LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albert Heijn NS-station
Albert Heijn NS-station
Ik kocht laatst een broodje bij AH op een NS-station. Een broodje gezond met een flesje drinken. Eigenlijk alleen omdat ik de hele dag niets gegeten had en nog lang niet thuis was. Ik schrok me rot van de prijs: 5,75 euro, waarvan het broodje 3,25. Maar goed, voor deze keer dacht ik, hoewel hier natuurlijk gigantische winst op wordt gemaakt, zeker omdat ik altijd druk is daar.
Zit ik in de trein, blijkt het broodje hard en droog te zijn (beslist niet vers) en het beleg is vooral droge sla, een plakje tomaat en een reepje kaas. Het lijkt heel wat aan de buitenkant, maar het is niks voor die prijs... Doe ik nooit weer.
Bovendien, alle prijzen bij de stations AH zijn buitensporig hoog. Dat het iets duurder is oké, maar een klein zakje chips dat zomaar 35 cent meer kost dan bij de AH 500 meter verderop is veel.
Ik begrijp NIET dat ondanks het algemene geklaag dat alles zo duur is, mensen toch rijen dik voor de kassa's daar staan. Heeft men geld teveel en wil men graag de kas van Albert Heijn spekken?
Zit ik in de trein, blijkt het broodje hard en droog te zijn (beslist niet vers) en het beleg is vooral droge sla, een plakje tomaat en een reepje kaas. Het lijkt heel wat aan de buitenkant, maar het is niks voor die prijs... Doe ik nooit weer.
Bovendien, alle prijzen bij de stations AH zijn buitensporig hoog. Dat het iets duurder is oké, maar een klein zakje chips dat zomaar 35 cent meer kost dan bij de AH 500 meter verderop is veel.
Ik begrijp NIET dat ondanks het algemene geklaag dat alles zo duur is, mensen toch rijen dik voor de kassa's daar staan. Heeft men geld teveel en wil men graag de kas van Albert Heijn spekken?
Re: Albert Heijn NS-station
misschien omdat het na sluitingstijd ook geopend is,je hoeft daar niet te kopen,wat denk je van een vette kroket van de febo!!
De Ah's op het station is in SOMMIGE gevallen niet helemaal van a.h. Maar ook een deel van de N.S. Ze moeten er beide aan verdienen,vandaar dat het waarschijnlijk zo duur is. ook zijn ze op zondag open. Dat is duur personeel op zondag hoor!!
Maar je HOEFT er niet te kopen hoor....
Ik vind het nog steeds een rare situatie, dat zoveel mensen klagen over de prijzen in de AH. Ga dan naar een andere winkel. AH geeft gewoon veel service en daar betaal je voor. Maar ik vind die service bij de Jumbo ook, dus ga ik daarheen. Maar als je kiest om toch bij de AH te kopen, moet je daar ook niet over zeuren.
En dat het duur is in de stations AH. Alle prijzen staan gewoon bij de producten, dus je kan ook besluiten om het niet te kopen voordat je bij de kassa staat. Bovendien probeer ergens anders maar eens een goedkoper broodje te halen...
Ik vind het nog steeds een rare situatie, dat zoveel mensen klagen over de prijzen in de AH. Ga dan naar een andere winkel. AH geeft gewoon veel service en daar betaal je voor. Maar ik vind die service bij de Jumbo ook, dus ga ik daarheen. Maar als je kiest om toch bij de AH te kopen, moet je daar ook niet over zeuren.
En dat het duur is in de stations AH. Alle prijzen staan gewoon bij de producten, dus je kan ook besluiten om het niet te kopen voordat je bij de kassa staat. Bovendien probeer ergens anders maar eens een goedkoper broodje te halen...
Zondags open is GEEN excuus om de prijs te verhogen!
Hier vlakbij is ook een AH die ook het gehele jaar elke dag open is.
Maar de prijzen zijn net zo duur als bij een andere AH
Hier vlakbij is ook een AH die ook het gehele jaar elke dag open is.
Maar de prijzen zijn net zo duur als bij een andere AH
Hier is een heel goede reden om de prijzen vet te verhogen:
de mensen kopen het toch wel, dus waarom niet?
de mensen kopen het toch wel, dus waarom niet?
Ja de mensen kopen wel. En inderdaad, je HOEFT er niet te kopen, maar ik kan de drukte in de stationsAH niet rijmen met het algemene geklaag dat het leven zo duur is. Smeer dan zelf thuis die broodjes! Of zijn we echt lui en gemakzuchtig geworden??
Dit geldt trouwens ook voor de andere (broodjes)zaken op de stations, buitensporig gewoon die prijzen.Gemak dient blijkbaar de mens tot elke prijs. Ook al kosten de sandwiches 5 euro per stuk, verkocht worden ze wel. Goeie business!!
