LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile 'klantenservice' opmerking

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ewillemse

T-Mobile 'klantenservice' opmerking

Ongelezen bericht door ewillemse »

Onderstaande opmerking kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd door een vrouw van de klantenservice van T-Mobile. Logischerwijs klacht ingediend en zo snel mogelijk mijn abonnement opzeggen!

Ik heb de laatste tijd zeer slecht bereik. Klacht ingediend, aanvankelijk keurig gereageerd door T-Mobile via mijn voicemail. Ik bel zelf terug naar klantenservice (10 juni 11:14). Vrouw aan de lijn vertelt dat er binnenkort nieuwe zendmast wordt geplaatst in de buurt waar ik woon.

Daarop WIL ik zeggen dat dat niet zoveel zin heeft vanwege het feit dat ik ook op mijn werk zeer beroerd bereik heb en dat een mast daar niets aan zal veranderen.

De vrouw laat mij niet aan het woord, maar praat zelf door, en zegt dan: "Als U mij niet laat uitpraten gaan we helemaal niets doen."

Nu vraag ik je...

Oh, en twee keer viel het gesprek met de klantenservice weg, zodat ik drie keer heb moeten bellen...

Wolter32

Re: T-Mobile 'klantenservice' opmerking

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Ik heb het al vaker gezegt en dit geld niet alleen voor T-Mobile.
Heb je een Smartphone deze staat standard op DUO.
Vaak is G3/UMTS minder bereik. Zet je phone handmatig op GSM
zolang de provider nog niks heeft gedaan en je contract nog moet uitzitten.
GSM-netwerk heeft beter bereik. Gebruik thuis voor internet op je phone dan gewoon WiFi.

anneroos

Ongelezen bericht door anneroos »

Ik heb 4maanden terug een abonnement bij T-mobile.
Wat ik niet had moeten doen,
Kreeg al gauw last van het slechte ontvangst, vooral het internet.
mijn 3G veranderde meerdere malen per dag naar GSM, zelfs met GSM kon ik geen smsjes, of telefoon ontvangen of sturen.
Heb hier toen een melding van gemaakt, heb een kruistest moeten doen, postcodes opgeven waar ik last had, en dat waren er een hoop, een nieuwe simkaart, nog steeds word het bereik slechter. Heb hier weer een nieuwe melding van laten maken,
ik zou vorige week teruggebeld worden, want ben hier al ruim 2maanden mee bezig.
HEt meisje wat ik aan de telefoon kreeg deed alles behalve vriendelijke, bijdehand en brutaal vooral. Ik heb heel netjes mijn verhaal uitgelegd, want met schreeuwen of schelden lossen we niks op. En ook uitgelegd dat me geduld opraakt, vervolgens zet ze me weer in de wacht, en durft daarna een opmerking te maken dat ik niks te klagen heb en niet te vergeten nog meer geduld moet tonen.
Dit ging bij mij het verkeerde keelgat in, waarop ik antwoorden dat ik dit niet gepast vond, en dit niet pikte, vervolgens begon ze dat het niet haar schuld is etc.

Klantenservice bij T-mobile kennen ze niet, klantvriendelijkheid is ver te zoeken daar.
Ik wil zeker een contract ontbinding, ben klaar met de provider en de mensen.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste ewillemse en anneroos,

Ik vind het jammer om te lezen dat jullie niet tevreden zijn over het contact met T-Mobile Klantenservice. Namens T-Mobile bied ik jullie mijn excuses aan voor deze ervaring.

Mag ik jullie vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik jullie verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard ' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

ewillemse

Een wat late rate reactie op deze post, maar ik vind het nodig te zeggen dat Richard van T-Mobile Webcare zijn werk goed heeft proberen te doen. Waarvoor dank Richard! Je gaf mij tenminste het gevoel dat ik (op dat moment) serieus werd genomen.

Er wordt moeite genomen (althans, die indruk heb ik) om per klant na te gaan wat de klachten precies zijn en hoe deze opgelost kunnen worden. Mij is uiteindelijk een coulanceregeling aangeboden van 3 maanden 50% korting op de factuur. Natuurlijk betaal ik in feite nu 'slechts' de helft voor matig-beroerd bereik. Om maar te zwijgen van al die keren dat ik vol bereik heb, maar minutenlang moet wachten totdat er ook maar iets gebeurt. In feite betaal ik voor een dienst die mij niet goed wordt geleverd...

