| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contract Vodafone
Contract Vodafone
Sinds ik mijn abonnement heb verlengd bij Vodafone heb ik problemen met het netwerk, deze valt zeer regelmatig weg waardoor ik bijna tot niet bereikbaar ben en dit gebeurd op diverse plaatsen, Vodafone kan niets doen, het probleem duurt nu al zo'n 6 maanden maar ze weigeren op mijn verzoek het contract te ontbinden, ik ben van mening dat ze mij niet een normale dekking kunnen bieden waardoor ik niets heb aan mijn telefoon en internet abonnement en daarom reden heb om dit contract te laten ontbinden.
Tevens heb ik meerdere test op verzoek van Vodafone uitgevoerd, andere telefoon geprobeerd en een nieuwe SIM kaart geprobeerd.
Wie kan mij duidelijkheid geven wat ik kan doen om van het contract af te komen, zonder kosten.
Met vr. gr.
Michel
Tevens heb ik meerdere test op verzoek van Vodafone uitgevoerd, andere telefoon geprobeerd en een nieuwe SIM kaart geprobeerd.
Wie kan mij duidelijkheid geven wat ik kan doen om van het contract af te komen, zonder kosten.
Met vr. gr.
Michel
Re: Contract Vodafone
in welke hei woont de Ts??, ik ben geen vodafone fan,maar heb wel overal bereik incl internet van die club, zelfs in het buitenland Cs:)
Topic Starter.-Michel- schreef:TS?
Problemen met de dekking hebben niets met het contract te maken. Het netwerk heeft geen weet van het contract dat je hebt. Pas op het punt waar de rekeningen worden gemaakt wordt er een match gemaakt tussen gegevens uit het netwerk (de gespreksgegevens, data, SMS etc) en wat dat volgens jouw contract zou moeten kosten.
Ik vraag om nuttige reactie´s en daar behoourt jou reactie niet toe.
-
Roytheslayer
Hield je met een ander toestel het probleem ook?
Toestel misschien op gprs zetten ipv 3g.
Toestel misschien op gprs zetten ipv 3g.
Met een ander toestel hetzelfde probleem.
Omschakeling van 3G naar 2G had ik geen internet meer en daar moest ik het van Vodafone maar eerst mee doen.
Omschakeling van 3G naar 2G had ik geen internet meer en daar moest ik het van Vodafone maar eerst mee doen.
-Michel- schreef:Met een ander toestel hetzelfde probleem.
Heeft niets met Vodafone te maken, hoe jammer ik dat ook vindt,er zijn nu eenmaal plekken met te weinig algemene gps masten
Als ik een contract afsluit verwacht ik ook dat ik hiet gebruik van kan maken, kan dat niet dan behoor ik hier zonder problemen vannaf te kunnen.
Nu valt regelmatig het signaal geheel weg en moet ik mijn SIM pin code weer invoeren, erg lastig als je bereikbaar moet zijn.
Nu valt regelmatig het signaal geheel weg en moet ik mijn SIM pin code weer invoeren, erg lastig als je bereikbaar moet zijn.
-
Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb hetzelfde. Heb sinds 2 weken een andere telefoon na verlenging en ik heb binnenshuis geen, en buitenshuis matig bereik.
Dit zelfde euvel had ik ook het eerste jaar dat ik bij Vodafone zat (en een andere gsm had).
Nu hebben ze me donderdag beloofd een een nieuwe sim op te sturen, heb nog niks.
Dit zelfde euvel had ik ook het eerste jaar dat ik bij Vodafone zat (en een andere gsm had).
Nu hebben ze me donderdag beloofd een een nieuwe sim op te sturen, heb nog niks.
Heb ook vodafone en ben blij als mijn contract richting einde loopt.
Ook heel slecht bereik, af en toe helemaal geen bereik.
Als je belt met vodafone dan krijg je te horen dat je sim kaart in andere telefoon moet doen om te kijken of het niet aan je foon ligt, natuurlijk was dat al geprobeerd.
Maar daarmee ook gewoon geen/slecht bereik.
Ook heel slecht bereik, af en toe helemaal geen bereik.
Als je belt met vodafone dan krijg je te horen dat je sim kaart in andere telefoon moet doen om te kijken of het niet aan je foon ligt, natuurlijk was dat al geprobeerd.
