Toshiba TS21I Imode met KPN PrePay
Geplaatst: 22 sep 2003 22:55
Mijn zoontje heeft van zijn spaarcentjes bij Radio Modern op 17-08-2003 te Rotterdam een Toshiba Imode gekocht.
Na vier weken begint het toestel mankementen te vertonen, de accu laad niet goed meer op, de trilfunktie geeft de geest en de volumeknop houdt het voor gezien.
Het kind is diep teleurgesteld dat zijn telefoon het niet goed doet.
als ouder zegt je tegen zo'n knaap van dat komt wel goed, maar dat blijkt toch iets te simpel gedacht, op zaterdag 20 september om half twaalf trekken we onze stouten schoenen aan en vertrekken richting Radio Modern daar aangekomen en uitgelegd wat er aan de hand is, wordt ons medegedeeld dat we met het toestel naar de primafoon moeten, stomverbaasd kijken we elkaar aan en zeggen tegen de verkoper ja, maar we hebben dat ding toch hier gekocht.
De verkoper blijft volhouden dat we toch naar de primafoon moeten omdat zij geen PrePay in mogen nemen, als ouders zeggen we nog, dat we blij zijn dat we geen Deawo televisie hebben gekocht, want anders moeten we met het vliegtuig naar Korea.
We besluiten maar om naar de Primafoon te gaan, daar aangekomen moeten we een behoorlijk tijdje wachten, ons geduld wordt op de proef gesteld, eindelijk worden we door een jongenman geholpen die gelijk te kennen geeft dat we toch bij Radio Modern moeten zijn, omdat we daar het produkt gekocht hebben, we beginnen een klein beetje te koken en besluiten om weer terug te gaan naar Radio Modern.
Daar aangekomen en de verkoper behoorlijk uitgefoeterd te hebben, blijft de verkoper volhouden dat het toestel naar de Primafoon moet, de verkoper besluit om maar eens te gaan bellen naar de servicedienst van de Primafoon, na ongeveer een 35 minuten bellen en wachten wordt hem verteld dat het toestel inderdaad naar de Primafoon moet.
We zijn moe, boos en behoorlijk opgefokt.
Het is nu half twee en we zijn het toestelletje nog steeds niet kwijt.
We besluiten maar weer naar de Primafoon tegaan, daar weer aangekomen worden we door een dame van de Primafoon aangesproken of ze ons kan helpen we geven te kennen dat we niet te spreken zijn over de service van de Primafoon
We vertellen het verhaal opnieuw van wat we allemaal hebben meegemaakt en stellen haar tevens op de hoogte dat er door de servicedienst van de Primafoon twee weken geleden een mail is uitgegaan met de mededeling dat zij de toestellen met imode PrePay van de KPN in moeten nemen en ter reparatie op moeten sturen.
De jonge dame kruipt achter het beeldscherm en gaat de mails nakijken, na een half uur zoeken kan ze nergens de informatie vinden.
Ze heeft er geen woorden voor dat we van het kasje naar de muur gestuurd worden en besluit tijdelijk het toestel in te nemen en uit te zoeken wie het toestel nu daadwerkelijk in moet nemen en het ter reparatie op moet sturen.
Het is half drie, we zijn dolgelukkig dat we het toestel kwijt zijn, maar weten uiteindelijk nog niets.
P.S.
Ik geloof dat dit een hopeloze zaak wordt.!!!
Na vier weken begint het toestel mankementen te vertonen, de accu laad niet goed meer op, de trilfunktie geeft de geest en de volumeknop houdt het voor gezien.
Het kind is diep teleurgesteld dat zijn telefoon het niet goed doet.
als ouder zegt je tegen zo'n knaap van dat komt wel goed, maar dat blijkt toch iets te simpel gedacht, op zaterdag 20 september om half twaalf trekken we onze stouten schoenen aan en vertrekken richting Radio Modern daar aangekomen en uitgelegd wat er aan de hand is, wordt ons medegedeeld dat we met het toestel naar de primafoon moeten, stomverbaasd kijken we elkaar aan en zeggen tegen de verkoper ja, maar we hebben dat ding toch hier gekocht.
De verkoper blijft volhouden dat we toch naar de primafoon moeten omdat zij geen PrePay in mogen nemen, als ouders zeggen we nog, dat we blij zijn dat we geen Deawo televisie hebben gekocht, want anders moeten we met het vliegtuig naar Korea.
We besluiten maar om naar de Primafoon te gaan, daar aangekomen moeten we een behoorlijk tijdje wachten, ons geduld wordt op de proef gesteld, eindelijk worden we door een jongenman geholpen die gelijk te kennen geeft dat we toch bij Radio Modern moeten zijn, omdat we daar het produkt gekocht hebben, we beginnen een klein beetje te koken en besluiten om weer terug te gaan naar Radio Modern.
Daar aangekomen en de verkoper behoorlijk uitgefoeterd te hebben, blijft de verkoper volhouden dat het toestel naar de Primafoon moet, de verkoper besluit om maar eens te gaan bellen naar de servicedienst van de Primafoon, na ongeveer een 35 minuten bellen en wachten wordt hem verteld dat het toestel inderdaad naar de Primafoon moet.
We zijn moe, boos en behoorlijk opgefokt.
Het is nu half twee en we zijn het toestelletje nog steeds niet kwijt.
We besluiten maar weer naar de Primafoon tegaan, daar weer aangekomen worden we door een dame van de Primafoon aangesproken of ze ons kan helpen we geven te kennen dat we niet te spreken zijn over de service van de Primafoon
We vertellen het verhaal opnieuw van wat we allemaal hebben meegemaakt en stellen haar tevens op de hoogte dat er door de servicedienst van de Primafoon twee weken geleden een mail is uitgegaan met de mededeling dat zij de toestellen met imode PrePay van de KPN in moeten nemen en ter reparatie op moeten sturen.
De jonge dame kruipt achter het beeldscherm en gaat de mails nakijken, na een half uur zoeken kan ze nergens de informatie vinden.
Ze heeft er geen woorden voor dat we van het kasje naar de muur gestuurd worden en besluit tijdelijk het toestel in te nemen en uit te zoeken wie het toestel nu daadwerkelijk in moet nemen en het ter reparatie op moet sturen.
Het is half drie, we zijn dolgelukkig dat we het toestel kwijt zijn, maar weten uiteindelijk nog niets.
P.S.
Ik geloof dat dit een hopeloze zaak wordt.!!!