Miele Koelkast
Geplaatst: 23 sep 2003 12:03
Hallo,
In begin Juli een showroom keuken gekocht incl apparatuur waarvan de koelkast van Miele was.
Toen we de koelkast hadden aangezet, bleef hij maar door vriezen.
Keuken verkoper gebelt, deze verwees ons door naar Miele.
Topen kwam na 14 dagen een vertegenwoordiger van Miele. Deze gaf aan dat er w,s te weinig gas in zat en deze bij gevuld moest worden. Op de desbetreffende afspraak kwam de vertegenwoordiger met een andere heer erbij. Deze vond dat er eerst een computertje in de koelkast moest worden gelegd gedurende 1 week, ze konden dan daadwerkelijk zien of hij ook doorvroos. Na twee dagen heb ik het computer eruit gehaald omdat de koelkast constant doorvroos. Heb gebelt, 10 dagen later kwamen ze weer. hebben de hele koelkast voorzien van nieuwe onderdelen, Motor (compressor) thermostaat en nieuwe gas erop. 1 dag nadat dit was gebeurt gaf de koelkast helemaal de geest. Gebelt dat het nu eens tijd werd voor een vervangende koelskast (ik zat al bijna 6 weken zonder) Het antwoord wat ik kreeg was dat dit wel mogelijk was met bijbetaling van 410 euro. Heb gezegd hier werk van te maken. Heb gezegd dit niet te betalen, en er desnood werk van te zullen maken. Heer gaf aan nog eenmaal een monteur te sturen. Deze is geweest, deed heel even 5 seconden de deur van de koelkast open en zij hij is niet meer te maken. Wel konden ze nog steeds een vervanger brengen met bijbeteling van 410 euro. DAAR STA JE DAN. Ja deze heer heeft nog evenmet zij chef gebelt maar Miele bleeft bij zij besluit dat ik moest betalen.
Ik kijk veel naar consumenten programma, dacht wel eens zo iets overkomt mij niet. Nu ziet men.
Wat ik het ergste vind van alles dat Miele zeer onzorgvuldig aangaat met zijn klanten. Heb nu sinds 18 september een koelkast (nieuwe gekregen van het bedrijf waar ik de keuken ook van heb gekocht. Deze mensen gaan ook praten met Miele. Hun vinden ook dat dit niet kan.
Radar wat vind U hiervan.
In begin Juli een showroom keuken gekocht incl apparatuur waarvan de koelkast van Miele was.
Toen we de koelkast hadden aangezet, bleef hij maar door vriezen.
Keuken verkoper gebelt, deze verwees ons door naar Miele.
Topen kwam na 14 dagen een vertegenwoordiger van Miele. Deze gaf aan dat er w,s te weinig gas in zat en deze bij gevuld moest worden. Op de desbetreffende afspraak kwam de vertegenwoordiger met een andere heer erbij. Deze vond dat er eerst een computertje in de koelkast moest worden gelegd gedurende 1 week, ze konden dan daadwerkelijk zien of hij ook doorvroos. Na twee dagen heb ik het computer eruit gehaald omdat de koelkast constant doorvroos. Heb gebelt, 10 dagen later kwamen ze weer. hebben de hele koelkast voorzien van nieuwe onderdelen, Motor (compressor) thermostaat en nieuwe gas erop. 1 dag nadat dit was gebeurt gaf de koelkast helemaal de geest. Gebelt dat het nu eens tijd werd voor een vervangende koelskast (ik zat al bijna 6 weken zonder) Het antwoord wat ik kreeg was dat dit wel mogelijk was met bijbetaling van 410 euro. Heb gezegd hier werk van te maken. Heb gezegd dit niet te betalen, en er desnood werk van te zullen maken. Heer gaf aan nog eenmaal een monteur te sturen. Deze is geweest, deed heel even 5 seconden de deur van de koelkast open en zij hij is niet meer te maken. Wel konden ze nog steeds een vervanger brengen met bijbeteling van 410 euro. DAAR STA JE DAN. Ja deze heer heeft nog evenmet zij chef gebelt maar Miele bleeft bij zij besluit dat ik moest betalen.
Ik kijk veel naar consumenten programma, dacht wel eens zo iets overkomt mij niet. Nu ziet men.
Wat ik het ergste vind van alles dat Miele zeer onzorgvuldig aangaat met zijn klanten. Heb nu sinds 18 september een koelkast (nieuwe gekregen van het bedrijf waar ik de keuken ook van heb gekocht. Deze mensen gaan ook praten met Miele. Hun vinden ook dat dit niet kan.
Radar wat vind U hiervan.