vodafone handelt klachten niet goed af
Geplaatst: 11 jun 2011 15:21
Klacht over Vodafone,
Ik ben niet te spreken over de gang van zaken bij Vodafone.
Oktober 2010 heb ik een 2-jarig contract afgesloten bij de vodafonewinkel Arnhem, daarbij heb ik gekozen voor de Samsung galaxy s. Na de eerste dag moest ik al terugkomen omdat ik niet kon bellen of internetten. De jongen die daar werkte had het verholpen.
Maar daarna begon het. Begin februari 2011 had ik mijn toestel ter reparatie aangeboden bij de Vodafone winkel te Arnhem. Mijn smartphone kwam niet verder dan het samsung-logo, dus startte niet op. Na vier dagen kon ik het weer ophalen, en deed mijn Samsung het weer even.
22 maart moest ik het alweer naar Arnhem want mijn toestel had weer hetzelfde probleem, na vier dagen kon ik het weer ophalen.
11 april moest ik het weer wegbrengen, weer hetzelfde probleem, na 11 dagen kon ik het weer ophalen, maar mijn geduld raakte al op zo’n manier.
30 mei alweer weggebracht, weer hetzelfde klacht. Nu had ik er schoon genoeg van en eiste een nieuwe toestel of een ontbinding van mijn contract. Zij zeiden dat ze het voor de vierde keer weer moesten opsturen naar dynafix, en dat ik dan een ander toestel zou krijgen. Op 7 juni kreeg ik een telefoontje, een ingesproken bericht dat mijn toestel vervangen zou worden, en dat ik langs moest komen om de alternatieven door te nemen. 8 juni ging ik er heen, maar was de persoon zelf niet aanwezig die me belde, en haar collega konden me niet helpen zeiden ze. Dus weer voor niks naar Arnhem geweest. De volgende dag de 9e weer daar heen gegaan, en toen kwam ze met een aantal alternatieven. Nou, nou nou. Wat een alternatieven zeg, het is geenszins vergelijkbaar met mijn Samsung galaxy s, sommige toestellen waren zelf 200 euro goedkoper dan mijn Samsung, dus ik zei, waarom staat er geen Samsung tussen, want daarvoor heb ik een contract afgesloten, anders had ik in eerste instantie al een ander merk gekozen, maar ik wil gewoon een Samsung terug, ik kan er niks aan doen dat ik opgescheept werd met een MAANDAG_OCHTEND Model, die gewoon niet goed is. Dat kan altijd gebeuren, want niks is foutloos, maar ik wou gewoon een Samsung galaxy s terug, aangezien ik als die het doet, erg tevreden over ben, en anders de Samsung galaxy s 2 met bijbetaling.
Ze zou het mailen dat ik per se een Samsung wil hebben. Op mijn vraag waarom er dan gewoon samsungs in hun winkel liggen, zei ze dat het nog opnieuw ingedeeld moest worden maar dat de Samsung galaxy s er niet meer is, wel de opvolger ervan. Bellen kon ze niet naar diegene die erover gaat ( wat raar is, je ben een telefoonprovider maar kan niet telefoneren??? ) maar dat ze me de dag erop zou bellen, want dat zou ze antwoord hebben.
Nada nopes niet dus, dus ik weer de klantenservice 0900-0140 bellen, maar die zeiden dat ik weer op een telefoon van Arnhem moet wachten, zelf kan ik de zaak in Arnhem niet bereiken, want er bestaat alleen een 0900 nummer waardoor je hun persoonlijk niet zelf kan bellen.
Als ik nu in Arnhem woon, dan was het probleem al wat minder want dan loop ik er zo heen, maar ik kom uit Zevenaar en ben dus al 12 keer naar Arnhem geweest daarvoor. Kosten van parkeren is minimaal € 20 plus de benzinekosten is het al een kosten plaatje van € 50, daarbij heb ik ook niet eens gerekend die uren vrij die ik moet nemen van mijn werk, en al de vrije tijd voor iets waar ik niks aan kan doen. Het is nu 11 juni, en ik heb nog steeds niks gehoord. Bovendien kan ik al die tijd geen gebruik maken van internet en van mijn smartphone, terwijl ik wel abonnement kosten betaal. Maar volgens de klantenservice krijg ik een maand terug, maar ja nu duurt het weer langer, want ik heb nog steeds geen telefoon.
Dus weer de klantenservice bellen, was mijn verhaal aan het uitleggen, en een meid zou het uitzoeken, opeens geen verbinding meer. Dus weer terugbellen, en zei haar collega dat ze een case had gemaakt, en om alternatieven had gevraagd bij desbetreffende afdeling die erover gaat. Waarop ik weer zie, wat nou alternatieven, ik wil gewoon een Samsung terug. Pffff een gebed zonder einde is dit. Volgens hem zou ik weer terug gebeld worden, nou nee dus. Ik moest geduld hebben, geduld…..tjonge jonge dat heb ik al vanaf begin februari
Ik wil dus eigenlijk mijn contract ontbinden, want ik vind dat Vodafone niet aan zijn plichten voldoet, maar weet dus niet of dat kan.
