Hier bij zouden wij dan Internet, telefoon en onze PIN via de UPC modem laten lopen. Daarnaast zou er ook nog een TV aansluiting bij zitten waar ik als drukke winkel niet echt behoefte aan heb, maar dat zit er nou eenmaal standaard bij ( daar is echt over nagedacht)
Op 9 juni 2011 kwam de eerste monteur om hier internet aan te sluiten en alles in orde te maken, maar die kwam er al snel achter dat er helemaal geen aansluiting voor de kabel in onze winkel aanwezig was.
Dus belde hij met zijn leidinggevende om daar een oplossing voor te zoeken.
Hij ging onverrichte zaken weer weg, want hij kon niets doen zij hij.
14 juli kwam er een buitenmonteur van UPC om een kabel te trekken van de kast ( die 1,8 meter voor ons pand staat ) naar de winkel.
Hij keek even in de kast en ging onverrichte zaken weg.
Geen idee waarom.
Na dagelijks , ja geloof me echt dagelijks meerdere keren gebeld te hebben met UPC a €0,10 cent per minuut met de gewone telefoon en daar komt voor mij dan nog bij dat ik hier met mijn mobiel naar moest bellen omdat ik geen telefoon had omdat UPC niets deed.
Tussentijds even een rekening van UPC binnen gekomen!!!!! ( niet te geloven)
Inmiddels is het 24 juni, en we hebben maar besloten om te stoppen met UPC en KPN te benaderen voor dat product want een telefoonaansluiting zit wel in onze winkel.
Nu zult u zeggen, dat kon je toch ook gelijk zien toen je in dat pand kwam?
Nee want er licht namelijk wel een televisieantenne kabel boven het plafond en toen ik belde met het verkooppunt van UPC vertelde men mij dat het geen enkel probleem zou zijn omdat UPC een aansluiting in het pand zou hebben. !
Niet dus!!
Ondertussen zijn de orderblokken en visitekaartjes al gedrukt, met het door UPC toegekende nummer en moeten er nieuwe gedrukt worden.
Lekker he die UPC...