Pagina 1 van 1
salonvoordeel.nl
Geplaatst: 18 jun 2011 09:52
door Dick1
Als kapper heb ik op 17 mei 2011 een werkwagen besteld type artemis voor €160,00 incl. transport en btw. bij salonvoordeel.nl in Dinxperlo, op 29 mei de werkwagen beschadigd binnen gekregen en dit direct gemeld per telefoon, de reacties zijn:
1. ik ben nu bezig op de andere telefoonlijn wilt u dit op de e-mail zetten.
2. mijn man zal contact met u opnemen voor de afwikkeling van de schade.
3. ik geloof u wel maar wilt u foto's van de beschadiging naar mij e-mailen.
4. 10 dagen later gebeld; ik heb geen foto's van u gekregen.
5. weer gebeld, ik ben nu onderweg in de auto ik bel u op als ik weer thuis ben.
6. s'morgens vroeg weer gebeld, ik kan de telefoon niet opnemen omdat ik druk ben in de kapsalon.
7. telefoon en e-mail worden niet meer beantwoord.
vandaag 18 juni nog niets gehoord en dus zit ik met kapot materiaal een advocaat is veel te duur ik weet het niet meer.
nawoord,
ik kan mijn ervaring nergens kwijt ik zoek een manier om de mensen te waarschuwen voor deze praktijken.
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 18 jun 2011 13:07
door MAXIEM
Dick1
Vraag bij de KvK eens na of er soms van een faillissement sprake is. Dit soort praktijken wijst daar m.i. op.
Maxiem.
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 22 jul 2011 23:23
door Qwerty_GJ
Avelon schreef:!
Duidelijk gesproken
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 22 jul 2011 23:55
door Avelon
Beste,
Ik zie op hun website dat ze ALLES uit voorraad leveren!
Geloof me, als dat zo is dan win ik morgen de loterij!
Check het adres, dan zie je dat het gaat om een kapsalon.
Een kapsalon die via een webshop iets wil bijverdienen.
Niks mis mee! maar echt niets uit voorraad.
Mijn advies....ga in zee met een echte erkende leverancier zoals:
Haircity
Broekhuizen
Inline
Sarlemijn
etc
Groetjes !
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 26 jan 2012 17:33
door tophaar
Ik denk dat het hier om een incident en miscommunicatie gaat hoor?!
Ik bestel zowat alles bij dit bedrijf en krijg altijd voldoende hulp bij mijn orders en klachten worden zo snel als mogelijk opgelost.
Mensen vergeten wel eens wat, vervelend maar menselijk.
Maar de eigenaar belt altijd direct terug als ik een vraag over een product heb en bij schade of klachten (hij is me een keer vergeten) worden na één belletje deze direct opgelost!
De eigenaar is zelf een keer persoonlijk bij mij in Eindhoven langs geweest om een defect op te lossen.
Nogmaals lijkt me een incidentje maar dit bedrijf is volkomen betrouwbaar!
Mvg,
Orlando
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 26 jan 2012 18:13
door MAXIEM
@
Nogmaals lijkt me een incidentje maar dit bedrijf is volkomen betrouwbaar!
Uit het eerste bericht van dit topic, krijg ik toch de indruk, dat dat niet het geval is. De TS (Dick1) schrijft tenminste
NIET dat het probleem is opgelost.
Maxiem.
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 03 feb 2012 11:37
door tophaar
Hij reageerd niet meer dus het lijkt erop dat het wel zal zijn opgelost.
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 03 feb 2012 11:38
door kuklos
tophaar schreef:Hij reageerd niet meer dus het lijkt erop dat het wel zal zijn opgelost.
Vreemde conclusie.
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 18 mei 2012 19:14
door roger40
Ik heb December 2011 stoelen geleverd gekregen van salonvoordeel.
Er waren verschillende stoelen niet goed deze werden vervangen maar tot mijn spijt weer niet goed!
Kwaliteit van de stoelen waren ook niet goed !! De pomp van 2 stoelen ook weer niet goed !
Er Werd na lang heen en weer mailen en bellen uiteindelijk afgesproken dat de stoelen zouden worden omgeruild tegen andere stoelen die ik eerst bij broekhuizen moest gaan bekijken!
