hollands nieuwe
Geplaatst: 14 jun 2011 18:44
17 mei heb ik mij aangemeld bij Hollands nieuwe. Het zou 10 werkdagen duren dat mijn oude nr werd overgezet. Nou tot 6 juni niets. Op 7 juni ontvang ik een simkaart met een ander nr. Naar verschillende keren geprobeerd te hebben mij aan te melden bij het vodafone netwerk. Heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice van HN. Woensdag 8 juni weer. En mijn abonnement per mail geannuleerd. Laat in de ochtend krijg ik een mailtje terug dat de simkaart beveiligd is en er een code op internet staat. Geen code op internet. Sávond weer gecheckt geen code. Om 22.00 uur sávonds staat er code op voor als de simkaart is geblokkeerd "de pukcode". Weer een mail gestuurd dat ik het abonnement wil annuleren.Donderdag 9 juni schriftelijk opgezegd en vrijdag 10 juni aangetekend opgezegd ! Nu Dinsdag 14 juni nog geen reactie. Wat een maatschappij. Wat heb ik spijt dat ik bij Vodafone mijn abonnement heb opgezegd. Nu bijna een maand later heb ik nog niets !!