Pagina 1 van 1

T-Mobile Prepaid verhoogt tarief zonder vooraankondiging

Geplaatst: 14 jun 2011 11:07
door moi_01
ik ben al dagen bezig met t-mobile,waar niemand van dat grote bedrijf de moeite neemt om mijn probleem op te lossen.
Er wordt te veel beltegoed ingehouden,en ze hebben prompt in een keer tarief per minuut verhoogd.(kreeg ik net van de klantenservice door)
Dit zou uitgezocht worden en binnen enkele dagen bericht,
nou dus niet he..
ik bel net naar de klantenservice en kreeg van een medewerkster weer een ander verhaal te horen.
de tarieven zijn verhoogd maar dit staat nog nergens , ook niet op de website.
dus vandaar dat er de helft meer wordt afgeshreven,
mijn vraag indien dit zo is, mag een provider zonder vooraankondiging tarieven verhogen?
trouwens mijn klachten en mails naar hun toe is niet beantwoord. ik kreeg dit zelf net te horen.ik heb de t-mobile internationele

Re: T-Mobile Prepaid verhoogt tarief zonder vooraankondiging

Geplaatst: 14 jun 2011 20:06
door T-Mobile Webcare
@moi_01

Ik vind het jammer om te lezen dat je denkt dat we er niets aan doen. Je
hebt contact gehad met mijn collaga Cindy en daar heb je via e-mail ook
een aantal reactie's van ontvangen.
Je probleem is nog in onderzoek en het gaat helaas langer duren voor we
je een definief antwoord kunnen geven.
Dit is je ook aangegeven per e-mail.

Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben. Mijn collega houdt je op
de hoogte.

Mvg
Richard
T-Mobile Webcare

Re: T-Mobile Prepaid verhoogt tarief zonder vooraankondiging

Geplaatst: 15 jun 2011 08:26
door moi_01
beste richard,

jij laat een bericht achter op radar en daar blijft het ook bij,
jouw collega "cindy" die geeft een paar keer door dat het uitgezocht gaat worden. Het enige dat ik van jullie hoor is dat het uitgezocht gaat worden.
het vreemde is dat dit al meer als 10 dagen duurt en nog geen enkele duidelijkheid is.

Re: T-Mobile Prepaid verhoogt tarief zonder vooraankondiging

Geplaatst: 18 jun 2011 15:43
door Marduk
Leuk, maar het gaat over prepaid. Als je het er niet mee eens bent stap je toch over? Je zit helemaal nergens aan vast, je hebt geen contract, T-mobile moet lekker zelf weten hoe ze dat factureren dan.

Het is niet zo dat je een of andere bindende overeenkomst met de provider hebt over hoe zij het moeten berekenen. Als het tarief aangepast wordt zonder vooraankondiging, so be it. Je hebt geen contract en bent officieel dus ook geen klant. Je koopt alleen los beltegoed van provider X omdat je 06-nummer daar toevallig aan verbonden is.

Kortom: Niet zeuren, overstappen. T-Mobile doet niets verkeerd. Misschien doen ze wel iets waar je het niet mee eens bent, maar goed, daar kom je makkelijk genoeg onder uit toch?