LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BMI 23 produkt

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Hester

BMI 23 produkt

Ongelezen bericht door Hester »

Hoi,

Wie kent het product BMI 23 en wat zijn jullie ervaringen.

gast123

Re: BMI 23 produkt

Ongelezen bericht door gast123 »

Ja werkt goed alleen wel als je dik bent geworden door veel eten en altijd honger hebt. Niet tegen de zoete trek in bv chocolade. Goed te combineren met bv slim fast als je daar nog honger van hebt. Wel prijzig

tammie

Ongelezen bericht door tammie »

Ik viel er ook 6kg mee af.En als ik straks bevallen ben in april begin ik er weer mee.

bakavla

Ongelezen bericht door bakavla »

Nou jullie zijn lekker opgelicht :evil:

Wist je dat BMI23 bestaat uit Johannesbroodpitmeel Dat kun je zelf kopen voor 6 euro. En ik weet dat BMI 23 echt heel duur is. wel 35 euro per bus. Ik vind het jammer dat jullie zijn opgelicht. Dus volgende keer geen BMI23 kopen maar neem dan liever Johannesbroodpitmeel.

Kun je kopen in de reformwinkel. Je hebt ook een soort cacao dat is geloof ik geroosterd Johannesbroodpitmeel.

En eet de volgende keer gewoon gezonder. Stop met suiker,dat is het allerslechtste wat er is. Eet meer groente en beweeg zoveel mogelijk als je kunt

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

waarom wil iedereen toch afvallen met dure producten?????
als je gewoon 3 keer per dag een hoofdmaaltijd gebruikt en 3 of 4 maal daags een tussendoortje ( natuurlijk geen pakken koek enz) val je ook af.
je moet en wel wat voor over hebben. het voordeel van je eetgewoonten veranderen is: geen jojo-effect. Als je ook beweegt ( een half uurtje per dag flink doorwandelen is voldoende) gaat het sneller en voel je je fitter.

Gesloten