LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DVD-brander NEC ND1300A

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Jerommeke

DVD-brander NEC ND1300A

Ongelezen bericht door Jerommeke »

Wie heeft er al ervraring met deze brander ?? Zie dat deze wekelijks in prijs daald (nu al voor 150,-/160,- EURO te koop).

Is deze brander echt zo goed als ze zeggen ??

De prijs is in ieder geval zeer aantrekkelijk t.o.v. van andere merken zoals Sony, Pioneer en Plextor.

Gast

Re: DVD-brander NEC ND1300A

Ongelezen bericht door Gast »

is getest in computertotaal van september 2003 en kwam als beste koop uit de bus.

Gast

nb

wubben

Ongelezen bericht door wubben »

:D heel goede brander. brand alle merken, geen enkel probleem

Bertje

Ongelezen bericht door Bertje »

Hmmm... klinkt goed! :P

Klaas Vaak

Ongelezen bericht door Klaas Vaak »

Is deze brander ook DVD+ en DVD- of maar 1 van de 2?

Gast

je moet opletten of ie 4 DVD speed + kan branden, omdat ik zelf zie dat + DVD's makkelijker verkrijgbaar zijn. (o.a. philips zit in de +) zelf heb ik een sony +/- en gebruik alleen maar + DVD's RW en R. let voor je DVD schijfjes koopt goed op de verpakking of er 2-4 DVD speed op staat, als dat niet zo is, dan is het voor 2 DVD speed.

ook belangrijk is hoesnel kan ie CD's branden, die van mij kan cd's branden op 24 speed, ik denk dat de brander die jij bedoelt cd's op 16 speed brand (weet ik niet zeker) maar let ook daarop.

micronet_55

Ongelezen bericht door micronet_55 »

hallo die nec 1100 is gewoon een rampen ding ik heb er 6 gehad allemaal het zelfde probleem de dvd die je brand kan je alleen maar in die nec lazen
en de recorder is veel te duur ik heb nu een aopen ook 4x op dvd-r
en ook dvd-rw 4 x slleen is de recorder plus mode geen min
maar voor fl 115 euro is het een betere dvd brander ook nero 6 werkt er op wat op die nec 1100 nog wel eens problemen geeft
ik snap niet dat de nec 1100 beste koop is een recorder die iedere week 10 euro in prijs zakt daar moet wel iets mee zijn

devil

Ongelezen bericht door devil »

Effe voor de goede orde: we hebben het hier over de nec 1300 en niet over type 1100. goed lezen voordat je reageert!
:?:

Blixar

Ongelezen bericht door Blixar »

ik heb zelf ook sinds 1 week een nec 1300a brander, is gewoon een goede brander.(€115)
Het is mijn 2e brander, mijn eerst is een tochiba 5200, ook geen problemen mee gehad.
Een net ontdekt voordeel is van de nec brander mijn 1 speed dvd-r blanco op 2 speed kan branden!

ik wil eigenlijk geen reclame maken:
De site http://www.dvdrshop.nl geeft aan welke media voor verschillende branders geschikt is, betrouwbare site!
ik heb hier al enkele dingen besteld zonder problemen en snelle service

Geert

Ongelezen bericht door Geert »

"ik wil eigenlijk geen reclame maken"

Doe dat dan ook niet! ;-)

BounceMeister

Ongelezen bericht door BounceMeister »

NEC branders hebben vaak problemen met Nashua DVD schijfjes van bepaalde series. Ze geven dan fouten bij schrijven of DVD's zijn geheel of gedeeltelijk niet goed leesbaar.
Ik heb zelf de wat duurdere Pioneer DVR-106 gekocht, hier zijn veel betere berichten over en het is een brander die overal op de wereld verkocht wordt, dus betere ondersteuning.

Gast

www.computer-cash-carry.de (voor de mensen in de zuidelijke grensstreek): NEC1300 € 96,-

Gesloten