Pagina 1 van 1
Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 01 jul 2011 13:28
door khali-witch
Hallo allemaal,
Tele2 maakt er een absoluut wanhoops rotzooi van!
Wij zitten in de schuldsanering sinds januari dit jaar, nou daar begonnen de problemen. Kan rekeningnummer niet wijzigen, automatische incasso kan niet worden opgezegd en ze blijven nu telkens weer volharden dat de rekeningen niet worden betaald terwijl ik zo kan zien dat ze elke maand netjes op de 1e van de maand worden betaald en nu sturen ze de facturen door naar de deurwaarder ( waardoor er een nieuwe schuld ontstaat en wij misschien uit de schuldsanering worden gegooid), ondanks dat ik verschillende malen betalingsbewijzen heb opgestuurd naar Tele2 en dat onze beheerder ook meerdere malen contact met Tele2 heeft opgenomen en ook betalingsbewijzen heeft opgestuurd!
DANK JE WEL TELE2 VOOR HET BEZORGEN VAN EXTRA STRESS AAN MENSEN DIE DAT ECHT NIET KUNNEN HEBBEN!
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 01 jul 2011 13:44
door Pareltje31
als je even wacht daniella van tele 2 zal zo wel reageren en dan kan het vaak wel opgelost
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 01 jul 2011 14:09
door aaten
Heb je ook nieuws? Al tijden bekend dat Tele2 er een administratieve puinhoop van maakt. zo snel mogelijk weg naar een normale provider zou ik zeggen.
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 01 jul 2011 14:12
door khali-witch
Ik hoop het want het is echt van de zotte hoe ze met me zijn om gegaan. Ik heb 6 mailtjes gestuurd met betalinsbewijzen en ook 3 brieven met betalingsbewijzen en je raadt het.........geen enkele aangekomen . TNT is zelfs niet zo'n zwart gat dat 3 brieven niet aankomen! En die mails heb ik via de Tele2 mail en via hotmail gestuurd en geen enkele keer kwamen ze aan en bellen kan ik niet, heb alleen een prepaid gsm en dan ben je behoorlijk wat kwijt aan beltegoed, met 0900 nr
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 01 jul 2011 14:14
door khali-witch
@ Aaten: kan niet weg, lees eerste bericht zit in schuldsanering, mag mijn vaste lasten niet meer verhogen(we zijn bij Woonenergie weg vanwegen problemen met facturen en alles, zitten nu bij essent. Daarom mogen we voor 1 jaar niets meer veranderen in vaste lasten!)
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 01 jul 2011 14:14
door schele willem
zo snel mogelijk weg naar een normale provider zou ik zeggen.
Helaas bestaan die niet meer in Nederland.
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 02 jul 2011 10:14
door Dekseldopje
Whaha, nou ik heb geen probs met Tele2, al 2 jaar niet. 'T is denk ik in dit geval en deze situatie wat er voor zorgt dat het een rommel is geworden. Idd even wachten tot Danielle reageert, dan komt het vaak en accuraat in orde.
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 04 jul 2011 14:20
door Tele2 Webcare
Beste khali-witch,
Vervelend dat er problemen zijn met de betalingen. Dit wil ik graag voor je uitzoeken. Ik heb hiervoor je postcode, huisnummer en klantnummer nodig. Dit kun je sturen naar
[email protected] o.v.v. khali-witch/trosradar. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 04 jul 2011 14:38
door seconds-out
Pareltje31 schreef:als je even wacht daniella van tele 2 zal zo wel reageren en dan kan het vaak wel opgelost
Jaaaaa...je mag als dank voor niet bewezen diensten opnieuw alle gegevens opsturen...
Binnen no time worden een simpele klacht adequaat opgelost om damage control te beperken.
Dat ze zelf hun zaakjes niet op orde hebben kan tele2 natuurlijk niets aan doen..daar hebben ze geen tijd voor.....het personeel is druk bezig om alle forums af te schuimen...
