LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] budgetbeheer laat niets weten.

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
blastfire
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jun 2011 15:24

budgetbeheer laat niets weten.

Ongelezen bericht door blastfire »

Beste mensen,

Mijn vriendin staat niet volledig onder bewind, maar inkomstebeheer regeld wel haar geld, omdat de schulde niet al te hoog waren kon ze niet onder bewind staan.

Wij bellen al een tijdje naar het kantoor, elke keer wordt er gezegt dat de mevrouw van het inkomstebeheer haar terug zal bellen. Nu zijn wij naar het kantoor gegaan wordt ze weg gestuurd omdat mevrouw in bespreking zit, daarbij is dit elke keer hetzelfde smoesje. Nu was ik er achter gekomen dat het inkomstebeheer nog haar vakantie geld plus het loon van 3 maanden in bezit zou moeten hebben. zij hebben ook verder niets afbetaald en de rekeningen zijn opgelopen. Daarbij weet het inkomstebeheer niet waar dat geld is gebleven, toch staat op mijn vriendin haar loonstrook dat het naar het rekeningnummer van inkomstebeheer is overgemaakt. nu krijgt zij opeens een dagvaarding binnen van de verzekering die niet zou betaald zijn door inkomstebeheer. De schuldeiser heeft een brief verstuurd naar het inkomstenbeheer, dat zij een dagvaardiging zou krijgen als mevrouw niet betaalden. Daarbij hebben ze ook nog een voorstel van betalingstermijn doorgestuurd. Maar inkomstebeheer heeft niet gereageerd. wij wisten dus nergens van want inkomstebeheer heeft het niet doorgegeven. Daarbij beheren wij het geld niet maar zij. Zij hebben ook nog steeds geen plan gemaakt van afbetaling, wij kunnen blijven vragen maar er gebeurt niets van hun kant.

Mijn vraag:

Kunnen wij ergens een klacht in dienen, een of andere instantie die hierbij helpt?
Zij komt nu alleen maar meer in de schulden en om weg te gaan bij inkomste beheer betaal je 300 euro eenmalig, dus dat gaat hem niet worden.
Kan ik hiermee naar een juridisch loket in mijn buurt?
Laatst gewijzigd door blastfire op 10 jun 2011 09:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten