LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fletcher Hotel
Fletcher Hotel
Een Fletcher hotelbon, voor ons even een escape, effe lekker er tussenuit!Aangezien wij al veel vaker in Fletcher hotels verbleven in Limburg wisten we dat dit gewoon helemaal perfect zou verlopen. Jammer genoeg bleek het tegendeel waar.
We hadden dit keer gekozen voor een hotel in de Veluwe, de “Mallejan” in Vierhouten. We baalden eerlijk gezegd al dat we maar liefst 65€ moesten bij betalen bij onze hotelbon die al 30€ kostte. Dit zou dus beteken dat ons weekendje weg al 95€ kostte bij elkaar zonder eten en drinken of een uitje hier en daar..
Maar goed..kids bij opa en oma, oppas voor de honden, alles hadden we geregeld.
Op de site dagen verlekkerd zitten kijken naar de prachtige foto’s over het 4 sterren hotel en we hadden er helemaal zin in!!
Aangekomen in het hotel viel onze droom eigenlijk al vrij snel in duigen… Eerst werden we erg gehaast geholpen door het meisje achter de receptie (wat in Limburg (Rooland in Arcen) totaal anders was, daar werd je ECHT warm ontvangen!!) en vervolgens kregen we snel een sleutel in onze handen gestopt en moesten we het zelf maar uitzoeken. Na even zoeken kwamen we erachter dat ons hotelkamertje boven in de nok van het dak lag, 1 trapje onder de zolder waarvan je de lucht bij de deur van de kamer al rook. Op het moment dat we binnen kwamen kregen we echter de schrik van onze leven. Wat nou mooie hotelkamers? Een HOK! Letterlijk een omgebouwd schoonmaakhok, waar een bed in gepropt was onder een schuin dakje en een kast stond die niet eens open kon door de stoel die ervoor stond, die niet verplaatst kon worden omdat het bed er stond. Een tv waar je niet op kon zappen en een wc met remsporen van de vorige gasten. Het wc papier zat nog in de pot! Was dit het 4 sterren hotel waar ik voor betaald heb?? Ik ben meteen naar de receptie gegaan met een foto van de kamer die we gekregen hadden en een foto die ik uitgeprint had (thuis) van de kamers volgens de site. Het meisje reageerde lachend (!) dat de kamers inderdaad niet overeen kwamen maar dat het hotel vol was en niet omgeboekt kon worden. Grappig! Want via mijn telefoon ben ik het internet op gegaan en er was toch nog echt plek in het hotel!
Ik kon niet omgeboekt worden maar ik kon ook nergens met een klacht terecht, het meisje zei lachend dat ik maar een briefje moest schrijven. Ik was woest!! Ik heb meteen naar Fletcher gebeld maar daar nam een meneer van de reserveringen op en die kon ook niks doen en gaf me maar een emailadres waar ik heen moest schrijven. Niet eens een alarmlijn?? Belachelijk!!
Ik heb geschreven dat ik met spoed terug gebeld moest worden, 2 dagen later ben ik gebeld… Op een moment dat ik al weer thuis was na een rampenweekend!
Maar goed, terug naar het hotel: ’s avonds zijn we uit eten geweest en na terugkomst bij het hotel besloten we nog maar in de lobby koffie te drinken aangezien we op de kamer niet fatsoenlijk konden zitten.
Na de vraag of er gebak was werd er zuchtend door een ober gezegd: we hebben alleen appelcake maar die kan JE nu niet krijgen want het is druk. PARDON? De manier waarop dit gebracht werd sloegen bij ons letterlijk de stoppen door. We hebben echter niets gezegd, onze kop koffie op en zijn naar de kamer gegaan. Om vervolgens maar om 21:00 gewoon te gaan slapen, zonder tv en ruimte heb je immers weinig op een kamer.
De volgende morgen bij het ontbijt werd ons kamer nummer gevraagd, wij netjes gegeven, dus aan het ontbijt. We zaten nog geen koud 2 minuten te eten of de griet van de balie kwam aan de tafel vragen welk nummer onze kamer heeft. Hadden we dat net niet gegeven dan aan je collega?? Maar goed.. na wederom 1 minuut komt ze weer terug: Eet u vanavond mee in het hotel? Hier waren we al behoorlijk geïrriteerd van om tijdens het ontbijt tot 2x toe iets te komen vragen, waarvan het 2x totaal nutteloos was. Toen kwam ze voor de 3de keer terug met het bonnetje van de koffie van de avond ervoor of we die even wilden tekenen. Had dit niet kunnen wachten?? We moesten a: langs de receptie terug naar de kamer en b: een uur later uitchecken!!!!!!!
Dit sloeg echt alles… We hebben nog nooit zo’n vreselijk slecht hotel meegemaakt! Het personeel is in 1 woord BAGGER! Het hotel heeft geen slechte service maar gewoon GEEN service!!
De reclame die fletcher maakt met de fletcherbon is dus gewoon misleidend in DIT hotel!
Nogmaals, we hebben ook hele goede ervaringen gehad in Limburg, maar hoe ze handelen in de Mallejan is absoluut niet volgens de richtlijnen die in het boekje staan en op de website vermeld staan.