Teejay
Ik ben niet te spreken over de gang van zaken bij Vodafone.
Oktober 2010 heb ik een 2-jarig contract afgesloten bij de vodafonewinkel Arnhem, daarbij heb ik gekozen voor de Samsung galaxy s. Na de eerste dag moest ik al terugkomen omdat ik niet kon bellen of internetten. De jongen die daar werkte had het verholpen.
Maar daarna begon het. Begin februari 2011 had ik mijn toestel ter reparatie aangeboden bij de Vodafone winkel te Arnhem. Mijn smartphone kwam niet verder dan het samsung-logo, dus startte niet op. Na vier dagen kon ik het weer ophalen, en deed mijn Samsung het weer even.
22 maart moest ik het alweer naar Arnhem want mijn toestel had weer hetzelfde probleem, na vier dagen kon ik het weer ophalen.
11 april moest ik het weer wegbrengen, weer hetzelfde probleem, na 11 dagen kon ik het weer ophalen, maar mijn geduld raakte al op zo’n manier.
30 mei alweer weggebracht, weer hetzelfde klacht. Nu had ik er schoon genoeg van en eiste een nieuwe toestel of een ontbinding van mijn contract. Zij zeiden dat ze het voor de vierde keer weer moesten opsturen naar dynafix, en dat ik dan een ander toestel zou krijgen. Op 7 juni kreeg ik een telefoontje, een ingesproken bericht dat mijn toestel vervangen zou worden, en dat ik langs moest komen om de alternatieven door te nemen. 8 juni ging ik er heen, maar was de persoon zelf niet aanwezig die me belde, en haar collega konden me niet helpen zeiden ze. Dus weer voor niks naar Arnhem geweest. De volgende dag de 9e weer daar heen gegaan, en toen kwam ze met een aantal alternatieven. Nou, nou nou. Wat een alternatieven zeg, het is geenszins vergelijkbaar met mijn Samsung galaxy s, sommige toestellen waren zelf 200 euro goedkoper dan mijn Samsung, dus ik zei, waarom staat er geen Samsung tussen, want daarvoor heb ik een contract afgesloten, anders had ik in eerste instantie al een ander merk gekozen, maar ik wil gewoon een Samsung terug, ik kan er niks aan doen dat ik opgescheept werd met een MAANDAG_OCHTEND Model, die gewoon niet goed is. Dat kan altijd gebeuren, want niks is foutloos, maar ik wou gewoon een Samsung galaxy s terug, aangezien ik als die het doet, erg tevreden over ben, en anders de Samsung galaxy s 2 met bijbetaling.
Ze zou het mailen dat ik per se een Samsung wil hebben. Op mijn vraag waarom er dan gewoon samsungs in hun winkel liggen, zei ze dat het nog opnieuw ingedeeld moest worden maar dat de Samsung galaxy s er niet meer is, wel de opvolger ervan. Bellen kon ze niet naar diegene die erover gaat ( wat raar is, je ben een telefoonprovider maar kan niet telefoneren??? ) maar dat ze me de dag erop zou bellen, want dat zou ze antwoord hebben.
Nada nopes niet dus, dus ik weer de klantenservice 0900-0140 bellen, maar die zeiden dat ik weer op een telefoon van Arnhem moet wachten, zelf kan ik de zaak in Arnhem niet bereiken, want er bestaat alleen een 0900 nummer waardoor je hun persoonlijk niet zelf kan bellen.
Als ik nu in Arnhem woon, dan was het probleem al wat minder want dan loop ik er zo heen, maar ik kom uit Zevenaar en ben dus al 12 keer naar Arnhem geweest daarvoor. Kosten van parkeren is minimaal € 20 plus de benzinekosten is het al een kosten plaatje van € 50, daarbij heb ik ook niet eens gerekend die uren vrij die ik moet nemen van mijn werk, en al de vrije tijd voor iets waar ik niks aan kan doen. Het is nu 11 juni, en ik heb nog steeds niks gehoord. Bovendien kan ik al die tijd geen gebruik maken van internet en van mijn smartphone, terwijl ik wel abonnement kosten betaal. Maar volgens de klantenservice krijg ik een maand terug, maar ja nu duurt het weer langer, want ik heb nog steeds geen telefoon.
Dus weer de klantenservice bellen, was mijn verhaal aan het uitleggen, en een meid zou het uitzoeken, opeens geen verbinding meer. Dus weer terugbellen, en zei haar collega dat ze een case had gemaakt, en om alternatieven had gevraagd bij desbetreffende afdeling die erover gaat. Waarop ik weer zie, wat nou alternatieven, ik wil gewoon een Samsung terug. Pffff een gebed zonder einde is dit. Volgens hem zou ik weer terug gebeld worden, nou nee dus. Ik moest geduld hebben, geduld…..tjonge jonge dat heb ik al vanaf begin februari
Ik wil dus eigenlijk mijn contract ontbinden, want ik vind dat Vodafone niet aan zijn plichten voldoet, maar weet dus niet of dat kan.
Teejay