LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Caloriechecker

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
afslankpoging

Caloriechecker

Ongelezen bericht door afslankpoging »

Ik probeer al 2 weken de caloriechecker van het voedingscentrum te bereiken, maar toen ik eindelijk na een hele avond achter de pc zitten de maaltijden van 1 hele dag had kunnen invullen, meldt het advies dat ik jonger zou zijn dan 18 jaar (ik heb 3x gecheckt of ik mijn geboortejaar goed had ingevuld) en dat ik daarom geen advies kreeg. Je moet wel heel veel geduld hebben om deze caloriechecker te gebruiken

MC Mano

Re: Caloriechecker

Ongelezen bericht door MC Mano »

Mischien is het handiger om deze voedingsmeter te gebruiken.
http://becel.testsite.nu/becel-vmeter/frame.jsp
LET OP! Het is er wel 1 die van Becel is en dus promoten ze ook hun eigen producten!
Daar moet je dus niet instinken en wel je "gezond" verstand blijven gebruiken :wink:

christina:)

Re: Caloriechecker

Ongelezen bericht door christina:) »

Erg hé, ik heb denk ik wel een half uur eraan gezeten en toen had ik net het ontbijt gedeelte achter de rug :evil: . Toen ik eindelijk klaar was, was er echt waardeloze advies! Nooit meer doen en zowiezo vind ik het voedingscentrum waardeloos. Wat een k :evil: t reclames. Mensen met een overgewicht zijn niet altijd zo omdat ze zich genadeloos volproppen!!!! Echt hoor en daar moet ik dan advies van aannemen?!?!?!

Gesloten