LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] enorme prijsstijging nutrilon 'verbeterde receptuur'

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
mama-anmar

enorme prijsstijging nutrilon 'verbeterde receptuur'

Ongelezen bericht door mama-anmar »

Zoals vele wellicht al is opgevallen heeft nutrilon een nieuwe verpakking. Maar een nieuwe verpakking betekent dus ook een hogere prijs. De prijzen zijn minimaal met 1,5 per pak gestegen, voor de voeding die wij gebruiken voor onze kleine 2,25.

Gelijk verhaal gehaald bij nutricia en volgens hen heeft het te maken met een verbeterde receptuur. Er zit nu naast dha (imuunsysteem) ook AA in.
Ben een oude verpakking gaan vergelijken met een nieuwe verpakking. Weinig verschil en AA zat ook al in de oude verpakking. Weer Nutricia gecontacteerd en toen gaven ze aan dat het DHA en AA al enige tijd geleden is toegevoegd maar dat ze nu pas de prijs hebben doorgevoerd.

Dat alles duurder wordt weten we allemaal, maar ruim 2 euro per pak meer vind ik nogal wat. Meerdere ervaring hiermee?

Pindakaaspotje

Re: enorme prijsstijging nutrilon 'verbeterde receptuur'

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.

evdbeek99

Re: enorme prijsstijging nutrilon 'verbeterde receptuur'

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Zag de nieuwe verpakking, en dacht inderdaad het zal wel een verkapte prijsverhoging zijn.

En inderdaad, als ouders die toch al aardig wat kosten te verwerken krijgen zijn dit soort verhogingen niet welkom.

Wat een onzin om vanwegen vage bestandsdelen die dr al inzaten een product 20% duurder te maken. Geef mij die oude maar die was ook prima (het zat dr toch al in), gelukkig gaat onze kleine binnenkort over op de halfvolle melk.

Ik zou zeggen zorg dat de prijs verhoging van Nutricia goed wordt gevonden in Google. Dus post deze prijs verhoging op elk forum die je kent :).

Gesloten