Dit geldt trouwens ook voor de andere (broodjes)zaken op de stations, buitensporig gewoon die prijzen.Gemak dient blijkbaar de mens tot elke prijs. Ook al kosten de sandwiches 5 euro per stuk, verkocht worden ze wel. Goeie business!!
Tja, en dat schrijft dan iemand die daar zelf brood en drinken kocht ....Ik begrijp NIET dat ondanks het algemene geklaag dat alles zo duur is, mensen toch rijen dik voor de kassa's daar staan. Heeft men geld teveel en wil men graag de kas van Albert Heijn spekken?
[quote]Tja, en dat schrijft dan iemand die daar zelf brood en drinken kocht ....[quote]
Ja, één keer maar nooit weer...
Ja, één keer maar nooit weer...
Het klopt dat de AH's op de NS-stations niet van de AH zijn, maar van de Servex groep. HIerbij behoren o.a. ook de smullers, kiosk, pizzahut en andere eettentjes die op verschillende stations te vinden zijn. De servex-groep is het enige winstmakende onderdeel van de NS!!!
Yogho!de (pl)euro heeft alles duurder gemaakt maar wij nederlanders hebben er toch mee ingestemd dus wat zeur je nou!als je een klacht hebr richt het dan aan ex premiers lubbers (perverseling) of aan kok (hoge functie bij $hell) zij hebben zonder toezegging van ons (nederlanders) de euro geintroduceerd!VET!
ps veel nederlanders hebben een schuld om lekker in de rij te staan bij de kassa(om erbij te horen)satan doet zijn werk goed!
Hè DUIVEL.!!! Wordt jij nu eens nooit moe van jezelf? Ga liggen in die doos en doe je ogen dicht . Je bent al opgebrand, dus WEGWEZEN!
Ja, wat ik dan niet begrijp beste gast, is waarom je dan niet 500 meter verderop gaat kopen.Dat het iets duurder is oké, maar een klein zakje chips dat zomaar 35 cent meer kost dan bij de AH 500 meter verderop is veel.
Nou slimpie....omdat daar geen trein stoptJa, wat ik dan niet begrijp beste gast, is waarom je dan niet 500 meter verderop gaat kopen
Beste gast,
Schijnbaar zijn die 35 cent voor u geen omweg van 500 meter waard. Albert Heijn doet het dus prima !!!
Schijnbaar zijn die 35 cent voor u geen omweg van 500 meter waard. Albert Heijn doet het dus prima !!!
35 cent duurder .... wat een verschrikkelijk drama is dat. Waarschijnlijk is dat al je spaargeld?
't gaat om het principe. Een pondspak DE-koffie kost in elk AH-filiaal hetzelfde...behalve bij AH op het station (en AH To Go).Duurder.
Waarom is dat? Omdat het GEMAKKELIJK is en daar wil de klant blijkbaar geld voor neertellen. Je hoeft dan geen "500 meter" te lopen.
"De klant" is lui, of heeft het te druk. Dat is de huidige tijd.Helaas.Slecht voor je hart, goed voor AH.
Bleef het bij af en toe een keer een pak koffie, of een 35 cent duurder zakje chips, oké... maar veel mensen komen ELKE dag langs die AH op het station... en ieder artikel is daar minimaal 15 cent duurder... reken dat maar eens uit op jaarbasis.
Blikje cola: 1,50 euro. (AH Utrecht-Centraal). AH 200 meter verderop in Hoog Catharijne: blikje cola: 0,45 cent. Én dat is dan nog maar een artikel.
Een goudmijntje voor AH. De euro maakt alles zo duur, klaagt men. Waarom is het dan tóch zo druk bij deze AH's ? Boter op het hoofd?
Waarom is dat? Omdat het GEMAKKELIJK is en daar wil de klant blijkbaar geld voor neertellen. Je hoeft dan geen "500 meter" te lopen.
"De klant" is lui, of heeft het te druk. Dat is de huidige tijd.Helaas.Slecht voor je hart, goed voor AH.
Bleef het bij af en toe een keer een pak koffie, of een 35 cent duurder zakje chips, oké... maar veel mensen komen ELKE dag langs die AH op het station... en ieder artikel is daar minimaal 15 cent duurder... reken dat maar eens uit op jaarbasis.
Blikje cola: 1,50 euro. (AH Utrecht-Centraal). AH 200 meter verderop in Hoog Catharijne: blikje cola: 0,45 cent. Én dat is dan nog maar een artikel.
Een goudmijntje voor AH. De euro maakt alles zo duur, klaagt men. Waarom is het dan tóch zo druk bij deze AH's ? Boter op het hoofd?
avond werk en in de weekenden wat beter betaald, en dat moet ergens vandaan komen toch.
gerrie
gerrie