blackberry curve 9300 voor de 2e keer defect
Geplaatst: 09 jun 2011 15:46
ik heb dit jaar een prepaid blackberry curve 9300 bij de belcompany gekocht,
na een week of 4 was deze defect, het toetsenbord deedt raar.
terug naar de belcompany, daar werdt mij verteld dat het ongeveer 6 tot 8 weken zou duren voordat ik mijn bb terug zou hebben.
na 7 weken had ik hem dan ook terug... hij heeft het 2 wkn gedaan, toen weer dezelfde problemen, alleen nu werdt me verteld dat de wachttijd 2,5 tot 3 maanden zou duren.
dit terwijl het toestel gewoon nog onder de garantie valt.
mijn bb is dus nu al meer opgestuurd geweest dan dat ik hem zelf had.
een leentoestel is blijkbaar niet te regelen bij de bc, is dit een verplichting of niet?
mvg gj
na een week of 4 was deze defect, het toetsenbord deedt raar.
terug naar de belcompany, daar werdt mij verteld dat het ongeveer 6 tot 8 weken zou duren voordat ik mijn bb terug zou hebben.
na 7 weken had ik hem dan ook terug... hij heeft het 2 wkn gedaan, toen weer dezelfde problemen, alleen nu werdt me verteld dat de wachttijd 2,5 tot 3 maanden zou duren.
dit terwijl het toestel gewoon nog onder de garantie valt.
mijn bb is dus nu al meer opgestuurd geweest dan dat ik hem zelf had.
een leentoestel is blijkbaar niet te regelen bij de bc, is dit een verplichting of niet?
mvg gj