LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Broodje gezond van de HEMA

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Gast

Broodje gezond van de HEMA

Ongelezen bericht door Gast »

Ik haalde laatst bij de HEMA een broodje gezond.
Bij thuiskomst merkte ik dat het broodje 1 plakje kaas, 1 plakje ham, 1 plakje!!komkommer en 1 plakje!! tomaat bevatte.
Ik noem dit geen broodje gezond!
Ik ben teruggeweest naar de HEMA en mijn beklag gedaan, de dame achter het verkooppunt vond echter maar dat het onzin was dat ik kwam klagen.
Ik ben echter van mening dat 2 van die miniscule plakjes de naam gezond niet mag hebben, wie vindt wat?

Smogus

Re: Broodje gezond van de HEMA

Ongelezen bericht door Smogus »

Tja..... That's live.......

gezien kaas, ham komkommer en tomaat in mijn ogen toch gezond zijn, vind ik het ook onzin.

Moet zeggen dat ik ook wel eens mijn twijfels heb bij dit soort dingen (vaak friettent) of ik wel waar voor mijn geld krijg, maar wat wou je er aan doen, nog een plakje komkommer erbij ??

Maak ze maar thuis op de broodplank, kun je hem net zo gezond maken als je wilt !

Gast

Ik ben het helemaal met je eens er is niets gezonds aan!!!!!!!!!
ham is trope en zit vol hormonen, en komkommer is voor 80% water en een miniscuul beetje vitamientjes.
Kaas is vaak fabriekskaas wat vol zit met conserverinsmiddelen.
Wat goed dat je bent terug gegaan.
bravo!!!!!!!!!!!!!!

Lonneke

Gast

Wouw ! pluim en een kusje van de juf .....
:roll:

Gast

hmm ik heb het gevoel dat ik niet goed begrepen wordt, het ging mij niet om het beleg op zich
tomaat en ham en kaas horen wel bij het broodje gezond, maar het feit dat er van alles 1 miniscuul plakje opzat in plaats van een normale portie was het feit dat me kwaad maakte!

anneke

Ongelezen bericht door anneke »

Ik ben het helemaal met u eens die onvrede met bestellen van eet producten,dat je altijd het gevoel hebt dat je genept wordt.
Vooral sind de euro nog meer,daarom ga ik[bijna] niet meer uit eten en probeer zo veel mogelijk zelf te maken.
Wel vind ik het knap dat u terug bent gegaan dat moeten de mensen steeds meer doen, misschien worden ze dan wakker.

joopie67

Ongelezen bericht door joopie67 »

kijk anders eens op www.broodjegezond.com. daar zetten ze vaak nieuwe lekkere recepten voor een goed broodjegezond op.

MCE

Ongelezen bericht door MCE »

Het plakje ham op een broodje gezond bevat vaak ook nog allerlei troep zoals smaakversterkers. Niks gezond dus. :?

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Hoe minder men eet.......

Hoe gezonder men vr**t.

Nog gezonder zou zijn geweest als die HEMA u een komkommer en een tomaat had gegeven.
Mmmmm, lekker knabbelen.
Want het witte broodje levert niks op, hooguit een verstopping die u weer met vezels moet oplossen.
Die kaas bevat veel zout, die ham naast teveel zout ook teveel water.

Ach, de volgende keer maar een winterwortel.
Eerst die buitenlaag en dan het lekkerste, die kern!!
Dan nog geitenwollensokken en sandalen en de baard laten staan.
Ziet u nu wel dat u meer op mij bent gaan lijken?

Grootvader

Gesloten