Helaas voor dezelfde Richard heb ik een nieuwe klacht. Op vier augustus voer ik een gesprek dat wegvalt. Ik bel daarvoor op 5 augustus de klantenservice. Hallo Anja. Een notitie wordt gemaakt. Prima. Twee weken daarna wordt ik twee keer teruggebeld; ik ben niet in staat op te nemen dus wordt mijn voicemail ingesproken. De man zal het later nog eens proberen...

Ik bel zelf naar de klantensevice. Weer Anja, toeval? Probleem aangekaart. Antwoord: "Ja, de mast vlak bij uw woning staat in de buurt van bomen..." DUS, bomen staan de kwaliteit van de verbinding in de weg?! De allereerste keer dat ik dat hoor!

Bovendien was mijn klacht een weggevallen gesprek, op een plek waar geen enkele boom was te bekennen... Vervolgens probeert Anja van de klantenservice nog met mij in discussie te gaan over de datum waarop ik gebeld zou hebben. Oeverloos.

Na kort overleg op de burelen van de T-Mobile klantenservice komt Anja weer aan de lijn. Ze biedt mij een half jaar 20% korting aan! Ik vraag haar hoe het is gesteld met de 3 maanden korting van 50% die ik onlangs nog heb gekregen. Ik krijg daar geen bevredigend antwoord op.

Ik mocht het contract ook afkopen. Of ik dan wel eventjes 233,- euro wilde betalen voor de iPhone 4. Die nu een haperende thuisknop heeft en een dode pixel. Lijkt mij geen goede deal...

Om nu te zeggen dat ik wordt verwend door T-Mobile... nee, niet echt.

Maar Richard, ik wacht met smart je telefoontje af voor een elegante oplossing! We komen er wel uit!

DJM

Ongelezen bericht door DJM »

ewillemse schreef:Een wat late rate reactie op deze post, maar ik vind het nodig te zeggen dat Richard van T-Mobile Webcare zijn werk goed heeft proberen te doen. Waarvoor dank Richard! Je gaf mij tenminste het gevoel dat ik (op dat moment) serieus werd genomen.

Er wordt moeite genomen (althans, die indruk heb ik) om per klant na te gaan wat de klachten precies zijn en hoe deze opgelost kunnen worden. Mij is uiteindelijk een coulanceregeling aangeboden van 3 maanden 50% korting op de factuur. Natuurlijk betaal ik in feite nu 'slechts' de helft voor matig-beroerd bereik. Om maar te zwijgen van al die keren dat ik vol bereik heb, maar minutenlang moet wachten totdat er ook maar iets gebeurt. In feite betaal ik voor een dienst die mij niet goed wordt geleverd...

Helaas voor dezelfde Richard heb ik een nieuwe klacht. Op vier augustus voer ik een gesprek dat wegvalt. Ik bel daarvoor op 5 augustus de klantenservice. Hallo Anja. Een notitie wordt gemaakt. Prima. Twee weken daarna wordt ik twee keer teruggebeld; ik ben niet in staat op te nemen dus wordt mijn voicemail ingesproken. De man zal het later nog eens proberen...

Ik bel zelf naar de klantensevice. Weer Anja, toeval? Probleem aangekaart. Antwoord: "Ja, de mast vlak bij uw woning staat in de buurt van bomen..." DUS, bomen staan de kwaliteit van de verbinding in de weg?! De allereerste keer dat ik dat hoor!

Bovendien was mijn klacht een weggevallen gesprek, op een plek waar geen enkele boom was te bekennen... Vervolgens probeert Anja van de klantenservice nog met mij in discussie te gaan over de datum waarop ik gebeld zou hebben. Oeverloos.

Na kort overleg op de burelen van de T-Mobile klantenservice komt Anja weer aan de lijn. Ze biedt mij een half jaar 20% korting aan! Ik vraag haar hoe het is gesteld met de 3 maanden korting van 50% die ik onlangs nog heb gekregen. Ik krijg daar geen bevredigend antwoord op.