Op 5 Maart 2012 kreeg ik een bevestigings mail binnen dat ze er meteen mee aan de slag gingen het is nu 18 mei en heb nog steeds geen reactie ook niet na mijn laatste mail.
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Rogér
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 18 mei 2012 19:47
door MAXIEM
roger40
Dan blijft er weinig anders over dan dit bedrijfje een aangetekenende brief met bewijs van ontvangst te sturen, waarin je dreigt alsnog rechtens de koop te laten ontbinden, met de eis dat je de aankoopsom binnen 5 werkdagen retour wilt hebben.
Sukses, Maxiem.
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 21 mei 2012 16:03
door roger40
Laatste verhaal omtrent salonvoordeel:
let wel hun schrijven aan mij na eerst afgelopen vrijdag zelf contact te hebben gehad !
Wij hebben net te horen gekregen dat we de stoelen niet meer mogen leveren om iets dat gespeeld heeft in het verleden!! ??
Beste Roger,
Allereerst onze welgemeende excuses voor de ongemakken die zijn ontstaan na aankoop van de stoelen.
Zoals beloofd zouden wij de stoelen Venezia leveren en derhalve hebben wij een order ingediend in Italie.
Na vele telefoontjes, omdat de bevestiging maar op zich liet wachten, blijkt dat wij vanaf heden de produkten van Beautystar niet
meer mogen verkopen, omdat het bedrijf Broekhuijzen dit heeft afgedwongen. Zeer vervelend, voor jou, omdat we deze stoelen
niet kunnen aanbieden.
Na jouw telefonische order van de stoelen Nevada bij ons heb je, na gebruikname, geconstateerd dat er 2 pompen kapot zijn én dat je
de stoelen niet fijn vindt zitten. Helaas kan dit voorkomen als je besluit om stoelen via de telefoon te kopen, maar wij hebben hier begrip
voor en proberen een oplossing te bedenken.
Voor nu willen wij graag de volgende voorstellen doen waaruit je kunt kiezen:
1. Wij leveren 2 nieuwe stoelen Nevada waarvan de pompen kapot zijn
2. Wij keren éénmalig een bedrag uit van € 400 ter compensering van het bij jou ontstane gevoel over de Nevada stoelen
3. Wij ontvangen je hier in de showroom en dan kun je op je gemak een aantal verschillende stoelen testen en op basis hiervan bepalen of je de Nevada’s wilt omruilen
Wij begrijpen dat het nu al erg lang duurt en ook wij vinden dit vervelend, maar doordat Italie een lange tijd de boel heeft opgehouden, is dit ontstaan.
Wij willen nu heel graag met jou tot afwikkeling komen en graag vernemen wij waar jouw voorkeur naar uit gaat.
Met vriendelijke groet,
Hier kan ik toch helemaal niks mee!!
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 05 jun 2012 13:24
door roger40
Vorige week vrijdag contact gehad met Salonvoordeel, dat ze alsnog de beloofde stoelen gaan leveren! Ik ben hier heel blij mee en hoop volgende week met de nieuwe stoelen te kunnen gaan werken. Het heeft dan allemaal lang geduurd maar bij deze wil ik ook zeggen dat ze het uiteindelijk goed hebben opgelost!
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 21 okt 2013 13:27
door tokkelicious
beste
zijn de problemen hierrond opgelost ?
ben namelijk zelf op zoek naar een volledig salon en de prijs lijkt me hier aanvaardbaar tot wel ongelofelijk goedkoop
n nog even iet
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 18 feb 2015 14:53
door sjakie28
Wij hebben hier ook besteld en de service is niet best, binnen paar weken de kop van de kraan kapot, vaak achteraan moeten gaan en tot op heden nog steeds niet de juiste ontvangen.
wij doen met salonvoordeel geen zaken meer, slechte service
Re: salonvoordeel.nl
Geplaatst: 05 mei 2015 13:15
door lien001
Ikzelf woon in België en ben zeer tevreden over salonvoordeel. Een keer wastafel te weinig besteld maar alles was snel opgelost, alles in perfecte staat gekregen en zeer mooi! Wanneer er problemen zijn lossen ze dit snel op. Ook zeer vriendelijk en goede raad meegekregen in hun showroom. Happy klantje ☺