slegte service slaapkamercentrum
Geplaatst: 08 jun 2011 19:44
een tijdje geleden hebben wij een zeer mooi groot bed bij t slaapkamercentrum in leiderdorp gekocht van meer dan 12000 euro en ook daar naast beddengoed.
in de afgelopen jaren hebben wij veel geklaagd over dat de matrassen schoven en de voetenborden verder gingen staan na elke keer dat wij het bed omhoog/naar beneden deden en hebben wij er ook veel geld in gestoken voor antislip-matten op aanrader van de winkel
dit jaar kwamen ze kijken en constateerden fouten in het bed van auping/zowel erkend door het slaapkamercentrum als auping zelf.
deze moesten verholpen worden en er moest klittenband op de matrassen worden gezet is ons verteld
dit werd antislipmat uiteindelijk en is erg lelijk op de kant waar hij juist niet moest
Na weken te hebben gecorrespondeerd met hun via de mail, telefonisch contakt en drijgen met rechtsbijstand word ik dood moe van hun
ze reageren nergens op en als ze een keer iets aanbieden duurd het euwig en de schades die ze bij ons hebben gemaakt worden niet erkend
knap als je de voetenborden monteerd en er schade zit en het dan niet ziet en tevens dan zegt dat je de deurpost ook niet heb geraakt
Ik heb de zaak van de schade aan de deurpost bij mijn eigen verzekering moeten onderbrengen, want hun erkennen het niet
Wij vinden zo wie zo dat de firma slaapkamercentrum geen schoonheidsprijs verdiend en ook over klantvriendelijkheid en fatsoen van de eigenaar die steeds vaalt om terug te bellen zijn wij niet over te spreken.
de medewerkers die zeggen dat ze hem hebben gesproken en beloftes doen die gewoon niet waar zijn, maar daar staan ze blijkbaar op internet en bij radar om bekend
Wij vinden het uiterst frustrerend dat met namen de eigenaar geen fatsoen heeft getoond naar zijn klant toe en gewoon netjes even met ons had kunnen telefoneren om deze zaak te bespreken en ook een alles of een deel van de schade aan onze nieuwe deurposten te vergoeden en de rest van de zaken spoedig op te lossen
Wij willen graag ook vertellen dat wij hebben geconstateerd na dat wij het matras moesten omdraaien omdat de bezorgers hem verkeerd neer hadden gelegd, dat ze ook de houten delen aan het hoofdboord er verkeerd om hebben ingezet en dit aan beide zijden dan nog wel/ en dit doe je dan als beroep
Ook de antislipmat die op een of andere manier aan de verkeerde kant van het matras is geplaatst , is ook erg slordig geweest en zonde van onze nette matrassen, net als de vlekken die er op onstaan zijn na het vervoeren naar of van auping, zijn wij niet over te spreken en het kapotte voetenbord had niet zeker niet gehoeven en hadden zij zeker moeten zien
ik heb ze tot juni de kans gegeven en zo niet gaan ze dit keer echt met de billen bloot voor de rechter en zal ik persoonlijk de brief aan de eigenaar gaan geven, adres en naam zijn makkelijk te achterhalen want dit kan echt niet
WORD VERVOLGD
in de afgelopen jaren hebben wij veel geklaagd over dat de matrassen schoven en de voetenborden verder gingen staan na elke keer dat wij het bed omhoog/naar beneden deden en hebben wij er ook veel geld in gestoken voor antislip-matten op aanrader van de winkel
dit jaar kwamen ze kijken en constateerden fouten in het bed van auping/zowel erkend door het slaapkamercentrum als auping zelf.
deze moesten verholpen worden en er moest klittenband op de matrassen worden gezet is ons verteld
dit werd antislipmat uiteindelijk en is erg lelijk op de kant waar hij juist niet moest
Na weken te hebben gecorrespondeerd met hun via de mail, telefonisch contakt en drijgen met rechtsbijstand word ik dood moe van hun
ze reageren nergens op en als ze een keer iets aanbieden duurd het euwig en de schades die ze bij ons hebben gemaakt worden niet erkend
knap als je de voetenborden monteerd en er schade zit en het dan niet ziet en tevens dan zegt dat je de deurpost ook niet heb geraakt
Ik heb de zaak van de schade aan de deurpost bij mijn eigen verzekering moeten onderbrengen, want hun erkennen het niet
Wij vinden zo wie zo dat de firma slaapkamercentrum geen schoonheidsprijs verdiend en ook over klantvriendelijkheid en fatsoen van de eigenaar die steeds vaalt om terug te bellen zijn wij niet over te spreken.
de medewerkers die zeggen dat ze hem hebben gesproken en beloftes doen die gewoon niet waar zijn, maar daar staan ze blijkbaar op internet en bij radar om bekend
Wij vinden het uiterst frustrerend dat met namen de eigenaar geen fatsoen heeft getoond naar zijn klant toe en gewoon netjes even met ons had kunnen telefoneren om deze zaak te bespreken en ook een alles of een deel van de schade aan onze nieuwe deurposten te vergoeden en de rest van de zaken spoedig op te lossen
Wij willen graag ook vertellen dat wij hebben geconstateerd na dat wij het matras moesten omdraaien omdat de bezorgers hem verkeerd neer hadden gelegd, dat ze ook de houten delen aan het hoofdboord er verkeerd om hebben ingezet en dit aan beide zijden dan nog wel/ en dit doe je dan als beroep
Ook de antislipmat die op een of andere manier aan de verkeerde kant van het matras is geplaatst , is ook erg slordig geweest en zonde van onze nette matrassen, net als de vlekken die er op onstaan zijn na het vervoeren naar of van auping, zijn wij niet over te spreken en het kapotte voetenbord had niet zeker niet gehoeven en hadden zij zeker moeten zien
ik heb ze tot juni de kans gegeven en zo niet gaan ze dit keer echt met de billen bloot voor de rechter en zal ik persoonlijk de brief aan de eigenaar gaan geven, adres en naam zijn makkelijk te achterhalen want dit kan echt niet
WORD VERVOLGD