Maar daarmee ook gewoon geen/slecht bereik.
Had je ook kunnen ophalen bij Vodafone winkel in je omgeving, ook ik heb al 2x nieuwe simcard gehad, mag niet baten.sephora30 schreef: Nu hebben ze me donderdag beloofd een een nieuwe sim op te sturen, heb nog niks.
Laatste tip wat ze mij hebben gegeven is om de instelling alleen op GSM te zetten en niet op GSM/UMTS heb nog niet de verbinding kunnen testen alleen het internet en dit werkt zeer traag, ben ook door verwezen naar een andere afdeling om het contract eventueel te kunnen ontbinden.
SONY ERICCSON XPERIA X10
Regio Groningen
SONY ERICCSON XPERIA X10
Regio Groningen
-Michel- schreef:Laatste tip wat ze mij hebben gegeven is om de instelling alleen op GSM te zetten en niet op GSM/UMTS heb nog niet de verbinding kunnen testen alleen het internet en dit werkt zeer traag, ben ook door verwezen naar een andere afdeling om het contract eventueel te kunnen ontbinden.
SONY ERICCSON XPERIA X10
Regio Groningen
oh Groningen:) dat is dan duidelijk waarom er geen bereik is, gaat voor alle providers op
Dat klopt, de mevrouw aan de tel zei dat ik langs de Vodafone winkel kon gaan voor een nieuwe sim, maar omdat die hier niet in de buurt zit zou ze hem opsturen. Vandaar.Chocomelk schreef:Had je ook kunnen ophalen bij Vodafone winkel in je omgeving, ook ik heb al 2x nieuwe simcard gehad, mag niet baten.sephora30 schreef: Nu hebben ze me donderdag beloofd een een nieuwe sim op te sturen, heb nog niks.
Bij mij ligt het 100% aan de combinatie sim/telefoon want met mijn vorige telefoon had ik prima bereik.
Niet altijd KPN werkt hier wel goed/beter dan Vodafone in ieder geval.
oh Groningen:) dat is dan duidelijk waarom er geen bereik is, gaat voor alle providers op
Ik heb net de sim ontvangen en gelijk geactiveerd maar zodra ik ga bellen zakken de verbindingsstreepjes weg
Waarschijnlijk helpt een nieuwe sim dus niet.
Was bij mij ook zo helaas.sephora30 schreef:Ik heb net de sim ontvangen en gelijk geactiveerd maar zodra ik ga bellen zakken de verbindingsstreepjes weg![]()
![]()
ik had eerst een gewoon vodafone abbonement en was alles prima
maar nu heb ik sim onli van vodafone 'en heb nu al problemen
ze verneuken je in de kosten waar je bij staat en ze schuiven alles in je eigen voeten terwijl zei fout zijn maar ja aangezien je tog geen bewijs hebt kan je er ook nog niks aan doen ook.
en dan zeggen ze glashard aan de tel tegen phone house van wie zegt dat mevr de waarheid spreekt ? ik zei wie zegt dat jullie de waarheid spreken en betrouwbaar zijn
heb ook even op internet gekeken maar zijn veel mensen die hele slechte ervaringen hebben bij sim onli van vodafone
mensen denk eerst 10 keer na voor je egt met hun in zee gaat met een sim online abbenement
mij zijn ze kwijt als me abbo is verlopen en keer nooit meer terug
maar nu heb ik sim onli van vodafone 'en heb nu al problemen
ze verneuken je in de kosten waar je bij staat en ze schuiven alles in je eigen voeten terwijl zei fout zijn maar ja aangezien je tog geen bewijs hebt kan je er ook nog niks aan doen ook.
en dan zeggen ze glashard aan de tel tegen phone house van wie zegt dat mevr de waarheid spreekt ? ik zei wie zegt dat jullie de waarheid spreken en betrouwbaar zijn
heb ook even op internet gekeken maar zijn veel mensen die hele slechte ervaringen hebben bij sim onli van vodafone
mensen denk eerst 10 keer na voor je egt met hun in zee gaat met een sim online abbenement
mij zijn ze kwijt als me abbo is verlopen en keer nooit meer terug