We hadden dit keer gekozen voor een hotel in de Veluwe, de “Mallejan” in Vierhouten. We baalden eerlijk gezegd al dat we maar liefst 65€ moesten bij betalen bij onze hotelbon die al 30€ kostte. Dit zou dus beteken dat ons weekendje weg al 95€ kostte bij elkaar zonder eten en drinken of een uitje hier en daar..
Maar goed..kids bij opa en oma, oppas voor de honden, alles hadden we geregeld.
Op de site dagen verlekkerd zitten kijken naar de prachtige foto’s over het 4 sterren hotel en we hadden er helemaal zin in!!
Aangekomen in het hotel viel onze droom eigenlijk al vrij snel in duigen… Eerst werden we erg gehaast geholpen door het meisje achter de receptie (wat in Limburg (Rooland in Arcen) totaal anders was, daar werd je ECHT warm ontvangen!!) en vervolgens kregen we snel een sleutel in onze handen gestopt en moesten we het zelf maar uitzoeken. Na even zoeken kwamen we erachter dat ons hotelkamertje boven in de nok van het dak lag, 1 trapje onder de zolder waarvan je de lucht bij de deur van de kamer al rook. Op het moment dat we binnen kwamen kregen we echter de schrik van onze leven. Wat nou mooie hotelkamers? Een HOK! Letterlijk een omgebouwd schoonmaakhok, waar een bed in gepropt was onder een schuin dakje en een kast stond die niet eens open kon door de stoel die ervoor stond, die niet verplaatst kon worden omdat het bed er stond. Een tv waar je niet op kon zappen en een wc met remsporen van de vorige gasten. Het wc papier zat nog in de pot! Was dit het 4 sterren hotel waar ik voor betaald heb?? Ik ben meteen naar de receptie gegaan met een foto van de kamer die we gekregen hadden en een foto die ik uitgeprint had (thuis) van de kamers volgens de site. Het meisje reageerde lachend (!) dat de kamers inderdaad niet overeen kwamen maar dat het hotel vol was en niet omgeboekt kon worden. Grappig! Want via mijn telefoon ben ik het internet op gegaan en er was toch nog echt plek in het hotel!
Ik kon niet omgeboekt worden maar ik kon ook nergens met een klacht terecht, het meisje zei lachend dat ik maar een briefje moest schrijven. Ik was woest!! Ik heb meteen naar Fletcher gebeld maar daar nam een meneer van de reserveringen op en die kon ook niks doen en gaf me maar een emailadres waar ik heen moest schrijven. Niet eens een alarmlijn?? Belachelijk!!
Ik heb geschreven dat ik met spoed terug gebeld moest worden, 2 dagen later ben ik gebeld… Op een moment dat ik al weer thuis was na een rampenweekend!
Maar goed, terug naar het hotel: ’s avonds zijn we uit eten geweest en na terugkomst bij het hotel besloten we nog maar in de lobby koffie te drinken aangezien we op de kamer niet fatsoenlijk konden zitten.
Na de vraag of er gebak was werd er zuchtend door een ober gezegd: we hebben alleen appelcake maar die kan JE nu niet krijgen want het is druk. PARDON? De manier waarop dit gebracht werd sloegen bij ons letterlijk de stoppen door. We hebben echter niets gezegd, onze kop koffie op en zijn naar de kamer gegaan. Om vervolgens maar om 21:00 gewoon te gaan slapen, zonder tv en ruimte heb je immers weinig op een kamer.
De volgende morgen bij het ontbijt werd ons kamer nummer gevraagd, wij netjes gegeven, dus aan het ontbijt. We zaten nog geen koud 2 minuten te eten of de griet van de balie kwam aan de tafel vragen welk nummer onze kamer heeft. Hadden we dat net niet gegeven dan aan je collega?? Maar goed.. na wederom 1 minuut komt ze weer terug: Eet u vanavond mee in het hotel? Hier waren we al behoorlijk geïrriteerd van om tijdens het ontbijt tot 2x toe iets te komen vragen, waarvan het 2x totaal nutteloos was. Toen kwam ze voor de 3de keer terug met het bonnetje van de koffie van de avond ervoor of we die even wilden tekenen. Had dit niet kunnen wachten?? We moesten a: langs de receptie terug naar de kamer en b: een uur later uitchecken!!!!!!!
Dit sloeg echt alles… We hebben nog nooit zo’n vreselijk slecht hotel meegemaakt! Het personeel is in 1 woord BAGGER! Het hotel heeft geen slechte service maar gewoon GEEN service!!
De reclame die fletcher maakt met de fletcherbon is dus gewoon misleidend in DIT hotel!
Nogmaals, we hebben ook hele goede ervaringen gehad in Limburg, maar hoe ze handelen in de Mallejan is absoluut niet volgens de richtlijnen die in het boekje staan en op de website vermeld staan.
Laatst gewijzigd door hedy1706 op 25 jun 2011 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Fletcher Hotel
Dus samenvattend, de kamer viel tegen, een ober zei JE, een receptioniste lachte en vroeg uw kamernummer, er is geen noodlijn en u kon geen taart krijgen.