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 04 jul 2011 14:53
door seconds-out
khali-witch schreef:Ik hoop het want het is echt van de zotte hoe ze met me zijn om gegaan. Ik heb 6 mailtjes gestuurd met betalinsbewijzen en ook 3 brieven met betalingsbewijzen en je raadt het.........geen enkele aangekomen . TNT is zelfs niet zo'n zwart gat dat 3 brieven niet aankomen! En die mails heb ik via de Tele2 mail en via hotmail gestuurd en geen enkele keer kwamen ze aan en bellen kan ik niet, heb alleen een prepaid gsm en dan ben je behoorlijk wat kwijt aan beltegoed, met 0900 nr
Gelukkig is er een nog web-team..voortaan eerst contact opnemen met Tros Radar, iedereen weet dat, behalve jij nog niet.
(zie ander topic, nut van webcare-teams).
Vroeger deed ik alles telefonisch/schriftelijk...daar ben ik vanaf gestapt..zo n webcare team zit er niet voor niets...zij zijn degenen die je verder kunnen helpen...
Btw..tele2 kunnen jullie voor mij eens uitzoeken wat het beste abbonnement voor mij is?
Ik wil de tarievenlijst en ik wil weten wat je per maand met het goedkoopste abbonnement betaalt.
Adres is niet nodig, plemp het hier maar neer zodat anderen er ook wat aan hebben...
Note
.niet mijn wedje verknallen...gok erop dat ik geen antwoord krijg...
Waarom vraag je het dan...? Omdat het zo duidelijk wordt dat een webcare team er alleen zit om de blunders van zijn collega s recht te breien...niets meer en niets minder...
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 11 jul 2011 11:53
door Tele2 Webcare
Beste khali-witch,
Ik heb nog geen e-mail van je ontvangen. Hierdoor kan ik helaas nog niet nakijken hoe het zit met je facturatie. Als ik je nog kan helpen dan hoor ik het graag! In dat geval kun je alsnog je gegevens naar
[email protected] sturen o.v.v. khali-witch/trosradar.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 21 jul 2011 12:58
door khali-witch
Sorry dat ik nog niet had gereageerd maar wij zijn nu afgesloten door Tele2.
Danielle, ik heb net de mail gestuurd!
Gelukkig is onze budgetbeheerder met me eens dat dit niet zo langer kan en heeft ons toestemming verleend om over te stappen als dit niet snel kan worden opgelost!
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 21 jul 2011 14:12
door Tele2 Webcare
Beste khali-witch,
Bedankt voor je mail met gegevens. Ik zal je probleem alsnog voor je in behandeling nemen en kom er nog bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 22 jul 2011 12:55
door khali-witch
Danielle bedankt voor het helpen met een adequate oplossing, naangezien we sinds 5 minuten geleden weer aangesloten zijn!
En ik krijg €20 terug als vergoeding van mijn belkosten! Hartstikke bedankt Danielle, maar per 29 september stappen we toch over naar een andere provider omdat we niet veel vertrouwen meer hebben in tele2 aangezien tele2 onze betaling kwijt was!
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 22 jul 2011 15:26
door Tele2 Webcare
Beste khali-witch,
Jammer dat je toch hebt besloten om over te stappen. Maar goed om te horen dat je weer bent aangesloten en dat ik je uiteindelijk naar tevredenheid heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 22 jul 2011 16:03
door seconds-out
Tele2 Webcare schreef:Beste khali-witch,
Jammer dat je toch hebt besloten om over te stappen. Maar goed om te horen dat je weer bent aangesloten en dat ik je uiteindelijk naar tevredenheid heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ach...wat sportief opgevat (!?)
Je stapt over naar de concurent en toch nog een vriendelijk woordje..
Heerlijk toch al die exclusieve aandacht die je krijgt als je op een forum post...
Jammer nou, dat de administratie niet in orde is, maar ja,... ze hebben een web-care team heh...dat kost ook geld...en ja..dat zet meer zoden aan de dijk...als je hier 1 klantje kan helpen, maak je meer goeie sier dan duizenden klachten anoniem te behandelen (we doen net alsof die niet bestaan).
Re: Tele2 heeft administratie niet op orde!
Geplaatst: 22 jul 2011 18:01
door khali-witch
@ seconds-out: Je hebt gelijk, maar ja wat kunnen wij enkelingen eraan doen behalve proberen ons gelijk te krijgen!
Laat tele2 maar eerst hun administratie en klantenservice maar op orde krijgen, aangezien ik uit gelachen werd toen ik uitlegde dat de vordering allang was betaald! Klantenservice.....bah laat MIJ niet lachen.....Klanten afschrikkers is de beste omschrijving!