LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bijnier uitputting?

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bijnier uitputting?

Ongelezen bericht door tenormin »

De arts waarover ik schrijf (en wiens naam ik uiteraard niet ga noemen) is zowel een BIG geregistreerd arts en en MBOG aangesloten dokter. Ik baseer mijn mening alleen op feiten, waarnemingen. Ik ken verder niemand, alleen die ene genoemde persoon, die er enorme baat bij heeft gehad. Ik ben zelf ook enorm sceptisch maar als je een "probleemgeval" zo hebt zien opknappen (hoe kon die destijds jonge dan Olympisch Kampioen op de 10 kilometer schaatsen zijn geworden)? En by the way: ken deze jongen (nou ja, inmiddels man) al sinds geboorte: ziekenhuis in/uit. De "echte artsen" hadden geen oplossing en zijn moeder is toen het alternatieve circuit in gegaan. Heeft ie toch geen slechte "kwak" gehad zoals de meeste een orthomoleculair 'meneer' noemen. En ook al: deze schaatser heeft door zijn aandoeningen het Thialf stadion destijds al (door zijn problemen) rookvrij weten te maken, lang voordat de wetgeving er kwam.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Bijnier uitputting?

Ongelezen bericht door moederslink »

?
Laatst gewijzigd door moederslink op 05 jul 2015 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bijnier uitputting?

Ongelezen bericht door berndv »

moederslink schreef:ik vind echt ook dat het ad patiënten zelf is welke wegen ze willen bewandelen.
Ik vind ook dat iedereen vrij moet zijn in de te bewandelen wegen. Maar het topic is begonnen met de vraag wat "men" er van vindt dat bijnieruitputting niet erkend wordt door een huisarts die vergoed wordt uit de basisverzekering. Ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening, dat je hier niet voor naar een dokter hoeft te gaan. Als je de weg van de alternatieve geneeswijze inslaat en je hebt je "diagnose", blijf dan lekker op die weg, en neem niet halverwege opeens de afslag naar de reguliere geneeskunde en verwacht daar niet van dat die niet erkende en mogelijk niet bestaande problemen gaan behandelen.

Gesloten