LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oele occasions havenstraat HEET ANDERS mikael gertebach

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.

oele occasions

Peiling eindigde op 28 jul 2011 08:14

oele occasions heet nu mikael gertebach
0
Geen stemmen
oele occasions heet nu mikael gertebach
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 0

Ferry S
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2011 20:53

oele occasions havenstraat HEET ANDERS mikael gertebach

Ongelezen bericht door Ferry S »

nou heet het weer maikel gertebach lekker slim!!! haha
we zijn niet achterlijk OELE!!!
je garage deur verraadt je

je blijft gewoon een vieze oplichter!auto,sor de export verkopen met een greins op je gezicht!!!

hij verkocht mijn een seat ibiza sport! helemaal verrot aan de onderkant!

hij is ook volgens mij niet het brein achter deze oplichters! dat kleine mannetje wie er zit maar die doet ze mond niet open vreemd!

we houden jullie in de gaten

mensen nooit kopen hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op mn hoede
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jun 2011 13:24

Re: oele occasions havenstraat HEET ANDERS mikael gertebach

Ongelezen bericht door Op mn hoede »

Hulde voor deze site en de mensen die de moeite nemen om te reageren!!

Wij wilde nl. vandaag langs gaan om naar een auto te kijken. Wat ben ik blij dat ik toch maar even verder heb gekeken dan mijn neus lang en breed is. Bedankt dames en heren voor jullie reacties over de handelswijze van deze autoverkoper. Wij gaan dus NIET meer naar Oele of het nu zou heten; Mikael Gertenbach. Autocentrum Nieuw Vennep ontwijken wij ook. Dat was onze tweede keus. Maar na het lezen van alle rariteiten die daar gebeuren is dat helemaal geen optie meer. Dank jullie allemaal voor jullie reacties!!!

Zijn er mensen die wel een goede en betrouwbare autoverkoper kennen voor mensen met een kleine beurs??? Ik hoor graag van jullie.

ZZR600
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 jun 2011 12:34

Re: oele occasions havenstraat HEET ANDERS mikael gertebach

Ongelezen bericht door ZZR600 »

Op mn hoede schreef:Zijn er mensen die wel een goede en betrouwbare autoverkoper kennen voor mensen met een kleine beurs??? Ik hoor graag van jullie.
Ik neem aan dat je met een kleine beurs bedoeld dat je een auto zoekt voor een bedrag waarbij je geen (Bovag)garantie krijgt op de auto (onder de 4.500 euro).

Kopen bij een handelaar of particulier is altijd risicovol. Oudere (goedkopere)auto's worden meestal om een reden weggedaan.

Bij een goed bekend staande dealer kopen betekend dat je minder kans loopt te worden opgelicht, maar je betaald vaak veel meer voor dezelfde auto. Mocht er toch wat mis blijken te zijn met de auto, dan heb je ook hier geen garantie, je kunt hooguit hopen op een (kleine) tegemoetkoming in de reparatiekosten.

Iets wat wel enige zekerheid kan bieden bij de aanschaf van een oudere auto is bijvoorbeeld een ANWB keuring (kost wel 150 tot 300 euro). Maar ook zij kunnen vaak niet zeggen hoe dik de voering van de koppeling bijvoorbeeld nog is.

Ook kun je je verdiepen in de betrouwbaarheid van de wat oudere auto, maar ook dit geeft natuurlijk geen enkele garantie.

Gesloten