De klachten over de kamer zijn misschien nog terecht, maar ik vind de rest een beetje op elke slak zout leggen.
Als iemand JE tegen u zegt slaan de stoppen door?
Dan heeft u wel een heel erg kort lontje.
De klachten over de kamer zijn misschien nog terecht, maar ik vind de rest een beetje op elke slak zout leggen.
Als iemand JE tegen u zegt slaan de stoppen door?
Dan heeft u wel een heel erg kort lontje.
Re: Fletcher Hotel
Best wel lachwekkend dat u niet goed leest, dan had u gezien dat er VEEL meer speelde.
Maar goed..
contact is er inmiddels geweest met de directeur van de Mallejan, die me voor *** en trut uit begon te maken etc etc..Schijbaar iemand die een cursusje moet hebben hoe ze met klachten om moeten gaan.
MAAAAAAR inmiddels wel contact met Fletcher zelf gehad.. Deze bieden mij ter compensatie een nieuwe voucher aan voor maar liefst 3x een overnachting en een voucher voor het diner.
Conclusie:
Fletcher toch een goede organisatie, maar Mallejan? NOOIT meer! Wij gaan weer lekker naar Limburg, dat bevalt ons stukken beter!!
Fletcher bedankt voor het oppakken van de klacht, de compensatie en hopelijk doen jullie ook iets met de klacht richting de Mallejan.
Bij deze dus: Zaak afgesloten.
Maar goed..
contact is er inmiddels geweest met de directeur van de Mallejan, die me voor *** en trut uit begon te maken etc etc..Schijbaar iemand die een cursusje moet hebben hoe ze met klachten om moeten gaan.
MAAAAAAR inmiddels wel contact met Fletcher zelf gehad.. Deze bieden mij ter compensatie een nieuwe voucher aan voor maar liefst 3x een overnachting en een voucher voor het diner.
Conclusie:
Fletcher toch een goede organisatie, maar Mallejan? NOOIT meer! Wij gaan weer lekker naar Limburg, dat bevalt ons stukken beter!!
Fletcher bedankt voor het oppakken van de klacht, de compensatie en hopelijk doen jullie ook iets met de klacht richting de Mallejan.
Bij deze dus: Zaak afgesloten.
-
- Berichten: 192
- Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14
Re: Fletcher Hotel
Ik woon vlak bij de Mallejan en ken dit hotel erg goed maar voor een appel en een
ei op de voorste rij zitten is er niet bij natuurlijk.
ook in eens stukken beter.
ei op de voorste rij zitten is er niet bij natuurlijk.
U had misschien uw paarden mee moeten nemen en daar stallen, dan is bedieningDe Koninklijke familie is regelmatig te gast geweest, vanwege de wildjacht, met hun paarden. Dit is dan ook één van de weinige hotels in Nederland waar u uw eigen paard kunt meenemen én stallen.
ook in eens stukken beter.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: Fletcher Hotel
Heb je geen foto's van je hotelkamer.
Dit zegt zoveel meer als een halve roman
Dit zegt zoveel meer als een halve roman
Re: Fletcher Hotel
Ik wil nog even reageren met mijn ervaring. Ik wilde een meerdaags arrangement of last minute boeken in een Fletcher Hotel en kom er in de boekingsprocedure achter, dat ze weer een nieuwe marketingtruc hebben uitgevonden, n.l. de verplichte annuleringsverzekering (geen keuze optie meer). Ik heb echter een doorlopende annuleringsverzekering, dus is dat niet nodig en kassa voor Fletcher.
Met de ervaring van een vorig bezoek, waarbij onze adresgegevens aan Hotelbon zijn verkocht (ongewenste telefoontjes ondanks het Bel me niet register), kijk ik voortaan wel uit om nog voor een Fletcher hotel te kiezen.
Met de ervaring van een vorig bezoek, waarbij onze adresgegevens aan Hotelbon zijn verkocht (ongewenste telefoontjes ondanks het Bel me niet register), kijk ik voortaan wel uit om nog voor een Fletcher hotel te kiezen.
Re: Fletcher Hotel
wij zijn eens naar een fletcherhotel gegaan in callantsoog (nh) en dat beviel ons prima. okay, de kamer bekeken door de ogen van meneer rijmers (van herrie in het hotel) en er mankeerde wel het een en ander, wekkerradio niet aangesloten, losse snoeren, 3 verschillende kleuren op de muur maarja. boek maar eens een kamer in een nhhotel of iets, dan ben je stukker duurder uit.
ik zeg niet dat je niet moet klagen vanwege het geld. maar je kan gewoon pech hebben.
ik zeg niet dat je niet moet klagen vanwege het geld. maar je kan gewoon pech hebben.
Re: Fletcher Hotel
Nou, wat ik heb begrepen, is de eilandschilder van Callantsoog kleurenblind, dus het valt nog mee drie verschillende kleuren, blijkbaar waren z´n andere potten verf op. En over Vierhouten, ja had je paard meegenomen en die op die kamer gezet.