Verhuizing doorgeven bij KPN
Geplaatst: 20 jun 2011 14:19
Ik heb een internet + bellen abonnement bij KPN. Omdat ik over een maand ga verhuizen, wilde ik een verhuizing doorgeven. Hiervoor werd ik keurig teruggebeld door iemand van de klantenservice, maar zij vertelde mij dat ze bij KPN geen verhuizing kunnen verwerken omdat er nog een wijziging in de abonnement loopt,
Deze wijziging heb ik echter niet doorgegeven.
Nu moet ik 2 weken wachten om weer aan KPN de verhuizing door te geven en dan duurt het nog 20 werkdagen voordat de wijziging kan in gaan. Dat is dus 6 weken..
Ik vind dit echt heel raar, zeker omdat ik de abonnementswijziging niet heb doorgegven. Volgens de mevrouw van de klantenservice kan ik wel een klacht indienen, maar dat duurt dan wel weer een tijd voor dat die is afgehandeld.
Wat kan ik nu het beste doen, om er voor te zorgen dat ik op tijd internet en telefoon in mijn nieuwe huis heb?
Deze wijziging heb ik echter niet doorgegeven.
Nu moet ik 2 weken wachten om weer aan KPN de verhuizing door te geven en dan duurt het nog 20 werkdagen voordat de wijziging kan in gaan. Dat is dus 6 weken..
Ik vind dit echt heel raar, zeker omdat ik de abonnementswijziging niet heb doorgegven. Volgens de mevrouw van de klantenservice kan ik wel een klacht indienen, maar dat duurt dan wel weer een tijd voor dat die is afgehandeld.
Wat kan ik nu het beste doen, om er voor te zorgen dat ik op tijd internet en telefoon in mijn nieuwe huis heb?