Vouwgordijnen van V&D blijven stuk gaan
Geplaatst: 25 jun 2011 14:23
Precies 3 jaar geleden kochten wij voor ons nieuwe huis 7 vouwgordijnen.
Ondertussen zijn er al 3 voor reparatie teruggeweest. Dat is bijna 40% defect binnen de garantie termijn. En die is nu afgelopen.
Afgelopen maand de 3e defecte vouwgordijn, het oprolmechanisme loopt vast, naar V&D gebracht.
Dit was binnen de garantieperiode van 3 jaar CBW.
Dit is niet leuk, maar zolang het netjes wordt opgelost geen probleem.
Bij ophalen, V&D had gebeld dat het vouwgordijn gerepareerd klaar lag, bleek dat ik opeens 45,- moest betalen.
Hier ben ik het niet mee eens, want bij aanname van het defecte product werd aangegeven dat indien er kosten zouden zijn dat dit vooraf besproken zou worden. V&D heeft geen contact opgenomen dus verwachtte ik ook geen kosten.
Ik moest 45,- betalen om mijn eigen vouwgordijnen terug te krijgen!
Toen duidelijk werd dat ik het hier niet mee eens was, meldde men dat het dan uitgezocht zou gaan worden en dat ik dan teruggebeld zou worden.
Ondertussen is de garantieperiode wel verstreken, omdat het repareren ca 4-6 weken in beslag neemt.
Ik vind het prima dat ze dit intern gaan uitzoeken, maar daarvoor hoef ik toch niet nog een keer terug te komen? Ja, zo werkt dat wel bij V&D.
Dus de vouwgordijnen die ik 3 jaar geleden betaald heb krijg ik niet terug totdat V&D haar eigen interne communicatie heeft nageplozen.
V&D geizelt nu mijn eigendom, terwijl ze erkennen dat het intern niet goed is gegaan.....
Voldoende reden om nooit meer bij V&D iets te kopen waarvan je een normale garantie-afhandeling mag verwachten!
Robert
Ondertussen zijn er al 3 voor reparatie teruggeweest. Dat is bijna 40% defect binnen de garantie termijn. En die is nu afgelopen.
Afgelopen maand de 3e defecte vouwgordijn, het oprolmechanisme loopt vast, naar V&D gebracht.
Dit was binnen de garantieperiode van 3 jaar CBW.
Dit is niet leuk, maar zolang het netjes wordt opgelost geen probleem.
Bij ophalen, V&D had gebeld dat het vouwgordijn gerepareerd klaar lag, bleek dat ik opeens 45,- moest betalen.
Hier ben ik het niet mee eens, want bij aanname van het defecte product werd aangegeven dat indien er kosten zouden zijn dat dit vooraf besproken zou worden. V&D heeft geen contact opgenomen dus verwachtte ik ook geen kosten.
Ik moest 45,- betalen om mijn eigen vouwgordijnen terug te krijgen!
Toen duidelijk werd dat ik het hier niet mee eens was, meldde men dat het dan uitgezocht zou gaan worden en dat ik dan teruggebeld zou worden.
Ondertussen is de garantieperiode wel verstreken, omdat het repareren ca 4-6 weken in beslag neemt.
Ik vind het prima dat ze dit intern gaan uitzoeken, maar daarvoor hoef ik toch niet nog een keer terug te komen? Ja, zo werkt dat wel bij V&D.
Dus de vouwgordijnen die ik 3 jaar geleden betaald heb krijg ik niet terug totdat V&D haar eigen interne communicatie heeft nageplozen.
V&D geizelt nu mijn eigendom, terwijl ze erkennen dat het intern niet goed is gegaan.....
Voldoende reden om nooit meer bij V&D iets te kopen waarvan je een normale garantie-afhandeling mag verwachten!
Robert