Pagina 1 van 1

Toshiba TS21I Imode met KPN PrePay

Geplaatst: 22 sep 2003 22:55
door Mahazi
:evil: Mijn zoontje heeft van zijn spaarcentjes bij Radio Modern op 17-08-2003 te Rotterdam een Toshiba Imode gekocht.
Na vier weken begint het toestel mankementen te vertonen, de accu laad niet goed meer op, de trilfunktie geeft de geest en de volumeknop houdt het voor gezien.
Het kind is diep teleurgesteld dat zijn telefoon het niet goed doet.
als ouder zegt je tegen zo'n knaap van dat komt wel goed, maar dat blijkt toch iets te simpel gedacht, op zaterdag 20 september om half twaalf trekken we onze stouten schoenen aan en vertrekken richting Radio Modern daar aangekomen en uitgelegd wat er aan de hand is, wordt ons medegedeeld dat we met het toestel naar de primafoon moeten, stomverbaasd kijken we elkaar aan en zeggen tegen de verkoper ja, maar we hebben dat ding toch hier gekocht.
De verkoper blijft volhouden dat we toch naar de primafoon moeten omdat zij geen PrePay in mogen nemen, als ouders zeggen we nog, dat we blij zijn dat we geen Deawo televisie hebben gekocht, want anders moeten we met het vliegtuig naar Korea.
We besluiten maar om naar de Primafoon te gaan, daar aangekomen moeten we een behoorlijk tijdje wachten, ons geduld wordt op de proef gesteld, eindelijk worden we door een jongenman geholpen die gelijk te kennen geeft dat we toch bij Radio Modern moeten zijn, omdat we daar het produkt gekocht hebben, we beginnen een klein beetje te koken en besluiten om weer terug te gaan naar Radio Modern.
Daar aangekomen en de verkoper behoorlijk uitgefoeterd te hebben, blijft de verkoper volhouden dat het toestel naar de Primafoon moet, de verkoper besluit om maar eens te gaan bellen naar de servicedienst van de Primafoon, na ongeveer een 35 minuten bellen en wachten wordt hem verteld dat het toestel inderdaad naar de Primafoon moet.
We zijn moe, boos en behoorlijk opgefokt.
Het is nu half twee en we zijn het toestelletje nog steeds niet kwijt.
We besluiten maar weer naar de Primafoon tegaan, daar weer aangekomen worden we door een dame van de Primafoon aangesproken of ze ons kan helpen we geven te kennen dat we niet te spreken zijn over de service van de Primafoon
We vertellen het verhaal opnieuw van wat we allemaal hebben meegemaakt en stellen haar tevens op de hoogte dat er door de servicedienst van de Primafoon twee weken geleden een mail is uitgegaan met de mededeling dat zij de toestellen met imode PrePay van de KPN in moeten nemen en ter reparatie op moeten sturen.
De jonge dame kruipt achter het beeldscherm en gaat de mails nakijken, na een half uur zoeken kan ze nergens de informatie vinden.
Ze heeft er geen woorden voor dat we van het kasje naar de muur gestuurd worden en besluit tijdelijk het toestel in te nemen en uit te zoeken wie het toestel nu daadwerkelijk in moet nemen en het ter reparatie op moet sturen.
Het is half drie, we zijn dolgelukkig dat we het toestel kwijt zijn, maar weten uiteindelijk nog niets.

P.S.
Ik geloof dat dit een hopeloze zaak wordt.!!!

Re: Toshiba TS21I Imode met KPN PrePay

Geplaatst: 07 okt 2003 19:53
door Budje
Het is toch echt Radio Modern die dit soort dingen moet regelen...

Zij zijn immers jullie leverancier. Was dus een hele logische reactie dat jullie meteen aan het begin de vergelijking maakten met Daewoo!

Nog een leuke vergelijking: een Ford kopen en vervolgens naar Volkswagen gaan als hij defect is...

Schande dus voor Radio Modern die klanten alleen iets wil verkopen, en niet denkt te kunnen doen aan service...

Re: Toshiba TS21I Imode met KPN PrePay

Geplaatst: 09 okt 2003 21:29
door sverrips
Ik had een Toshiba Prepay gekocht en ook problemen met het steeds uitvallen van het toetsel. Ik kreeg hem dan ook steeds niet meer aan. Ik had hem gekocht bij Tell Me en daar ben ik de volgende dag terug gegaan. Ik kon mijn geld terug krijgen of een nieuwe toetsel nemen. Ik wilde eigenlijk een nieuw toestel, dus is er een nieuwe Toshiba toestel besteld. Echter bleef het oude toestel steeds uitvallen en begon er behoorlijk van te balen. Ik op Internet kijken en ja hoor. Meer mensen hadden deze klachten. Ik ben weer terug gegaan naar Tell Me en heb met bijbetaling een Mitsubithi M21i genomen. Deze doet het perfect en heb geen klachten meer.

Stephan