groep basisschool kinderen. Ik ben ongeschonden, na uren extra gelopen te hebben (ja internet deed het dus ook niet meer en mijn gps werkt blijbaar alleen als er een online verbinding is) met mijn groep veilig thuis gekomen maar dit had een drama kunnen worden.
Ik heb nu alleen een prepaid bij de hand, waarbij ik 1,35 per minuut moet betalen (vanaf 2e minuut 1,15 wouw!!). Maar er staat dus niet genoeg op om een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren, laat staan een klantenservice gesprek te voeren. Ik ben dus boos, met name omdat ze niet eens een factuur of sms of wat dan ook sturen. Wat een ongelooflijke k*t bedrijven zijn er toch!
Ik heb nu alleen een prepaid bij de hand, waarbij ik 1,35 per minuut moet betalen (vanaf 2e minuut 1,15 wouw!!). Maar er staat dus niet genoeg op om een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren, laat staan een klantenservice gesprek te voeren. Ik ben dus boos, met name omdat ze niet eens een factuur of sms of wat dan ook sturen. Wat een ongelooflijke k*t bedrijven zijn er toch!