Ik mocht het contract ook afkopen. Of ik dan wel eventjes 233,- euro wilde betalen voor de iPhone 4. Die nu een haperende thuisknop heeft en een dode pixel. Lijkt mij geen goede deal...

Maar Richard, ik wacht met smart je telefoontje af voor een elegante oplossing! We komen er wel uit!

Een product moet werken maar om nou voor 1 weggevallen gespek de klantenservice te bellen?

ewillemse

DJM schreef:
ewillemse schreef:Een wat late rate reactie op deze post, maar ik vind het nodig te zeggen dat Richard van T-Mobile Webcare zijn werk goed heeft proberen te doen. Waarvoor dank Richard! Je gaf mij tenminste het gevoel dat ik (op dat moment) serieus werd genomen.

Een product moet werken maar om nou voor 1 weggevallen gespek de klantenservice te bellen?

Tsja, als je zeven of acht keer een weggevallen gesprek hebt meegemaakt, al meerdere keren gebeld hebt en aangegeven dat je problemen hebt, als je is 'beloofd' dat het netwerk binnenkort echt op orde is... Maar goed, als het voor slechts 1 keer was, zou ik je gelijk geven! ;)

DJM

Ongelezen bericht door DJM »

ewillemse schreef:

Tsja, als je zeven of acht keer een weggevallen gesprek hebt meegemaakt, al meerdere keren gebeld hebt en aangegeven dat je problemen hebt, als je is 'beloofd' dat het netwerk binnenkort echt op orde is... Maar goed, als het voor slechts 1 keer was, zou ik je gelijk geven! ;)
Ik weet natuurlijk niet wat ze je beloofden na je contact met Richard
T-Mobile Webcare dus misschien heb je wel een punt.
Het gaat mij erom dat mensen soms wel heel erg ongeduldig zijn en iets teveel verwachten van techniek.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

T-Mobile

.......was dat niet het bedrijf dat van onze Youp een schop onder zijn kont kreeg?

Maxiem.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@ewillemse
Bedankt voor het compliment! Wat ik voor je heb gedaan is een onderzoek laten opstarten vanwege netwerkproblemen op je werkadres. Bij je eerste netwerkklacht is alleen een onderzoek gedaan naar je woonadres.

In juni is je ook aangegeven dat er uitbreidingen gepland stonden op je woonadres. Jammer om te lezen dat dit geen positief resultaat heeft opgeleverd.
Je hebt dit kenbaar gemaakt en het onderzoek is afgerond. Zoals al is aangegeven is de dekking goed maar wordt het bereik verminderd door de omgeving. Omdat je hierdoor blijvend verminderde dekking ervaart kom je in aanmerking voor het ontbinden van het abonnement.

Als je het toestel wilt houden dan is dat mogelijk en wordt er een afkoopsom voor het toestel berekend. Wij weten niet in welke staat je toestel verkeerd tijdens de berekening van de afkoopsom. Je hebt 2 jaar garantie op je iPhone en je kan de iPhone ter reparatie aanbieden.
Op de berekening van de afkoopsom heb ik geen invloed en ik kan je dan daar geen oplossing voor aanbieden.

Richard
T-Mobile Webcare

ewillemse

Beste Richard,

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb inmiddels met de Klantenservice gesproken. Er is mij een half jaar 20% korting aangeboden die ik maar heb geaccepteerd.

Het geval waar ik voor belde was een opeens weggevallen gesprek. Daar heb ik heel zelden last van.

Het lastige is dat ik op meerdere locaties regelmatig slecht bereik heb en niet zozeer alleen op mijn huisadres. (In de nacht van 22-23 augustus had ik zelf geen 3G & GPRS, alleen GSM, dus ik kon niets meer met mijn 'smart phone').

Aangezien ik aan een bos woon, zal ik wel last hebben van de bomen vertelde de medewerkster van de Klantenservice me. Dat argument kende ik eerlijk gezegd nog niet.

Maar ook op andere locaties heb ik regelmatig zeer slechte verbindingen. Dan blijft de telefoon maar verbinding maken voor wel vijf minuten lang. Terwijl de iPhone vaak 5 of soms 4 streepjes bereik aangeeft. Dat zegt dus ook vrij weinig...

We proberen geduldig te blijven!
Groet

Gesloten