LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C1000 van der Linden continu over de verkoopsdatum

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Roel Houben

C1000 van der Linden continu over de verkoopsdatum

Ongelezen bericht door Roel Houben »

Het is niet te geloven hoe vaak ik al naar de c1000 ben moeten gaan om dezelfde dag nog gekochten babyvoeding terug te brengen omdat die over de uiterste verkoopsdatum is. Een keer was het zelfs 2 maanden over de datum.Weten ze niet hoe gevaarlijk het is om bedorven voeding te eten.een baby kan mij namelijk niet zeggen dat iets zuur smaakt.Het word eens tijd dat dit beter gecontroleerd word en dat hier ook hoog beboet word.

MAXIEM

Re: C1000 van der Linden continu over de verkoopsdatum

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Roel Houben,
Mijn advies is: dien een klacht in via
http://www.vwa.nl of bel even naar warenklachtenlijn 0800-0488 (gratis). Sukses, groeten, Ton.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Tip: lees eerst de houdbaarheidsdatum op de verpakking voordat je 'm in je winkelwagentje keilt!!! :roll: :roll:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn vriendin heeft bij de slager gewerkt van de C1000. Zij kreeg opdracht om aan het eind van de dag het vleeswaar wat er nog lag opnieuw te sealen en stickeren. Ook de filet american e.d.
Toen heeft zij stiekum de keuringsdienst van waren ingeschakeld, en weet je wat die deden??
Helemaal niets!!
Mijn vriendin heeft ontslag genomen en dit voorval aan de grote klok gehangen in ons dorp.
Tja, dat was geen beste reclame voor de C1000!!
Nee, ik kom daar al heel lang niet meer.

Gesloten