T-Mobile Prepaid verhoogt tarief zonder vooraankondiging
Geplaatst: 14 jun 2011 11:07
ik ben al dagen bezig met t-mobile,waar niemand van dat grote bedrijf de moeite neemt om mijn probleem op te lossen.
Er wordt te veel beltegoed ingehouden,en ze hebben prompt in een keer tarief per minuut verhoogd.(kreeg ik net van de klantenservice door)
Dit zou uitgezocht worden en binnen enkele dagen bericht,
nou dus niet he..
ik bel net naar de klantenservice en kreeg van een medewerkster weer een ander verhaal te horen.
de tarieven zijn verhoogd maar dit staat nog nergens , ook niet op de website.
dus vandaar dat er de helft meer wordt afgeshreven,
mijn vraag indien dit zo is, mag een provider zonder vooraankondiging tarieven verhogen?
trouwens mijn klachten en mails naar hun toe is niet beantwoord. ik kreeg dit zelf net te horen.ik heb de t-mobile internationele
Er wordt te veel beltegoed ingehouden,en ze hebben prompt in een keer tarief per minuut verhoogd.(kreeg ik net van de klantenservice door)
Dit zou uitgezocht worden en binnen enkele dagen bericht,
nou dus niet he..
ik bel net naar de klantenservice en kreeg van een medewerkster weer een ander verhaal te horen.
de tarieven zijn verhoogd maar dit staat nog nergens , ook niet op de website.
dus vandaar dat er de helft meer wordt afgeshreven,
mijn vraag indien dit zo is, mag een provider zonder vooraankondiging tarieven verhogen?
trouwens mijn klachten en mails naar hun toe is niet beantwoord. ik kreeg dit zelf net te horen.ik heb de t-mobile internationele